Gjest Newroz Skrevet 20. desember 2016 #61 Skrevet 20. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: NOAS, Refugees welcome to Norway, o.l. organisasjoner samt hele venstresiden er tause, istedet for å komme med en unnskyldning. Kanskje skrives det nå varme juleønsker og forberedes neste propagandaaksjon mot Listhaug og de som vil begrense galskapen? Anonymkode: c7d96...976 Hvorfor skal de unnskylde seg i denne saken? Hvordan mener du at slike organisasjoner står ansvarlige for at enkelte utfører slike handlinger?
Gjest Newroz Skrevet 20. desember 2016 #62 Skrevet 20. desember 2016 1 minutt siden, Drizzt skrev: Det var vanlige folk som advarte mot dette lenge før sikkerhetstjenestene begynte å jobbe i den retning og bekrefte advarslene. Det er vanlige mennesker som ble og blir kalt for rasister. Da vi, folket, advarte mot at det kommer terrorister i bølgene med migranter, ble vi kalt det ene og det andre. Så begynte myndighetene i land etter land å komme med samme konklusjon etter måneder med etterretning. Ok, så ikke sikkerhetstjenestene altså. Da henger jeg med.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #63 Skrevet 20. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tyskland startet 2 verdenskrig. Anonymkode: 253e7...8d4 Nuvel. Tyskland angrep Polen, og ble deretter selv angrepet av Frankrike og England. Så hvem som startet hva kan vel diskuteres. Men at Hitler ble stoppet var jo uansett en god ting. Anonymkode: 642bb...ebc
Drizzt Skrevet 20. desember 2016 #64 Skrevet 20. desember 2016 Merkel har kommet med en uttalelse. Hun lurer på hvordan tyskerne kommer til å fortsette med livene sine etter det som har skjedd. De kan gjøre det ved å bytte henne ut ved neste valg. Så har de kanskje en sjanse. 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Globalistenes metode: 1. Først benekte at det finnes noen som helst problemer relatert til innvandring. Kall alle som mener noe annet for rasister. 2. Når punkt 1 ikke går lenger; innrøm at det finnes enkelte små utfordringer knyttet til innvandring, men at fordelene er mye større enn ulempene. Kall alle som mener noe annet for rasister. 3. Når punkt 2 ikke går lenger; innrøm at utfordringer er større enn beregnet. Stå på at fordelene på sikt vil være veldig positive. Kall alle som mener noe annet for rasister. 4. Når punkt 3 ikke går lenger; innrøm at det er oppstått store problemer. Men påstå at det var helt umulig å vite dette på forhånd (selv om det er blitt advart mot konsekvensene i årevis). Appeller til at landet har et moralsk ansvar for å ta i mot innvandrere fra den 3. verden. Kall alle som mener noe annet for rasister. 5. Motta internasjonal toppjobb og røm landet. Anonymkode: 642bb...ebc Spot on! Må legge til 6. Gi irrelevante råd til alle og snakk fra sin høye hest (toppjobben). 8
makkapakka Skrevet 20. desember 2016 #65 Skrevet 20. desember 2016 Når har Europa tenkt å komme med skremselpropaganda mot terroristene da? Det er vel på tide at de får smake sin egen medisin. 1
Joia Skrevet 20. desember 2016 #66 Skrevet 20. desember 2016 Det blir bra når miljøpartiet de grønne får til bilforbud i indre bykjerner. Alt kan jo nå brukes som våpen for terror?!?! jeg synes det er trist at det har blitt så utrygt i den vestlige (tidligere stabile) verden, ikke bare trist men det føles også på kroppen, ikke bra. Er jo nok med økt sikkerhetskontroll på flyplasser ( enda et produkt av terror) hva blir neste? metalldetektorer på busser og allskens bygninger? Terror blir hverdags? Frankrike har jo blitt til europas israel. Hvem har skylda? jo det startet med george bush, blair og co samt deres etterkommere som bestemte seg for å kaste stein på vepsebolet midtøsten med katastrofale kriger i irak, afghanistan og libya. Når skal man skjønne at man skal holde seg langt unna og ikke blande seg inn i dette. 1
Ti.09 Skrevet 20. desember 2016 #67 Skrevet 20. desember 2016 Helt forferdelig, og rett før jul også.. Mine tanker går til de pårørende som er rammet av denne tragedien. Jeg håper de ikke vil slutte med julemarked, fordi da vil terroristene vinne!
