Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 minutter siden, Rumle skrev:

Negroni :jepp:

Nam! Eller, tror jeg liker den? Husker ikke om jeg har bestilt den :fnise:

 

14 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg har så lite greie på kunst, at jeg måtte google hvem kunstneren var 🙊 Men hadde sett noen av maleriene før da.

Men god lørdagskveld :kristin:

 

#Smoky #Autumn #MezcalSpritzes - The most 'fall' of all the #fall scents has to be campfires and smoking leaves on the wind. You can capture the essence of autumn indoors by mixing up these #smokymezcalcocktails, which just-so-happen to be crisp and bitter as a fallen leaf (and the same shade of orangey, reddish brown). 🍁

Dette så også godt ut :kristin: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg bare en husholdningssaft med isbiter i de ti minuttene det er igjen før jeg skal i seng.
God kveld til alle som kanskje er her. 🍷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Kristina S. skrev:

Ja, stemmer.

Lurer på om det er lov å sette inn bildet uten å krenke noen rettigheter. Jeg prøver (dette ser ut som en reproduksjon poster, uansett).

 

Kanskje ikke helt nattklubb, men men.

Nydelig bilde!

Tror det sikreste for ikke å krenke rettigheter, er å velge "kopier bildeadresse", så kan man trykke på en lenke når man ser bildet.

*tester*

th?id=OIP.xzq0zuNkHZv0yc-K02a8TAHaED%26p

nei, det funka ikke. Prøver igjen:

Edward_Hopper-Nighthawks-1942.jpg&f=1&no

Jeg vet ikke om jeg ble så mye klokere av dette. Skal sjekke på ris&ros ...

Forsøk #3:

EH2136-1000x1000.jpg

Og til slutt #4: "kopier lenkeadresse"

EH2136-1000x1000.jpg

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kristina S.
Zenobia skrev (På 11.10.2020 den 15.24):

Tror det sikreste for ikke å krenke rettigheter, er å velge "kopier bildeadresse", så kan man trykke på en lenke når man ser bildet.

-

Endret av Kristina S.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kristina S. skrev:

Du mener: markere bildet og sette inn lenke? Jeg prøvde det på et annet bilde, men det virket visst ikke. La ved url-en under på det ene bildet i stedet. På det siste bildet ditt så kommer jeg til ekstern lenke når jeg trykker to ganger.

Ja, den kunstneren har mange fine bilder :)

Det går sikkert greit å legge ved url-en under bildet 🙂 Jeg søkte på Nighthawk, satte markøren i bildet og høyreklikket for å få frem menyvalgene. På bilde 3 klikket jeg på bildet (stod ikke i søkemotoren lenger), så valgte jeg "kopier bildeadresse", og så limte jeg inn her. På bilde 4 valgte jeg "kopier lenkeadresse".

(La til et bilde mens du kommenterte; 'siste bilde' blir da #3)

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2020 den 22.41, Catalina Culès skrev:

Just what is the quickest way to chill a beer?   www.tigertailgate.info18 Fathers Day Weekend Getaway Ideas For The Adventurous Dad  Planning a Fathers Day weekend getaway? No matter what type of dad youve got weve got an idea for you. Whether hes a complete nature lover or would rather spend the day watching movies theres a plan here for every type of family. Check it out.  Brewery Tour  If your dad loves beer this could be a great bonding activity if youre 21 or older of course. Get a tour of some of your favorite breweries as well as tasting some of the best bee

Det var visst ingen som ville ha disse. 

Passer utmerket, for da tar jeg både planken og baljen. 

:skaal:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sa white russian. Tror jeg setter meg i baren med en slik, mens jeg syns synd på meg selv 😝 Kjenner det varmer i kroppen og jeg slapper mer av.. Sjukt deilig! 

Screenshot_20201013_232252.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Kristina S. skrev:

Hjelpes, jeg trenger en drink. Dette kg-språket er til tider uforståelig, ref. andre tråder. Hva er det sterkeste du har? (Utenom fishermans friend)

Offisielt? Absinth 68%

101982_pernod-68_absinth_700.jpg

14 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Spørs om baren har 96%, men det er vel det sterkeste du får? 

:ninja: Det står en rotavapor og går på bakrommet ... Moderne form for HB (tatt fra ærværdige NTH i sin tid) Serveres ikke i baren, men ta med kaffekoppen bakom :nigo:

R-100_front_314205-1260.jpg-650.jpg

 

Endret av Zenobia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kristina S. skrev:

Ah, den gode gamle kunstnerdrinken ☠️ Nei, tror jeg nøyer meg med en fishermanns friend allikevel 😁

flavour.jpg?mode=crop&anchor=middlecente

Vi har alle sortene. Bare å forsyne seg :laugh:

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Zenobia skrev:

Offisielt? Absinth 68%

101982_pernod-68_absinth_700.jpg

:ninja: Det står en rotavapor og går på bakrommet ... Moderne form for HB (tatt fra ærværdige NTH i sin tid) Serveres ikke i baren, men ta med kaffekoppen bakom :nigo:

R-100_front_314205-1260.jpg-650.jpg

 

Det holder vel ikke med kaffekopp - må ha med en blank mynt (ti-øringer er ikke lett å få tak i i dag). Og så har du vel kaffe å by på "attåt"? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Det holder vel ikke med kaffekopp - må ha med en blank mynt (ti-øringer er ikke lett å få tak i i dag). Og så har du vel kaffe å by på "attåt"? 

Har blanke mynter i eget pengeskrin. Trakter i baren. :kaffekopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dr. Ops skrev:

Ehm....

*kreativt regnskapsføring*

Ingen ulovligheter å se her i gården! Carry on :Nikke:

Jeg vet jeg kan stole på deg :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...