Marthe75 Skrevet 12. juli 2016 #3421 Skrevet 12. juli 2016 Et øyeblikk siden, gundagrynte skrev: Man trenger ikke følge henne for bilder popper opp overalt nærmest..Og ja hun må gjerne være så naken hun bare vil, men hvorfor dette vanvittige oppmerksomhetsbehovet? Og det at hun ønsker å være et godt forbilde...ved å *normalisere* et slikt oppmerkshetsbehov gjør at hun i mine øyne ikke fremstår som verken seriøs eller inspirerende... Jeg er helt enig med du👍 Det siste bildet blir bare latterlig, og når EN (flott) dame kommenterer at Helene kunne hatt bukse på, så tar det jo helt av i kommentarene😂 Kred til hun som kommenterte, det krever mot å komme med noe som kan vinkles kritisk i den gården👌🏽 10
Gjest gundagrynte Skrevet 12. juli 2016 #3422 Skrevet 12. juli 2016 1 minutt siden, Marthe75 skrev: Jeg er helt enig med du👍 Det siste bildet blir bare latterlig, og når EN (flott) dame kommenterer at Helene kunne hatt bukse på, så tar det jo helt av i kommentarene😂 Kred til hun som kommenterte, det krever mot å komme med noe som kan vinkles kritisk i den gården👌🏽 Da er det bare å vente på sutreinnlegget om hun som var så frekk at hun faktisk ikke kritiserte engang!! Men HD har en unik evne til å ta absolutt alt som personlig kritikk som har med str hennes å gjøre...selv om det ikke er det. Hårsår much....
¤flicka¤ Skrevet 12. juli 2016 #3423 Skrevet 12. juli 2016 Jeg synes bildet var veldig lite stilig, og jeg hadde tenkt det samme om det var ei slank, topptrent dame som poserte sånn. Stusser litt på at en kommentar om at en bukse (eller shorts eller skjørt eller hva som helst) hadde vært på si plass umiddelbart blir knyttet opp mot vekt og det at hun er stor. Må det nødvendigvis være sånn? 4
Agurk Skrevet 12. juli 2016 #3424 Skrevet 12. juli 2016 1 minutt siden, ¤flicka¤ skrev: Jeg synes bildet var veldig lite stilig, og jeg hadde tenkt det samme om det var ei slank, topptrent dame som poserte sånn. Stusser litt på at en kommentar om at en bukse (eller shorts eller skjørt eller hva som helst) hadde vært på si plass umiddelbart blir knyttet opp mot vekt og det at hun er stor. Må det nødvendigvis være sånn? Vel jeg skal være så politisk ukorrekt å si at et tilsvarende bilde med en veltrent rompe kunne vært flott å se på Men settingen HD legger ut bilder på blir bare...fail... 7
Sofw Skrevet 12. juli 2016 #3425 Skrevet 12. juli 2016 Dessuten er måten hun takler kritikk på helt rævva! Hun er så utrolig frekk! 10
MiniMjau Skrevet 12. juli 2016 #3426 Skrevet 12. juli 2016 Helt forferdelig udelikat bilde. Hvem tar bilde slik, på seriøst...og poster det offentlig på insta? Og blir grinete når folk reagerer? det er uclassy, usexy og.... ekkelt. Ja, det er greitt å være naken når krem trekker inn i huden, men det trenger ikke ligge på insta. Hva er hensikten liksom? 7
Basilen Skrevet 12. juli 2016 #3427 Skrevet 12. juli 2016 Det står på insta at hun har tatt av 30 kg og det skal hun få være stolt av, det er godt jobbet. Men som flere har nevnt over skal man ikke være stolt av å være sykelig overvektig. Som overvektig kan man være et godt forbilde ved å vise hvordan man oppnår en sunnere livsstil. Det HD gjør er rett og slett trist å være vitne til. Hun som fikk så mye pepper på insta fordi hun sa det mange tenker, hadde et bilde av seg selv i bikini. Men det bilde er for det første av en helt annen karakter og det er ET bilde, ikke 5 om dagen. 3
¤flicka¤ Skrevet 13. juli 2016 #3428 Skrevet 13. juli 2016 5 timer siden, Agurk skrev: Vel jeg skal være så politisk ukorrekt å si at et tilsvarende bilde med en veltrent rompe kunne vært flott å se på Men settingen HD legger ut bilder på blir bare...fail... Ja, det hadde vært noe annet, men jeg hadde likevel tenkt at det var veldig vulgært og unødvendig. Det er iallefall ingenting ved slike bilder som utstråler selvsikkerhet, bare et sterkt behov for anerkjennelse. 2
Hjärtat Skrevet 13. juli 2016 #3429 Skrevet 13. juli 2016 Det kan jo ikke være lett å sprekke i en livsstilsendring foran flere tusen, det skjønner jeg. Men da får man enten skjerpe seg og get back on track og prioritere litt annerledes, eller så får man faktisk kaste i håndkleet og i hvert fall ta en pause, når man driver en livsstilsblogg. For som @Agurk sier, så har man et ansvar når man er så offentlig, og å nærmest gå med plakat hvor det står "overvekt til folket!" (selv om hun nevner at alle kropper er fine) er ikke bra. Jeg mener derimot ikke at man skal gå rundt og være misfornøyd med kroppen sin som overvektig, men man skal jo ikke reklamere for det. Og ja, man kan koste samfunnet mer som overvektig, men det er ikke bare overvektig-livsstilen som koster samfunnet ekstra, og det føler jeg noen ganger at folk glemmer. Dette higet etter "det perfekte" som alle ungjenter opplever et press til, og