Nuka Skrevet 13. november 2020 #13961 Del Skrevet 13. november 2020 Takk 🌺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaybird Skrevet 13. november 2020 #13962 Del Skrevet 13. november 2020 Det er nå (i mine øyne, og etter mitt behov), viktigere å ha liv i nattklubben her enn noen gang. Utestedene er stengt, og om de ikke er det, så er det vel uansett frarådet å dra dit. Kanskje det er på tide å oppsøke virtuelle utesteder via "videochat? Hm. Uansett, hva spilles, hva serveres, og ikke minst, hvordan har folket det i kveld? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 13. november 2020 #13963 Del Skrevet 13. november 2020 Enig med @jaybird , det er kjempeviktig med aktivitet på sånne steder nå, for å klare oss gjennom denne tiden Nå drikker jeg vodka cranberry for første gang, positivt overasket. Tok i litt appelsinjuice og limejuice. God kveld 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 13. november 2020 #13964 Del Skrevet 13. november 2020 4 minutter siden, Trish skrev: Nå drikker jeg vodka cranberry for første gang Det er jo en klassiker om man har drukket så mye at alt annet smaker vondt 😅 Er jo en av de besteste drinkene i verden, i den sammenheng Og så er det bra mot urinveisinfeksjon også, om man vil forebygge den slags. Ref. -råd fra kjÆrring Ellers : Vet ikke hvem som er rydde-ansvarlig, sry! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaybird Skrevet 13. november 2020 #13965 Del Skrevet 13. november 2020 21 minutter siden, Trish said: Enig med @jaybird , det er kjempeviktig med aktivitet på sånne steder nå, for å klare oss gjennom denne tiden Nå drikker jeg vodka cranberry for første gang, positivt overasket. Tok i litt appelsinjuice og limejuice. God kveld Artig, det må jeg prøve en gang. Teit spørsmål, men hva er cranberry, sånn, om man skal på butikken og kjøpe det? Kanskje jeg bare har oversett det, får man kjøpt tranebærjuice? Jeg drakk mye sommersby tranebærcider når den var å få tak i, men har ikke sett den på en god del år. Hva blander du med? Her går det i den heller klassiske mørk rom og cola for i kveld, men det begynner å bli riimelig kjedelige greier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 13. november 2020 Forfatter #13966 Del Skrevet 13. november 2020 (endret) Jeg åpnet en flaske hetvin, men det ble bare med det éne glasset. Hetvin er søtt. Har litt dilla på vørterøl for tiden, men har også smakt Munkholms alkoholfrie juleøl. Det var absolutt en positiv overraskelse. Endret 13. november 2020 av Zenobia Utropstegn ble for mye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lacy Skrevet 13. november 2020 #13967 Del Skrevet 13. november 2020 Det blir en Long Island på meg i dag 😁 eller 3 😁 Og kanskje denne? https://m.youtube.com/watch?v=qCTMq7xvdXU 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. november 2020 Forfatter #13968 Del Skrevet 14. november 2020 Så nydelig ut, @Lacy 🍹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 14. november 2020 #13969 Del Skrevet 14. november 2020 38 minutter siden, Jaybird skrev: Artig, det må jeg prøve en gang. Teit spørsmål, men hva er cranberry, sånn, om man skal på butikken og kjøpe det? Kanskje jeg bare har oversett det, får man kjøpt tranebærjuice? Jeg drakk mye sommersby tranebærcider når den var å få tak i, men har ikke sett den på en god del år. Hva blander du med? Her går det i den heller klassiske mørk rom og cola for i kveld, men det begynner å bli riimelig kjedelige greier. Jeg kjøpte denne på rema 1000😁. Sånn 35 kr. Er en lignende i juice/saft hylla som var 55 kr, som så ut som sånn kartong. Sammen med vodka og litt appelsinjuice og roses lime 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaybird Skrevet 14. november 2020 #13970 Del Skrevet 14. november 2020 2 minutter siden, Trish said: Jeg kjøpte denne på rema 1000😁. Sånn 35 kr. Er en lignende i juice/saft hylla som var 55 kr, som så ut som sånn kartong. Sammen med vodka og litt appelsinjuice og roses lime Nice, det må prøves!! Takk for tipset, det ser jeg frem til 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 14. november 2020 #13971 Del Skrevet 14. november 2020 44 minutter siden, Beeblebrox skrev: Det er jo en klassiker om man har drukket så mye at alt annet smaker vondt 😅 Er jo en av de besteste drinkene i verden, i den sammenheng Og så er det bra mot urinveisinfeksjon også, om man vil forebygge den slags. Ref. -råd fra kjÆrring Ellers : Vet ikke hvem som er rydde-ansvarlig, sry! Tror den kommer til å bli en favoritt i fremtiden 😁 Og ja, vi søler alle sammen🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. november 2020 Forfatter #13972 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg har planer i morgen, så jeg må kaste inn håndkleet. Meningen var å ta meg men jeg kom meg aldri opp av sofaen. Så da, så. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 14. november 2020 #13973 Del Skrevet 14. november 2020 2 minutter siden, Zenobia skrev: Jeg har planer i morgen, så jeg må kaste inn håndkleet. Meningen var å ta meg men jeg kom meg aldri opp av sofaen. Så da, så. Kjenner meg igjen i det å ikke komme seg opp fra sofaen 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. november 2020 Forfatter #13974 Del Skrevet 14. november 2020 I aften SKAL jeg komme meg opp av sofaen og finne den hetvinen. Jeg går NUH! Så blir det noe science fiction attåt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. november 2020 #13975 Del Skrevet 14. november 2020 God lørdagskveld, blir film på meg også i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 15. november 2020 #13976 Del Skrevet 15. november 2020 God kveld 🍷🥂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 15. november 2020 Forfatter #13977 Del Skrevet 15. november 2020 Rolig søndag ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 15. november 2020 #13978 Del Skrevet 15. november 2020 Melodi: summertime, frank sinatra og/eller my funny valentine. In suuundaaay mOOOOOODH, i clean up the meSS. The accounting is smoooooTH, oh, and so is the rest Jazz søndag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. november 2020 #13979 Del Skrevet 15. november 2020 God søndagskveld 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 15. november 2020 Forfatter #13980 Del Skrevet 15. november 2020 42 minutter siden, Catalina Culès skrev: God søndagskveld 🙂 Og der fikk du 14000. innlegg, Catalina! Takket være @Happy-Face's årvåkne blikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå