Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nå (i mine øyne, og etter mitt behov), viktigere å ha liv i nattklubben her enn noen gang.

Utestedene er stengt, og om de ikke er det, så er det vel uansett frarådet å dra dit.

Kanskje det er på tide å oppsøke virtuelle utesteder via "videochat? Hm. 

Uansett, hva spilles, hva serveres, og ikke minst, hvordan har folket det i kveld?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med @jaybird , det er kjempeviktig med aktivitet på sånne steder nå, for å klare oss gjennom denne tiden :)

Nå drikker jeg vodka cranberry for første gang, positivt overasket. Tok i litt appelsinjuice og limejuice.

God kveld :skaal:

abb9d57f-99b2-403c-96a8-9b8eb458c1b0.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Trish skrev:

Nå drikker jeg vodka cranberry for første gang

Det er jo en klassiker om man har drukket så mye at alt annet smaker vondt 😅 Er jo en av de besteste drinkene i verden, i den sammenheng :opplyser:Og så er det bra mot urinveisinfeksjon også, om man vil forebygge den slags. Ref. -råd fra kjÆrring :fnise:

Ellers

source.gif

Vet ikke hvem som er rydde-ansvarlig, sry!

:skaal:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Trish said:

Enig med @jaybird , det er kjempeviktig med aktivitet på sånne steder nå, for å klare oss gjennom denne tiden :)

Nå drikker jeg vodka cranberry for første gang, positivt overasket. Tok i litt appelsinjuice og limejuice.

God kveld :skaal:

abb9d57f-99b2-403c-96a8-9b8eb458c1b0.jpg

Artig, det må jeg prøve en gang. Teit spørsmål, men hva er cranberry, sånn, om man skal på butikken og kjøpe det? Kanskje jeg bare har oversett det, får man kjøpt tranebærjuice?

Jeg drakk mye sommersby tranebærcider når den var å få tak i, men har ikke sett den på en god del år. Hva blander du med?

Her går det i den heller klassiske mørk rom og cola for i kveld, men det begynner å bli riimelig kjedelige greier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg åpnet en flaske hetvin, men det ble bare med det éne glasset. Hetvin er søtt.

Har litt dilla på vørterøl for tiden, men har også smakt Munkholms alkoholfrie juleøl. Det var absolutt en positiv overraskelse.

Endret av Zenobia
Utropstegn ble for mye
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Jaybird skrev:

Artig, det må jeg prøve en gang. Teit spørsmål, men hva er cranberry, sånn, om man skal på butikken og kjøpe det? Kanskje jeg bare har oversett det, får man kjøpt tranebærjuice?

Jeg drakk mye sommersby tranebærcider når den var å få tak i, men har ikke sett den på en god del år. Hva blander du med?

Her går det i den heller klassiske mørk rom og cola for i kveld, men det begynner å bli riimelig kjedelige greier.

Jeg kjøpte denne på rema 1000😁. Sånn 35 kr. Er en lignende i juice/saft hylla som var 55 kr, som så ut som sånn kartong. Sammen med vodka og litt appelsinjuice og roses lime

20201114_011914.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trish said:

Jeg kjøpte denne på rema 1000😁. Sånn 35 kr. Er en lignende i juice/saft hylla som var 55 kr, som så ut som sånn kartong. Sammen med vodka og litt appelsinjuice og roses lime

20201114_011914.jpg

Nice, det må prøves!! Takk for tipset, det ser jeg frem til 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Det er jo en klassiker om man har drukket så mye at alt annet smaker vondt 😅 Er jo en av de besteste drinkene i verden, i den sammenheng :opplyser:Og så er det bra mot urinveisinfeksjon også, om man vil forebygge den slags. Ref. -råd fra kjÆrring :fnise:

Ellers

source.gif

Vet ikke hvem som er rydde-ansvarlig, sry!

:skaal:

Tror den kommer til å bli en favoritt i fremtiden 😁

Og ja, vi søler alle sammen🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har planer i morgen, så jeg må kaste inn håndkleet.

Meningen var å ta meg :vin: men jeg kom meg aldri opp av sofaen. Så da, så.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zenobia skrev:

Jeg har planer i morgen, så jeg må kaste inn håndkleet.

Meningen var å ta meg :vin: men jeg kom meg aldri opp av sofaen. Så da, så.

Kjenner meg igjen i det å ikke komme seg opp fra sofaen 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I aften SKAL jeg komme meg opp av sofaen og finne den hetvinen. Jeg går NUH!

Så blir det noe science fiction attåt :veslejenta:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:romeo:

Melodi: summertime, frank sinatra og/eller my funny valentine.

In suuundaaay mOOOOOODH, i clean up the meSS. The accounting is smoooooTH, oh, and so is the rest

:romeo:

Jazz søndag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...