Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Beatbox
1 minutt siden, Nydelig skrev:

Hvordan kan man bekjempe kroppsfokus ved å fokusere på og vise fram kroppen sin i trusa?

Hun har skrevet flere innlegg om å bekjempe kroppspresset så du må nesten spørre HD om hvordan man kan bekjempe det med å vise seg frem slik hun gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Beatbox skrev:

du må nesten spørre HD om hvordan man kan bekjempe det med å vise seg frem slik hun gjør.

Det går ikke, for uansett hvordan du spør så blir det tatt som kritikk! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å stå foran speilet i truse og genser og dra genseren opp og ut til sida på selfie?  Skal det være pent? Og hvordan skal det bidra til mindre fokus på kropp? 

 

Og dette har ingenting å gjøre med at hun er overvektig. Jeg er på hennes alder  og slank med timeglassfasong,  og hadde jeg tatt slike bilder og lagt ut på Internett hadde folk rundt meg  trodd det hadde rabla fullstendig for meg. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Rubella skrev:

http://imgur.com/waAiB8n

 

Kan ikke si jeg er imponert over variasjonen i selfiene.

 

 

Hadde det vært forskjell mellom alle de bildene, hadde jeg jo skjønt det. At man ville vise frem nedgangen liksom. Men..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke se for meg annet enn at hun poster disse bildene for å få bekreftelse av sine evt. mannlige følgere.

Thou jeg er fornøyd med kroppen min i undertøyet mitt hadde jeg ikke hatt behov for å dele det med mine kvinnlige venninner på snap eller medier, da de på ingen måte har behov for å se meg lettkledd. Uansett hvor mange kilo jeg hadde tatt av eller hvor stolt jeg var av min formfulle figur :P Hvis jeg legger ut et (f.eks sexy) bikinibilde av meg selv på insta er det jo mannfolka jeg forventer en reaksjon fra. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox

Tror hun er påvirket av Helsedirektoratet sitt slagord...5 om dagen...men de mente nok sikkert ikke 5 snap om dagen..tror det heller var frukt og grønt som var fokuset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten like moro som Fitnok-Camilla sin siste rumpe-skule slik at dei som ikkje trenar for utsjånad kan få fin rumpe. Dei sel AKKURAT samme produkt som alle andre fitness-trenarar gjer, men insisterer på the moral high road.

Camilla Lorentzen slår meg faktisk som ei jente som burde vite betre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Tanken hennes om at man skal like seg selv uansett hva man veier er bra. Det som er litt synd er at hun virker så tvetydig. Hun gir inntrykk av at hun kun lever på havregryn med bær og mager kesam, og kyllingsalat med spinat og en eller annen snål frukt. Mantraet er at det er lov å kose seg med sjokolade midt i uka og. Enn om hun hadde vært så tøff at hun hadde snappa sjokoladeplata si fra tirsdag og torsdag og, eller isen fra mandag kveld. Og så bevist at hun likevel gønner på, tar på seg ettersittende treningstøy og drar på trening? Tror noe slikt hadde vært mye mer troverdig for folk som overspiser. Treningsfrue snapper både sjokoladeboller og is hun, hvorfor kan ikke Helene være like tøff?

 

Ryddet for spekulasjoner.

Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.1.2017 den 9.17, rebella81 skrev:

 

Tanken hennes om at man skal like seg selv uansett hva man veier er bra. Det som er litt synd er at hun virker så tvetydig. Hun gir inntrykk av at hun kun lever på havregryn med bær og mager kesam, og kyllingsalat med spinat og en eller annen snål frukt. Mantraet er at det er lov å kose seg med sjokolade midt i uka og. Enn om hun hadde vært så tøff at hun hadde snappa sjokoladeplata si fra tirsdag og torsdag og, eller isen fra mandag kveld. Og så bevist at hun likevel gønner på, tar på seg ettersittende treningstøy og drar på trening? Tror noe slikt hadde vært mye mer troverdig for folk som overspiser. Treningsfrue snapper både sjokoladeboller og is hun, hvorfor kan ikke Helene være like tøff?

 

Ryddet for spekulasjoner.

Edie, mod.

 

No har jo Helene holdt på med nyttårsplanane sine i ein måned, så eg kan ikkje tru anna enn at det har vore ein ubetinga suksess så langt. Gleder meg til å sjekke innom igjen i juni, da kan eg ikkje tru anna enn at dette har gitt store resultat. 

 

Ryddet for spekulasjoner.

Edie, mod.

Endret av Navios
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte ganske negativt på ett av dagens rumpebilder på IG.

Hun skriver at hun trenger ikke Restylane, fettsuging osv. for å være fornøyd.

Jeg blir fornærmet fordi hun ikke respekterer at noen kvinner velger Restylane feks i stedet for filter og posering slik hun selv gjør. Er det negativt å bruke kosmetisk kirurgi, fillers eller andre metoder om det er det jeg trenger for å være fornøyd?

Er det jeg som er for nærtagende eller har hun dårlig holdning overfor alle som ikke velger likt som henne selv? 

Jeg stemmer for at kvinner flest er oppegående nok til å ta sine egne valg på hva de ønsker å gjøre med kroppen sin. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier hun alltid "torsk og brokkoli" diett som eneste diett for å gå ned i vekt, og alltid i en negativ setting. Gud, det irriterer meg. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...