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #68 Skrevet 20. desember 2016 1 time siden, Jus sanguinis skrev: Det var Storbritannia og Frankrike som erklærte Tyskland krig, ikke omvendt. Du sov virkelig i historietimene, for du fikk ikke med deg at tyskerne (naziene) kjørte trailer inn i polen, og det likte ikke Storbritannia og Frankrike. Anonymkode: 60ed8...790 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #69 Skrevet 20. desember 2016 3 timer siden, Drizzt skrev: Han har hatt flere falske identiteter, så ikke rart om Tunisia er også en av dem. Han er definitivt ikke pakistaner. Ikke mange pakistanere som søker asyl i vår tid, mulig det er en afghaner som rømte til Pakistan, og skaffet seg pakistansk pass og flyktet til Europa. Det er det mange av som kommer ut på den måten. Anonymkode: 60ed8...790
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #70 Skrevet 20. desember 2016 29 minutter siden, Joia skrev: Det blir bra når miljøpartiet de grønne får til bilforbud i indre bykjerner. Alt kan jo nå brukes som våpen for terror?!?! jeg synes det er trist at det har blitt så utrygt i den vestlige (tidligere stabile) verden, ikke bare trist men det føles også på kroppen, ikke bra. Er jo nok med økt sikkerhetskontroll på flyplasser ( enda et produkt av terror) hva blir neste? metalldetektorer på busser og allskens bygninger? Terror blir hverdags? Frankrike har jo blitt til europas israel. Hvem har skylda? jo det startet med george bush, blair og co samt deres etterkommere som bestemte seg for å kaste stein på vepsebolet midtøsten med katastrofale kriger i irak, afghanistan og libya. Når skal man skjønne at man skal holde seg langt unna og ikke blande seg inn i dette. Terrorister som planlegger å kverke flest mulig mennesker, gir jo selvfølgelig blanke pokker i alle slike tåpelige forbud... De kan finne på å stjele kjøretøy, som står utenfor eventuelle "bil-frie" soner, og så kan de kjøre dit de har lyst - for å gjøre mest mulig skade... Anonymkode: 0f83b...7d3 2
Fredsmegleren Skrevet 20. desember 2016 #71 Skrevet 20. desember 2016 Dumt spørsmål, men kan de ikke finne DNA fra førersetet til lastebilen for å spore opp gjerningsmannen? (mulig de har gjort det allerede, men hva vet vel slike dødelige som jeg)
pinar Skrevet 20. desember 2016 #72 Skrevet 20. desember 2016 Tråden er ryddet for innlegg med hatefullt innhold, avsporing og svar til disse innleggene. pinar, mod.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #73 Skrevet 20. desember 2016 2 minutter siden, Dlarah skrev: Overhodet ikke, men hvem gir alle muslimer skylden? Det å konkludere med at Islam er roten til mesteparten av terrorismen vi ser i dag, er ikke det samme som å si at dette er alle muslimers skyld? Dersom man tar et sniktitt inn i koranen vil man se at dette er en meget grotesk bok. Drap er løsningen på alt fra hån, utroskap, det å være vantro og mangfoldig flere eksempler. Dersom denne skal tolkes bokstavelig er det ikke mulig å påstå at IS eller andre islamske terroristbevegelser ikke kan finne belegg i koranen for tingene dem gjør. Selv om jeg ikke gir alle muslimer skyld i grupperingers handlinger, synes jeg fortsatt de har et ansvar til å ta avstand fra terrorismen. Jeg har tilgode å se store folkemengder muslimer som offentlig tar avstand fra terroristene, og som fordømmer ALLE som støtter deres holdninger. Ideelt sett skulle alle med slike holdninger blitt nektet adgang til enhver moskee, og blitt utfryst fra deres samfunn. Hvis muslimer er terrorister, så er de kristne og jøder større terrorister. Kristne er roten til all ondskap, eller mer korrekt sagt, den hvite rasen, med USA og Europa i spissen, som har herpet alle verdensdeler og skapt elendigeter lenge før den industrielle revolusjonen og fram til vår tid. Hvem har skylda i at Syria er herpet, hvem har skylda i at Afghanistan, Irak og hele Afrika er herpet. Hvem førte til Kashmirkonflikten, hvem sviktet palestinere (Churchill), som var den største foræderen som dolket muslimer i ryggen, selv etter at de hjalp de allierte. Hvem bomber Syria idag, hvem er det som ødelegger for Iran, og skaper ustabilitet i regionen. USA og Israel tilsammen er verdens største terrorister = jøder og kristne terrorister. Norg er deres nikkebikkje. Anonymkode: 60ed8...790
Drizzt Skrevet 20. desember 2016 #74 Skrevet 20. desember 2016 2 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Dumt spørsmål, men kan de ikke finne DNA fra førersetet til lastebilen for å spore opp gjerningsmannen? (mulig de har gjort det allerede, men hva vet vel slike dødelige som jeg) Nå hevder Die Welt at han som er pågrepet nekter å ha noe med dette å gjøre og politiet tror ham. Han som ble jaktet i 2 km plutselig ikke har noe med dette å gjøre? Men jeg håper det er fingeravtrykk og jeg håper at sannheten ikke skjules bak pk argumenter.
