Gjest Beatbox Skrevet 21. desember 2016 #4321 Skrevet 21. desember 2016 7 timer siden, Gia_ skrev: Helt enig, men kunne vært mye bedre om hun brukte litt tid på styling selv, og satt seg inn i litt diverse produkter. Tror håret kunne sett veldig mye bedre ut med kun leave in balsam, varmebeskyttende, ei god rettetang, olje og shinespray noen får tipse blivakker.no om å sponse henne på lik linje med mange andre bloggere Hun skryter jo veldig av denne salongen som behandler håret hennes...Jeg hadde ikke gått dit for å si det sånn når jeg ser hvor slitent og herjet håret hennes har blitt. Dårlig reklame syns jeg!
popnagle Skrevet 21. desember 2016 #4322 Skrevet 21. desember 2016 Hadde vært mye finere om hun hadde brukt strømpebukser under kjoler/skjørt 😊 Dette gjelder uansett om hun hadde veid 50kg eller 100kg. 17
Edie Skrevet 21. desember 2016 #4323 Skrevet 21. desember 2016 Ryddet for omtale av kropp. Edie, mod.
Gjest kattehviskeren Skrevet 21. desember 2016 #4324 Skrevet 21. desember 2016 RIP det håret der. Syns det er helt utrolig at en salong gjør noe sånt. Elendig reklame for dem. Hun som egentlig hadde så fint hår!
Gjest Beatbox Skrevet 21. desember 2016 #4325 Skrevet 21. desember 2016 De viser hvor langt man kommer med treningsglede og sunn balanse i hverdagen....sier hun om 2 av sine kunder som har klart det! All kred til dem, men hvorfor klarer ikke hun det samme? Fordi hun ikke vil eller er det rett og slett bare det at hun selv mangler denne sunne balansen i hverdagen.
Gjest Gia_ Skrevet 22. desember 2016 #4326 Skrevet 22. desember 2016 Oh no! På snap la hun nettopp ut video på vei inn i frisørsalongen 🙄 Hva nå?
Gjest Beatbox Skrevet 22. desember 2016 #4327 Skrevet 22. desember 2016 12 minutter siden, Gia_ skrev: Oh no! På snap la hun nettopp ut video på vei inn i frisørsalongen 🙄 Hva nå? At hun vil seg selv og håret sitt så vondt...for hun hadde jo et veldig flott hår..før hele farvekartet skulle prøves i løpet av altfor kort tid!
~Mocca~ Skrevet 22. desember 2016 #4328 Skrevet 22. desember 2016 (endret) Jeg er så glad for at jeg ikke ønsker å se ut som noe som kunne vært med i My Little Pony.. Endret 22. desember 2016 av ~Mocca~ 8
Gjest Gia_ Skrevet 22. desember 2016 #4329 Skrevet 22. desember 2016 1 time siden, ~Mocca~ skrev: Jeg er så glad for at jeg ikke ønsker å se ut som noe som kunne vært med i My Little Pony.. Hahaha, dagens men helt enig! Synes hun var så fin med brunt hår, samtidig som håret så mye sunnere ut.
Fortunatus Skrevet 22. desember 2016 #4330 Skrevet 22. desember 2016 (endret) Jeg er så glad for at HD viser meg hvordan det ikke skal gjøres!! Som en person ikke er født sporty så har veien til å bli en som trener vært lang. Dette er hvertfall min oppskrift til suksess: Begynn å trene. Du trenger ikke være bekymret for egne prestasjoner, men beveg deg mer enn du gjør nå. Ikke sett hårete og urealistiske mål. Det finnes mange gratis apper man kan bruke med enkle program selv for de lateste av oss. Spis normal mat. Lær deg kalorier og innehold hva du skal spise i løpet av en dag. Spis mer grønt og unngå junk food. Fortsett treningen. Tren minst to ganger i uken uansett så sliten man er. Det man må slutte med er unnskyldninger og hårete mål. Og så man faktisk trene jevnt eller så faller man så fort tilbake til start i forhold til kondisjon og styrke. Jeg syns hvertfall den perioden man begynner å trene etter en lang pause er den desiderst verste for da er man ofte i så dårlig form at hver treningsøkt føles ut som en liten maraton. Nå som jeg har trent jevnt i et år så kan enkelte av treningsøktene mine føles for lette. Det er så deilig ☺☺ Ryddet for spekulasjon. Edie, mod. Endret 22. desember 2016 av Edie 13
Gjest Anthrax Skrevet 22. desember 2016 #4331 Skrevet 22. desember 2016 Åh hjelpes, håret... Og så måtte jeg flire da jeg så hun har skrevet for Shapeup. Første siden av artikkelen? "Planlegging!" - det er jo hennes sterkeste side, helt klart! ....................
