Gjest Beatbox Skrevet 5. januar 2017 #4361 Skrevet 5. januar 2017 *Jeg oppfordrer til å innse at vi er så uendelig mye mer enn kropp og utseende*...sier hun som til stadighet legger ut bilder av seg selv og da gjerne halvnaken. Hvorfor er det da så viktig for deg HD å vise frem kroppen din når budskapet ditt er at vi skal innse at vi er så uendelig mye mer enn kropp og utseende??
Gjest Navios Skrevet 6. januar 2017 #4363 Skrevet 6. januar 2017 Siden oktober har ho messa om kor mykkje ho gleder seg til januar, blanke ark og å starte på nytt. Her er januar så langt: 1. januar. Den dagen teller ikkje. Då skal ein være fyllesjuk. Eg begynner i morgen. Uansett ikkje noko magisk som skjer 1. januar, sjølv om eg har påstått dette på bloggen min dei siste månadene. Kvifor ikkje starte 2017 med ein dårleg unnskyldning? 2. januar. Eit av måla mine er å gå ned i vekt. Dette skal eg oppnå i hovudsak av å gjere alle dei tinga som ikkje har funka før (*) Eg skal ikkje veie meg, og heller ikkje vere så nøye på det, men det må berre bety at dette går kjempebra. 3. januar Årets første treningsøkt. Den var sjølvsagt eit stort problem den også. 4. januar Ikkje kjøp alle dei andre sine produkt som dei prøver å selge deg. Kjøp mitt produkt i staden. (*) Her er nokre av målsetningene hennar, saman med målet om 30 minutter bevegelse utenfor jobben (eg køddar ikkje) Spise frukost (!) Hugse å ta kosttilskot Drikke nok vatn Kutte ned på Pepsi Max Wow. For ein start. Eg også hadde nok vore demotivert om eg hadde holdt på så UTRULEG INKONSEKVENT som det der. Eg tykkjer det er heilt OK å ikke gå inn 110% men det må da vere mogleg å gjøre meir enn 25%???? Eg innvilger meg sjølv Helene Drage-fri fram til april, for denne historia veit vel strengt tatt alle korleis ender. Om noko anna enn status quo skulle være oppnådd innan da skal eg ete lua mi.
Fortunatus Skrevet 6. januar 2017 #4364 Skrevet 6. januar 2017 Hehe. Ja, spent på hvordan 2017 vil være for den flotte PTen vår ;-) Men interessant hvor mange poster og bilder hun kan lage som egentlig bare sier akkurat det samme. Det samme gjelder fitnok, de sier jo bare akkurat det samme HVER dag. Og det med lettkledde bilder.. 6
elmukake Skrevet 6. januar 2017 #4365 Skrevet 6. januar 2017 I tillegg vil det ikke hjelpe å drikke mer vann dersom du skal ned i vekt, så jeg forstår ikke hvor dette rådet kommet fra? Man skal drikke når man er tørst, det har ingen hensikt hverken for sunnhet eller vektnedgang å trykke i seg 2 L vann om dagen. Hun som PT burde vite dette. 14
Gjest kattehviskeren Skrevet 6. januar 2017 #4366 Skrevet 6. januar 2017 På 5.1.2017 den 15.47, Miranda16 skrev: (Ikke meningen å sitere, ble noe kluss.) 7 timer siden, elmukake skrev: I tillegg vil det ikke hjelpe å drikke mer vann dersom du skal ned i vekt, så jeg forstår ikke hvor dette rådet kommet fra? Man skal drikke når man er tørst, det har ingen hensikt hverken for sunnhet eller vektnedgang å trykke i seg 2 L vann om dagen. Hun som PT burde vite dette. Det hjalp meg i grunn mye. Jeg ble mindre sulten pga det, og hvis du drikker masse vann til måltidene bruker du lenger tid på å spise, hvilket gjør at du ikke spiser like mye som hvis du gafler i deg. Men det er jo ikke noe must, men må si at for meg var det effektivt. Men nå var ikke jeg overvektig, da.