Dlarah Skrevet 20. desember 2016 #75 Skrevet 20. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du liste opp hvor mange muslimske land som driver med steining og tvangsgifting, og barnebruder sammenlignet med muslimske land som ikke driver med det i det hele tatt? Anonymkode: 3f589...007 https://en.wikipedia.org/wiki/Stoning#Usage_today Angående steining: 11 land, hvorav alle er muslimske, 12 dersom man inkluderer ISIL sine områder. 4
Fredsmegleren Skrevet 20. desember 2016 #76 Skrevet 20. desember 2016 2 minutter siden, Drizzt skrev: Nå hevder Die Welt at han som er pågrepet nekter å ha noe med dette å gjøre og politiet tror ham. Han som ble jaktet i 2 km plutselig ikke har noe med dette å gjøre? Men jeg håper det er fingeravtrykk og jeg håper at sannheten ikke skjules bak pk argumenter. Det var det jeg også reagerte litt på. Konkret bevis som DNA inni lastebilen har vel høyere prioritet enn mistenkte sin forklaring? Fullt mulig at han er på sitt tørre selvsagt og det er sannsynligvis en god del som politiet holder for seg selv. Har politiet DNA til dem på terrorlisten? Hvorfor/hvorfor ikke? 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #77 Skrevet 20. desember 2016 Jeg tror en nazi tysker står bak dette, for å få slutt på asylstrømmen. Av og til må man spise egne barn, for å redde resten av befolkningen fra masseinnvandring. Kan ikke stole på disse tyskerne... Anonymkode: 60ed8...790 1
ops2 Skrevet 20. desember 2016 #78 Skrevet 20. desember 2016 (endret) 2 timer siden, Newroz skrev: Ok, så ikke sikkerhetstjenestene altså. Da henger jeg med. Jo. Hvert år gir Europol ut TE-SAT. European Terrorism Situation and Trend Report. For 2015 skrev de, jeg siterer: Tilbakeslag for IS i Irak og Syria og et økende antall tilbakevendte fremmedkrigere har ført til økt risiko for angrep i Vest-Europa, heter det i rapporten fra Europols antiterrorsenter. – Det vil trolig bli forsøk på ytterligere angrep i EU, både fra enslige aktører og grupper. Estimater fra enkelte etterretningstjenester tyder på at flere titalls personer styrt av IS med evnen til å begå terrorangrep nå kan være til stede i Europa. Europol mener Frankrike er det mest sannsynlige målet. Belgia, Nederland, Storbritannia og Tyskland nevnes også som sannsynlige mål. Europol skriver også at alle EU-land som har sluttet seg til den USA-ledede koalisjonen mot IS, kan være mål for terrorister styrt av eller inspirert av IS. ....Dette blir fortiet, og de som linker til det/tar opp det, blir beskyldt for å lete etter negative ting knyttet til migrantsituasjonen, som i virkeligheten er en folkevandring av muslimer. Er ørene plugget igjen og øynene tapet over, trenger ikke noe igjennom. Tips: Hege Storhaug, Sylvi Listhaug, Rights.no, Document.no Europol har like lite verdi som å linke til Jon-Reidars blogg om islam, chemtrails og vaksinemotstand. Ingen klikker på linker som kan få de til å endre oppfatning, med mindre de ser det er en useriøs kilde. Da kan det brukes til å fornekte budskapet. 23.april 2014 talte Tony Blair og sa mellom andre ting: Islamistiske ekstremister utgjør en alvorlig trussel mot verdensfreden, og han snakket om en detaljert handlingsplan for å intervenere: Den muslimske befolkningen i Europa er nå over 40 millioner og øker. Det Muslimske Brorskap og andre organisasjoner blir stadig mer aktive, og de opererer uten å bli spesielt etterforsket eller forsøkt begrenset. Den siste konflikten over (religiøse) skoler i Birmingham (og i Frankrike) viser økt nivå av islamsk penetrering av våre samfunn. Resultat? Massiv motstand fra politikere, kommentatorer over at han trakk alle muslimer over en kam. Og gjett hva? "Hvorfor snakket han ikke om trusselen fra Russland?" Spol fram til 2015 og Angela Merkel. Endret 20. desember 2016 av ops2 4
