~Mocca~ Skrevet 11. desember 2017 #6301 Skrevet 11. desember 2017 Jeg kommer _aldri_ til å skjønne hvorfor hun mener at et utsnitt med puppene hennes i fokus er penest. Jf. Snap i dag tidlig.. 7
Miranda16 Skrevet 11. desember 2017 #6302 Skrevet 11. desember 2017 9 minutter siden, ~Mocca~ skrev: Jeg kommer _aldri_ til å skjønne hvorfor hun mener at et utsnitt med puppene hennes i fokus er penest. Jf. Snap i dag tidlig.. Fordi hun fremhever det hun liker ved seg selv. Fair enough 3
Wenda Skrevet 11. desember 2017 #6303 Skrevet 11. desember 2017 Eller fordi hun ikke vil trykke kameraet heeeeelt oppi ansiktet. Dama har store pupper, deal with it. Man har lite å ta HD på når siste innlegget var 3. desember og nå er innlegg om at hun snapper hvor hun har på seg en singlet 4
Prinsesse788 Skrevet 11. desember 2017 #6304 Skrevet 11. desember 2017 Ja, det er jo den mest forutsigbare bloggen i verden. Er lei kjenner jeg. Dessverre, hun er jo morsom, men har virkelig ikke noe å komme med lenger. 8
Butternut Skrevet 11. desember 2017 #6305 Skrevet 11. desember 2017 Nja, det virker jo som hun har fått noen åpenbaringer ang å ta tak i helsen, så kanskje det kommer et nytt vektprosjekt neste år? 2
Halloi Skrevet 11. desember 2017 #6306 Skrevet 11. desember 2017 For min egen del er jeg gått lei. Det er det samme som går igjen og igjen. Er nok ikke mindre å "ta henne på", men man har jo bedre ting å gjøre enn å gjenta seg selv (eller andre). Jeg har sluttet å følge henne på snap for noen uker/måneder siden, men er av og til innom hennes åpne instaprofil 5
OppNedPåAlt Skrevet 12. desember 2017 #6307 Skrevet 12. desember 2017 Har sluttet å følge henne på snap og er aldri innom bloggen lengre. Alt gikk liksom i repeat og det var så lite motiverende... Jeg følger Carina Carlsen for min dose kroppspositivisme og Funkygine for effektiv hjemmetrening. Også surfer jeg på Zalando for moteinspirasjon. Mens Helene Drage faller liksom mellom to stoler. 6
Fortunatus Skrevet 12. desember 2017 #6308 Skrevet 12. desember 2017 jeg har også sluttet å følge henne, ble ikke så aktuelt for meg lengre :-) Og så slutter jeg alltid å følge bloggere som blir helt shoppinggale (i mine øyne). Folk som jeg synes har et vanvittig forbruk av klær får jeg bare helt avsmak av. 7
Wenda Skrevet 12. desember 2017 #6309 Skrevet 12. desember 2017 Men hvis dere har sluttet å følge henne, ikke syns hun er interessant osv. Hvorfor i huleste henger dere her inne da? 13
Gjest Beatbox Skrevet 12. desember 2017 #6310 Skrevet 12. desember 2017 19 minutter siden, Wenda skrev: Men hvis dere har sluttet å følge henne, ikke syns hun er interessant osv. Hvorfor i huleste henger dere her inne da? Det er tydelig at det irriterer hekken av deg at hun blir kritisert..Hvorfor i huleste henger du her inne da?
Fortunatus Skrevet 12. desember 2017 #6311 Skrevet 12. desember 2017 25 minutter siden, Wenda skrev: Men hvis dere har sluttet å følge henne, ikke syns hun er interessant osv. Hvorfor i huleste henger dere her inne da? Mer fordi jeg henger på kg? og når tråden dukker opp i mine innlegg så blir jeg jo kjempenysgjerrig. 😊 7
Wenda Skrevet 12. desember 2017 #6312 Skrevet 12. desember 2017 1 time siden, Beatbox skrev: Det er tydelig at det irriterer hekken av deg at hun blir kritisert..Hvorfor i huleste henger du her inne da? Nei det kan umulig være tydelig at det irriterer meg at hun blir kritisert da jeg selv har kritisert enkelte av tingene HD driver med. Jeg henger her inne fordi jeg følger med på blog og snap, fordi jeg syns hun er kul samtidig som at det er enkelte ting man kan diskutere. Men jeg forstår ikke hvorfor noen som velger å ikke følge henne likevel velger å diskutere henne. Og at de også må henge seg opp i helt idiotiske ting som jeg ikke syns har noe i denne tråden å gjøre da det virker som at noen leter med lupe for å ta henne på noe, hva som helst 10
tutsi123 Skrevet 13. desember 2017 #6313 Skrevet 13. desember 2017 Skjønner ikke hvorfor hun er så harm over https://www.dagbladet.no/kultur/line-fikser-kroppen-men-gjor-hun-egentlig-det/69017124 Denne artikkelen er meget godt skrevet av to som vet hva de skriver om,men HD vet altså bedre og vil gjerne være belærende igjen .... 3
Gjest Gillians Skrevet 13. desember 2017 #6314 Skrevet 13. desember 2017 4 minutter siden, tutsi123 skrev: Skjønner ikke hvorfor hun er så harm over https://www.dagbladet.no/kultur/line-fikser-kroppen-men-gjor-hun-egentlig-det/69017124 Denne artikkelen er meget godt skrevet av to som vet hva de skriver om,men HD vet altså bedre og vil gjerne være belærende igjen .... Hvor er hun harm? På bloggen eller snap? Jeg skjønner for øvrig at hun kan føle seg truffet av den. Tenkte på henne da jeg leste den, at de siktet til bloggere som henne selv.
tutsi123 Skrevet 13. desember 2017 #6315 Skrevet 13. desember 2017 2 minutter siden, Gillians skrev: Hvor er hun harm? På bloggen eller snap? Jeg skjønner for øvrig at hun kan føle seg truffet av den. Tenkte på henne da jeg leste den, at de siktet til bloggere som henne selv. Bloggen er jo skrevet som et motinnlegg,og der er ingenting nytt under solen.
Halloi Skrevet 14. desember 2017 #6316 Skrevet 14. desember 2017 Jeg synes ikke jeg trenger å forklare/forsvare meg til hverken Wenda eller eventuelle andre på hvorfor jeg er på forumet. Hvis jeg føler for å lese/kommentere så gjør jeg det, akkurat som det skulle passe meg - på lik linje med alle andre. Nå når jeg er nå her.. Hun sier hun skal begynne å kle på seg (strømpebukse), i håp om å bli frisk/ikke bli syk igjen. De påfølgende dagene publiserer hun 3 antrekk i skjørt uten strømpebukse (mulig flere på snap?). Kjøper heller ikke at hun hatet sin kropp før hun i utgangspunktet gikk ned i vekt, mens hun nå er tilbake der hun var, og elsker formene sine. Javisst kan man styrke selvtilliten og selvfølelsen, men jeg er ikke overbevist. Selvfølgelig har alle dårlige dager, men synes det er rart at en som elsker kroppen sin, føler seg bedre enn noen sinne osv., har så ofte dager der hun hater kroppen sin, så mye at hun gråter i to timer før hun tar et bilde og legger det ut i sosiale medier. Hun skal ha for at hun deler bilder av kroppen sin, for å normalisere litt så ikke alle kun ser retusjerte modellkropper på SoMe, men synes fortsatt at hun bommer litt på det hun vil formidle når hun legger ut (i mine øyne) vulgære bilder med en seksuell undertone, som hun også poserer på og redigerer. Som sagt, sunt å se forskjellige kropper, og viktig budskap om at man er like mye verdt, og bør fokusere på andre ting enn kropp og utseende. Jeg synes absolutt at hun skal fortsette med det, men muligens med litt mer elegante bilder om hun absolutt må vise hud for å få frem poeng, eller mindre poseringer og redigering om hun vil være troverdig. Men dette er nå min mening, så får andre ha sine😊 18
~Mocca~ Skrevet 14. desember 2017 #6317 Skrevet 14. desember 2017 (endret) Ja, akkurat dette om hvordan hun fremstiller kroppen sin. 👆🏼 Hun trenger ikke å vise så mye hud, og da spesielt med en seksuell undertone. Budskapet hennes er viktig, jeg klarer bare ikke svelge det sammen med bildene som følger med. I går la hun ut to bilder på IG. Budskapet kom bedre frem i det andre bildet etter min mening. Men når hun også fremmer «elsk deg selv og den kroppen du har», så synes jeg at hun ikke trenger å posere så mye på de fleste bildene. For selv om HD ikke mener det, så synes jeg at tydelig posering viser at du egentlig ikke er så fornøyd. Men dette med poseringen og realitetsoppfstningen har også endret seg i det siste. Det synes jeg er positivt. 👍🏼 Jeg heier på Helene, jeg vil bare ikke se henne så godt som uten undertøy,- det gjelder uansett hvilken blogger. Endret 14. desember 2017 av ~Mocca~ Leif 4
tutsi123 Skrevet 15. desember 2017 #6318 Skrevet 15. desember 2017 Jeg,meg,kroppen min,neglene mine og håret mitt...... Det dreier seg ikke om annet."Normalen" av befolkningen,både kvinner og menn har jo et helt annet fokus utover seg selv og sitt eget speilbilde.Jeg synes det er trist at ikke bloggeren har annet enn sitt eget ego å formidle.Og hva med den stakkars hunden.. Håper virkelig den får nok med bevegelse,slik den fortjener... 8
tutsi123 Skrevet 16. desember 2017 #6319 Skrevet 16. desember 2017 Ler litt i dag.Viktig å nyte slike kvelder...... iflg statusen på fb med bilder av en gedigen kaloribombe av en godteskål og en pose med altfor kaloririk pop-corn.Hvorfor er kos alltid forbundet med å ha i seg noe man ikke burde spise noe av?For meg er kos forbundet med noe helt annet,og heldigvis for det.Alt med måte,også på en lørdag. 7
Wenda Skrevet 17. desember 2017 #6320 Skrevet 17. desember 2017 Gedigen? snakk om å overdrive da. Ei lita skål med smågodt og en halvstor pose med popcorn var det 31
Fremhevede innlegg