SunnivaOslo Skrevet 6. januar 2017 #4367 Skrevet 6. januar 2017 11 timer siden, Navios skrev: Siden oktober har ho messa om kor mykkje ho gleder seg til januar, blanke ark og å starte på nytt. Her er januar så langt: 1. januar. Den dagen teller ikkje. Då skal ein være fyllesjuk. Eg begynner i morgen. Uansett ikkje noko magisk som skjer 1. januar, sjølv om eg har påstått dette på bloggen min dei siste månadene. Kvifor ikkje starte 2017 med ein dårleg unnskyldning? 2. januar. Eit av måla mine er å gå ned i vekt. Dette skal eg oppnå i hovudsak av å gjere alle dei tinga som ikkje har funka før (*) Eg skal ikkje veie meg, og heller ikkje vere så nøye på det, men det må berre bety at dette går kjempebra. 3. januar Årets første treningsøkt. Den var sjølvsagt eit stort problem den også. 4. januar Ikkje kjøp alle dei andre sine produkt som dei prøver å selge deg. Kjøp mitt produkt i staden. (*) Her er nokre av målsetningene hennar, saman med målet om 30 minutter bevegelse utenfor jobben (eg køddar ikkje) Spise frukost (!) Hugse å ta kosttilskot Drikke nok vatn Kutte ned på Pepsi Max Wow. For ein start. Eg også hadde nok vore demotivert om eg hadde holdt på så UTRULEG INKONSEKVENT som det der. Eg tykkjer det er heilt OK å ikke gå inn 110% men det må da vere mogleg å gjøre meir enn 25%???? Eg innvilger meg sjølv Helene Drage-fri fram til april, for denne historia veit vel strengt tatt alle korleis ender. Om noko anna enn status quo skulle være oppnådd innan da skal eg ete lua mi. Enig. Er bare gjentagelser der hun anklager andre for å være troll som sier at hun må være uten celluliter og med sixpack for å være sunn samt den evige "elsk deg selv". Om hun klarer å gå ned til sommeren blir det vel maks 5 kg,og en fortelling om at man skal elske seg selv... 4
hufsaaaaa Skrevet 6. januar 2017 #4368 Skrevet 6. januar 2017 Hun mener vel at hun skal FORTSETTE å gå ned, all den tid hun hardnakket påsto at hun gikk ned jevnt og trutt i et svar til en leser tidligere i høst? 9
elmukake Skrevet 7. januar 2017 #4369 Skrevet 7. januar 2017 18 timer siden, kattehviskeren skrev: (Ikke meningen å sitere, ble noe kluss.) Det hjalp meg i grunn mye. Jeg ble mindre sulten pga det, og hvis du drikker masse vann til måltidene bruker du lenger tid på å spise, hvilket gjør at du ikke spiser like mye som hvis du gafler i deg. Men det er jo ikke noe must, men må si at for meg var det effektivt. Men nå var ikke jeg overvektig, da. Ja, sånn sett er jeg enig. Tenkte ikke over det på den måten. 1
Butternut Skrevet 8. januar 2017 #4370 Skrevet 8. januar 2017 Er det bare meg som synes hun bruker ubehagelig stramme treningsklær? 5
sara90 Skrevet 8. januar 2017 #4371 Skrevet 8. januar 2017 5 minutter siden, Butternut skrev: Er det bare meg som synes hun bruker ubehagelig stramme treningsklær? Ubehagelig stramme for henne eller deg? 9
Prinsesse788 Skrevet 8. januar 2017 #4372 Skrevet 8. januar 2017 Jeg skulle ønske hun sluttet å si at hun skal slanke seg. Hun sier hun er fornøyd med kroppen sin, ja så vær det da! Lev livet, slutt å mas om at ned i vekt er et så viktig. Hele bloggen er så inkonsekvent at jeg gir meg over. For hun skriver jo jo bare "størrelse har ingenting å si, men alt jeg gjør gjør jeg fordi jeg vil bli slankere". 8
Sahara_ Skrevet 8. januar 2017 #4373 Skrevet 8. januar 2017 Jeg lurer litt på om hun selv har testet og gjennomført Beastmode programmet hun selger? Og hvis nei, hvorfor hun ikke slenger seg på selv på felles oppstart nå 09. januar. Har lyst til å spørre henne i blogginnlegget, men tenker hun bare halshugger meg for spørsmålet.. 15
Gjest kattehviskeren Skrevet 8. januar 2017 #4374 Skrevet 8. januar 2017 1 time siden, Meadows skrev: Jeg lurer litt på om hun selv har testet og gjennomført Beastmode programmet hun selger? Og hvis nei, hvorfor hun ikke slenger seg på selv på felles oppstart nå 09. januar. Har lyst til å spørre henne i blogginnlegget, men tenker hun bare halshugger meg for spørsmålet.. Det er veldig lett å sette seg ned og skrive et treningsprogram, litt vanskeligere å gjennomføre det uke etter uke... Lett å være sprek og sporty i teorien!
Miranda16 Skrevet 8. januar 2017 #4375 Skrevet 8. januar 2017 3 timer siden, Prinsesse788 skrev: Jeg skulle ønske hun sluttet å si at hun skal slanke seg. Hun sier hun er fornøyd med kroppen sin, ja så vær det da! Lev livet, slutt å mas om at ned i vekt er et så viktig. Hele bloggen er så inkonsekvent at jeg gir meg over. For hun skriver jo jo bare "størrelse har ingenting å si, men alt jeg gjør gjør jeg fordi jeg vil bli slankere". Vektnedgang er noe hun har snakket fint lite om det siste året, men elsk-deg-selv, har derimot vært nevnt svært ofte. Hun gaper over for mye og har hatt mange perioder hvor hun ikke har hatt det så bra. 3
Mariss@68 Skrevet 9. januar 2017 #4377 Skrevet 9. januar 2017 Hvis jeg hver eneste dag hadde måttet skrive om hvor flott jeg var og legge ut lettkledde bilder for å vise det frem - hver eneste dag!!!!! hadde jeg til slutt klikket trur jeg. Snakk om å gjenta gjenta gjenta.... 6
Gjest Beatbox Skrevet 9. januar 2017 #4378 Skrevet 9. januar 2017 10 minutter siden, Mariss@68 skrev: Hvis jeg hver eneste dag hadde måttet skrive om hvor flott jeg var og legge ut lettkledde bilder for å vise det frem - hver eneste dag!!!!! hadde jeg til slutt klikket trur jeg. Snakk om å gjenta gjenta gjenta.... Troverdigheten er på det absolutte nullpunktet når man driver på sånn som hun gjør. Men hun tror tydeligvis på det så da....
Derpderp Skrevet 9. januar 2017 #4379 Skrevet 9. januar 2017 Synes ved første øyekast at hun ikke er så annereledes enn andre fitnessbloggere, det er bare vanskelig å se resultatet som utenforstående da hun har en høyere fettprosent. 1
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. januar 2017 #4380 Skrevet 13. januar 2017 Har aldri forstått meg på Helene Drage. Hun går bare rundt seg selv hele tiden. Det samme maset dag etter dag. Ta det hun sier med en klype salt.
Fremhevede innlegg