Dlarah Skrevet 20. desember 2016 #79 Skrevet 20. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis muslimer er terrorister, så er de kristne og jøder større terrorister. Kristne er roten til all ondskap, eller mer korrekt sagt, den hvite rasen, med USA og Europa i spissen, som har herpet alle verdensdeler og skapt elendigeter lenge før den industrielle revolusjonen og fram til vår tid. Hvem har skylda i at Syria er herpet, hvem har skylda i at Afghanistan, Irak og hele Afrika er herpet. Hvem førte til Kashmirkonflikten, hvem sviktet palestinere (Churchill), som var den største foræderen som dolket muslimer i ryggen, selv etter at de hjalp de allierte. Hvem bomber Syria idag, hvem er det som ødelegger for Iran, og skaper ustabilitet i regionen. USA og Israel tilsammen er verdens største terrorister = jøder og kristne terrorister. Norg er deres nikkebikkje. Anonymkode: 60ed8...790 Tuller du ? Frem til nå har stort sett alle I-land følgt kristendommen. Mye ugreie handlinger har man legitimert gjennom kristendommen, noe som selvfølgelig ikke har vært greit. Men tenk på alt det positive som også har skjedd gjennom samme periode, alle nyvinningene. Kan vi også kreditere dette til kristendommen? Eller skal den bare tas i betraktning når det gjelder konflikter? Det var store opptøyer i Syria, det var kjemisk massedrap på egen befolkning, skulle man bare stå på sidelinjen å se på slike nedslaktninger? Å hvorfor er det problemer i Iran, jo fordi de utvikler atomreaktorere, å viser holdninger som absolutt ikke er forenelige med fred noen som helst plass. Hvilken rolle jødene spiller i dette klarer jeg ikke å forstå. Dersom du mener Israel skaper problemer, så kan det forstås. Men jøder generelt kan ikke stilles mer til ansvar enn en tilfeldig muslim for ISIL sine massedrap.
ops2 Skrevet 20. desember 2016 #80 Skrevet 20. desember 2016 18 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Det var det jeg også reagerte litt på. Konkret bevis som DNA inni lastebilen har vel høyere prioritet enn mistenkte sin forklaring? Fullt mulig at han er på sitt tørre selvsagt og det er sannsynligvis en god del som politiet holder for seg selv. Har politiet DNA til dem på terrorlisten? Hvorfor/hvorfor ikke? Ingen tar fingeravtrykk eller DNA prøver av de stakkars asylsøkerne som flykter fra terror og bomber, må du vite... Hvis FrP eller AfD prøver å foreslå det, så blir det straks framstilt som en krenkelse av menneskeverdet. Dessuten strømmet det inn for store mengder, helt uten forsøk på å sakne strømmen så man kunne prøve å registrere de. Merkel sa: Vi tar imot alle som en! Fjotten Löfven sa: Mitt Europa har ikke grenser. Men ja, DNA vil kunne bekrefte eller avkrefte om han var der. Men det tar tid. Like etter terrorangrepet het det at to menn sprang fra traileren. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå