Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Godt, ryddig , rent nytt nattklubbår til dere alle. Jeg skal fortsette å minne folk på å holde avstand her.
:jepp:  Dette skal vi klare, godtfolk. Kan ha det veldig hyggelig selv om vi har en meter mellom oss. 

Kanskje jeg skal benytte meg av nettopp dette innimellom og få noen til å holde mine garnhesper for meg,
mens jeg selv nøster på uklanderlig vis...  :lur: *kneggevedtankenpågodidè*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da setter jeg inn noen halvannenkilos twistgleder til dem som enda liker en liten søtsak å tygge på i godt selskap. :jepp: 
                                marabou-twist-1.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 1.1.2021 den 10.34):

Godt, ryddig , rent nytt nattklubbår til dere alle. Jeg skal fortsette å minne folk på å holde avstand her.
:jepp:  Dette skal vi klare, godtfolk. Kan ha det veldig hyggelig selv om vi har en meter mellom oss. 

Kanskje jeg skal benytte meg av nettopp dette innimellom og få noen til å holde mine garnhesper for meg,
mens jeg selv nøster på uklanderlig vis...  :lur: *kneggevedtankenpågodidè*

JU-HUUU!!!

Er du klar over hvilket nydelig innleggsnummer du fikk?! Nei, for de kom visst tilbake I DAG!

Feiring pågår

giphy.gif&f=1&nofb=1

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke helt klar over det, for jeg bare stikker innom for å se at alt går sin gang pent og pyntelig
...for nå skal jeg i seng. Kos dere videre og godnatt herfra. :Gjesp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det rengjort og renset og "definisert" over alt,
så nu kan dere bare komme innom på en lillelørdagdrikk av valgfritt slag. :jepp: 
468_2014_12_09_154309.jpg
images?q=tbn:ANd9GcTisw5hQCz5ryzVHO3of66 
Og hønsefrikassèen er akkurat ferdig på kjøkkenet;
smaksprøver (tidlig nattmat) utdeles for den som vil ha ved siden av.
images?q=tbn:ANd9GcSPjMohJNIXo3jNAUFCgbx :spise: Jatakk! Fyldig, smakfullt og godt er det! 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi trenger en i overkant heftig coverversjon av ei rockelåt, sånn at vi får vekket alle i krokene og jaget alle hjem før vi stenger. Eller hur? Anyways...

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (7 minutter siden):

Vi trenger en i overkant heftig coverversjon av ei rockelåt, sånn at vi får vekket alle i krokene og jaget alle hjem før vi stenger. Eller hur? Anyways...

 

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...