Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for brukerdebatt, personangrep, svar til dette og kommentar til moderering.

Papirfly, mod.

Endret av Papirfly
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Elisiaflisa skrev:

Men hun gjør jo det relativt oftere enn kun i helgene.. 

Ja, men det er vel uansett ikke noe å le av?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nettroll skrev:

Ja, men det er vel uansett ikke noe å le av?

Hvem har sagt at jeg ler? Syns heller synd i henne som må finne på unnskyldninger for å «unne seg noe»..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Wenda skrev:

Gedigen? :ler:  snakk om å overdrive da. Ei lita skål med smågodt og en halvstor pose med popcorn var det

Absolutt gedigen med tanke på kalori-innholdet i det du ser på bildet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Miranda16 skrev:

Ikke så ofte jeg er enig med HD, men denne annonsen for strømpebukser er rett og slett motbydelig

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24209970/reklamerte-for-plus-size-stroempebukser-med-tynne-modeller

I all verden. Det er noe av det jævligste. Mente de dette i fullt alvor?? De fortjener all kritikk for dette, fy flate! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, miss summers skrev:

I all verden. Det er noe av det jævligste. Mente de dette i fullt alvor?? De fortjener all kritikk for dette, fy flate! 

Den burde bli fjernet asap! Ser at EBAY selger dem bla.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene i den reklamen er stjålet fra en annen nettside som reklamerer for hvor fleksible disse strømpebuksene er. De er opprinnelig ikke rettet mot "store" damer og derfor er ikke den originale reklamen laget for det den blir brukt for i denne falske reklamen. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I sitt senaste inlägg skriver hon att hon upfattar at andra kollar på henne där hon jobbar för at hon utstrålar så bra självförtroande. Jag har sett henne själv och det var inte min förste tanke om man sager så. Hur kan man själv veta hur man fremstår i andras ögon? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet man vel nødvendigvis ikke, og det vet du sikkert. Men poenget med innlegget ditt var kanskje å punktere HDs oppfatning av seg selv?

Jeg har også sett henne på jobb, i forbifarten, var ikke innom butikken. Opplevde henne som tillitsvekkende, sjarmerende og blid. 

Hvem av oss som har rett oppfatning av henne, bryr jeg meg ikke om, det er ikke viktig for meg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått forbi butikken mange ganger og syns absolutt at hun utstråler selvtillit. Også enig med Ellevill at hun virker tillitsvekkende og blid. 

Har ikke hatt mulighet eller tid til å handle i butikken enda, men har noen plagg jeg ønsker meg og kommer absolutt til å stikke innom der en dag også

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til at det tydeligvis kjøpes inn store mengder treningstøy.Virker litt shoppinggal i mine øyne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, tutsi123 skrev:

Jeg har lagt merke til at det tydeligvis kjøpes inn store mengder treningstøy.Virker litt shoppinggal i mine øyne.

Hadde du skrevet det samme om hun kjøpte f.eks "store mengder sminke" eller f.eks bøker? Eller er det "bra" at hun kjøper treningstøy for da kan du (og andre) "ta" henne på det siden hun helt sikkert ikke trener slik som før?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, tutsi123 skrev:

Jeg har lagt merke til at det tydeligvis kjøpes inn store mengder treningstøy.Virker litt shoppinggal i mine øyne.

Innlegget med alt treningstøyet er jo merket med Annonse, så hun er vel sponset? 

Eller oppfatter jeg ikke Helene som mer shoppinggal enn andre bloggere. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, MarianneE skrev:

Hadde du skrevet det samme om hun kjøpte f.eks "store mengder sminke" eller f.eks bøker? Eller er det "bra" at hun kjøper treningstøy for da kan du (og andre) "ta" henne på det siden hun helt sikkert ikke trener slik som før?

Ja du har helt rett,virker generelt shopping-gal også når det gjelder klær ellers,sminke osv.Litt trist å se dette overforbruket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo selv sagt at hun har kredittkort og annen forbruksgjeld som er årsaken til at de ikke får lån til å kjøpe seg hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tutsi123 skrev:

Ja du har helt rett,virker generelt shopping-gal også når det gjelder klær ellers,sminke osv.Litt trist å se dette overforbruket.

Så lenge dette er ting hun skaffer seg med sine egne tjente penger så har ikke vi en dritt med hva hun bruker pengene sine på. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, MarianneE skrev:

Så lenge dette er ting hun skaffer seg med sine egne tjente penger så har ikke vi en dritt med hva hun bruker pengene sine på. 

Helt riktig,jeg bare påpekte at dette ikke er særlig smart.Og er det med bruk av kredittkort og forbruksgjeld,så er det jo i realiteten ikke "egne tjente penger" før gjelden er innfridd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...