Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fy flate, og nå får hun kred for å ha gått opp?! 20 kg er en del å gå opp, det er jo helt uten kontroll. Hun får det til å høres ut som hun har gått opp en 4-5 kg.

Det er litt urovekkende at hun alltd skriver "LITT" opp i vekt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest gundagrynte
Skrevet

Det er litt urovekkende at hun alltd skriver "LITT" opp i vekt.

Et tegn på at man er fornektende vil jeg påstå....

Skrevet

http://i58.tinypic.com/2192ybl.png

Svarer som forventet, ikke "dønn" ærlig.  Hun poserer vist ikke for å fremstå som mindre, men heller for å vise sine beste sider..

Og det er visst den foten  :takke:

Skrevet

http://i58.tinypic.com/2192ybl.png

Svarer som forventet, ikke "dønn" ærlig. Hun poserer vist ikke for å fremstå som mindre, men heller for å vise sine beste sider..

Hadde ikke den nye signaturposeringen hennes vært "holde ting foran kroppen" så kunne man jo trodd det svaret. Men får håpe at alt dette greiene her gir henne ny giv til å kline på og få kontroll på dette overvektsproblemet sitt, og ikke kjøpe 200 grams sjokoladeplater på 10kronerssalg ref Snap ;)

Gjest gundagrynte
Skrevet

Hadde ikke den nye signaturposeringen hennes vært "holde ting foran kroppen" så kunne man jo trodd det svaret. Men får håpe at alt dette greiene her gir henne ny giv til å kline på og få kontroll på dette overvektsproblemet sitt, og ikke kjøpe 200 grams sjokoladeplater på 10kronerssalg ref Snap ;)

I januar ..om 2 mnd og litt så er det  5 år siden hun begynte å slanke seg...Så lenge hun ikke tar tak i det mentale vil hun alltid jojo-slanke seg tror jeg...Det er mye store ord men lite action...

Skrevet

I januar ..om 2 mnd og litt så er det  5 år siden hun begynte å slanke seg...Så lenge hun ikke tar tak i det mentale vil hun alltid jojo-slanke seg tror jeg...Det er mye store ord men lite action...

:sjokk:

• Liker 1
Skrevet

Nå kjøpte hun vel ikke nødvendigvis 200g sjokoladeplate fordi hun snappet et bilde av tilbudet ..

Leste nettopp fb artikkelen, og jeg satte igrunn pris på den jeg.. Mulig litt sensurert men jeg synes den viste mye av problemet med sykelig fokus på rask nedgang. at hun ikke klarte å holde vekten når hun lå på 800 kalorier med to treninger om dagen da hun begynte å spise mer og ikke trente pga mangel på motivasjon.. Vel hun er på ingen som helst måte alene om å ha gått i den fella der, så fint at det blir belyst :)

• Liker 4
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Jeg syns også det var et bra innlegg, og syns hun er ærlig og åpen nok. Syns det er forfriskende med noe annet enn bare suksesshistorier hele tida.

Og snapen var jo ikke av at hun kjøpte sjokolade!

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns også det var et bra innlegg, og syns hun er ærlig og åpen nok. Syns det er forfriskende med noe annet enn bare suksesshistorier hele tida.

Og snapen var jo ikke av at hun kjøpte sjokolade!

Nå trenger hun ikke det siden hun fikk sponset ca 50 atkinsbarer... #snap 

• Liker 1
Skrevet

utrolig kreativ, det skal hun ha. Snedig den siste der hun skjuler magen bak dusken på et tau.

• Liker 2
Skrevet

utrolig kreativ, det skal hun ha. Snedig den siste der hun skjuler magen bak dusken på et tau.

Snedig. Husker da hun snakket på snap om at Jaja, fikk hun sixpack så fikk hun sixpack...dette var for kansje 1 mnd siden. Som om det var noe som helt plutselig skulle dukke opp fra det blå.

Skrevet

Jeg synes det siste innlegget hennes er ærlig og godt skrevet.

Og synes fortsatt det er utrolig mye hets av henne her inne...

• Liker 3
Skrevet (endret)

Og synes fortsatt det er utrolig mye hets av henne her inne...

Jeg syns ikke hun får noe mer hets enn andre bloggere, det er baksiden av medaljen når man velger "rampelyset".
Det er klart man ber om oppmerksomhet når man promoterer seg selv som et sunt forbilde med en vekt på 100kg(!). 80kg er også ganske mye for en jente på 168/69ish.

Det er mange kalorier man må spise for å vedlikeholde en slik vekt, og det er ikke vanskelig å se at det spises mer enn salater og supper.

For all del, HD er supertøff som går først i toget for de med overvektsproblemer.

Endret av lilla_orkide
  • Liker 2
Gjest gundagrynte
Skrevet (endret)

Det blir jo nesten litt vittig når hun gang på gang hevder at hun *overhodet ikke promoterer overvekt*..Ehhh...det er jo akkurat det hun gjør når hun promoterer seg selv og har nå en BMI på 35.4 = helseskadelig overvekt...

Endret av gundagrynte
Skrevet

Det blir jo nesten litt vittig når hun gang på gang hevder at hun *overhodet ikke promoterer overvekt*..Ehhh...det er jo akkurat det hun gjør når hun promoterer seg selv og har nå en BMI på 35.4 = helseskadelig overvekt...

Det er jo ikke det hun gjør når hun forsøker å gå ned i vekt...

• Liker 2
Gjest gundagrynte
Skrevet

Det er jo ikke det hun gjør når hun forsøker å gå ned i vekt...

Og hva har hun gjort de 2 siste årene? Gått opp i vekt samtidig som hun har tatt kostholdsveilerkurs...Sier det noe om kurset, hennes vilje eller *jatakk begge deler*..? 

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Så hva skal hun gjøre...? Slutte å blogge fordi hun bare er et menneske som har gått på trynet, og det bare er vellykkede mennesker som bør blogge...? Fordi noen er så enkle i hodet at de tolker det som promotering for overvekt...? :klo: 

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...