Gjest Beatbox Skrevet 22. desember 2016 #4332 Skrevet 22. desember 2016 3 minutter siden, Anthrax skrev: Åh hjelpes, håret... Og så måtte jeg flire da jeg så hun har skrevet for Shapeup. Første siden av artikkelen? "Planlegging!" - det er jo hennes sterkeste side, helt klart! .................... Ehh..nei! Men at ShapUp klassifiserer henne som *ekspertkilde*.....
Miranda16 Skrevet 22. desember 2016 #4333 Skrevet 22. desember 2016 (endret) 21 timer siden, Beatbox skrev: De viser hvor langt man kommer med treningsglede og sunn balanse i hverdagen....sier hun om 2 av sine kunder som har klart det! All kred til dem, men hvorfor klarer ikke hun det samme? Fordi hun ikke vil eller er det rett og slett bare det at hun selv mangler denne sunne balansen i hverdagen. For bare noen dager siden sa hun at hun verken er motivert eller å prioritere å trene. Ny frisk på nyåret!, Hun takler ikke engang å få konstruktiv, så hun får seile sin egen sjø Så på Snap at hun lå på sofaen og ga treningsråd noe jeg synes var litt spesielt. Jeg er ny på Snap, og vet ikke hva hun har lagt ut tidligere, men hva om å legge ut snaper i treningsklær og illusterer trinn for trinn fra treningssenteret or whatever? Ryddet for spekulasjon. Edie, mod. Endret 22. desember 2016 av Edie 7
Emilim Skrevet 22. desember 2016 #4335 Skrevet 22. desember 2016 Hva er det med henne og det behovet for å vise ræva hele tiden!!! 11
Gjest Beatbox Skrevet 22. desember 2016 #4336 Skrevet 22. desember 2016 35 minutter siden, Emilim skrev: Hva er det med henne og det behovet for å vise ræva hele tiden!!! ..og stort sett resten av kroppen...Iflg henne er det for å bekjempe kroppsfokuset....ehh..ja....
Edie Skrevet 23. desember 2016 #4337 Skrevet 23. desember 2016 Ryddet for kommentar om kropp, spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod.
Gjest Navios Skrevet 28. desember 2016 #4338 Skrevet 28. desember 2016 Neste kapittel i "røynda slik eg hugsar ho", og svart på kvitt i nyaste blogginnlegg har Helene Drage ALDRI ønsket seg sixpack og press på dette har berre kome utanfrå. OK http://imgur.com/a/3KRhL
Butternut Skrevet 28. desember 2016 #4340 Skrevet 28. desember 2016 (endret) Hun må jo ha et visst ønske om det, ellers hadde hun ikke nevnt det i annenhvert innlegg. Det er helt greit for meg hvis hun vil være "big and beautiful", men bør jo tenke over om det er helsemessig forsvarlig. . Det er jo ikke enten eller, 50 kg eller 150 kg. Hva med å bare være helt normalvektig? Å ha som mål å passe et sted mellom M og L? Jeg bare håper hun skjønner at man MÅ ikke være str. S for å være slank nok. Endret 28. desember 2016 av Butternut 16
Fremhevede innlegg