som gjør dem psyke, koster også samfunnet penger, men det er veldig få som sier "herregud, skjerp deg, drit i hva andre mener, ikke vær best hele tiden, det koster samfunnet masse penger når du blir utbrent", men overvektige, de skal bare "skjerpe seg: trene mer og spise mindre", som om det er den letteste tingen i verden når man veier 140 kg. Ja, denne "sykelige perfeksjonismen" er dyrket av mange rundt en, men det er jammen overvekten og; det er fristelser over hele fjøla. Noen gir etter for presset, andre ikke. Det blir jo selvfølgelig veldig teit at jeg på 130 kilo sitter her og forsvarer dette, men det skal sies at tallet på vekta blir mindre og mindre for tiden, jeg er ingen lat sofagris, bare uheldig fra naturens side, og i tillegg glad i søtsaker. Synes forøvrig det siste instagrambildet med dets kommentarer var perfekt onsdagsunderholdning. At hun ikke er enig i at bildet var unaturlig, udelikat (uavhengig av størrelse), og ganske harry, er en ting, men å benekte at hun legger ut mye lettkledde bilder, det blir for dumt. Per nå er snapstoryen på sju bilder, tre av dem er av pupper/pupper og ansikt, og to er av beina/trusa og beina. Det blir for dumt når man har'e svart på hvitt. Man bidrar ikke til mindre kroppspress når man legger ut bilder av store kropper i unaturlige settinger og/eller med tekst om at man driter i cellulitter og valker og at man skal være stolt no matter what. Man bidrar til mindre kroppspress ved å legge ut bilder av den kroppen man har for hånden, i en naturlig situasjon, UTEN å kommentere kroppen, men heller "Fin dag på stranda", "Tok meg en joggetur", "Søndagskveld på sofa'n". (Noen utrolig dølle eksempler, men ja). En siste liten ting før jeg avslutter denne lille romanen; skulle gjerne ha vært flue på balkongen nede på Skiathos: "kjære, kunne ikke du tatt et lite bilde av meg? Hvis jeg lener meg over her, drar opp kjolen bak, låner hatten din og vipper den i Michael Jackson-stil og står her litt sånn casually med denna rusbrusen og lener meg over rekkverket, hvordan tror du det blir? Kjør photoshoot!". Samboeren min hadde løpt og gjemt seg. Og aldri kommet tilbake, er jeg redd. 22
Gjest gundagrynte Skrevet 13. juli 2016 #3430 Skrevet 13. juli 2016 1 time siden, Hjärtat skrev: Det kan jo ikke være lett å sprekke i en livsstilsendring foran flere tusen, det skjønner jeg. Men da får man enten skjerpe seg og get back on track og prioritere litt annerledes, eller så får man faktisk kaste i håndkleet og i hvert fall ta en pause, når man driver en livsstilsblogg. For som @Agurk sier, så har man et ansvar når man er så offentlig, og å nærmest gå med plakat hvor det står "overvekt til folket!" (selv om hun nevner at alle kropper er fine) er ikke bra. Jeg mener derimot ikke at man skal gå rundt og være misfornøyd med kroppen sin som overvektig, men man skal jo ikke reklamere for det. Og ja, man kan koste samfunnet mer som overvektig, men det er ikke bare overvektig-livsstilen som koster samfunnet ekstra, og det føler jeg noen ganger at folk glemmer. Dette higet etter "det perfekte" som alle ungjenter opplever et press til, og som gjør dem psyke, koster også samfunnet penger, men det er veldig få som sier "herregud, skjerp deg, drit i hva andre mener, ikke vær best hele tiden, det koster samfunnet masse penger når du blir utbrent", men overvektige, de skal bare "skjerpe seg: trene mer og spise mindre", som om det er den letteste tingen i verden når man veier 140 kg. Ja, denne "sykelige perfeksjonismen" er dyrket av mange rundt en, men det er jammen overvekten og; det er fristelser over hele fjøla. Noen gir etter for presset, andre ikke. Det blir jo selvfølgelig veldig teit at jeg på 130 kilo sitter her og forsvarer dette, men det skal sies at tallet på vekta blir mindre og mindre for tiden, jeg er ingen lat sofagris, bare uheldig fra naturens side, og i tillegg glad i søtsaker. Synes forøvrig det siste instagrambildet med dets kommentarer var perfekt onsdagsunderholdning. At hun ikke er enig i at bildet var unaturlig, udelikat (uavhengig av størrelse), og ganske harry, er en ting, men å benekte at hun legger ut mye lettkledde bilder, det blir for dumt. Per nå er snapstoryen på sju bilder, tre av dem er av pupper/pupper og ansikt, og to er av beina/trusa og beina. Det blir for dumt når man har'e svart på hvitt. Man bidrar ikke til mindre kroppspress når man legger ut bilder av store kropper i unaturlige settinger og/eller med tekst om at man driter i cellulitter og valker og at man skal være stolt no matter what. Man bidrar til mindre kroppspress ved å legge ut bilder av den kroppen man har for hånden, i en naturlig situasjon, UTEN å kommentere kroppen, men heller "Fin dag på stranda", "Tok meg en joggetur", "Søndagskveld på sofa'n". (Noen utrolig dølle eksempler, men ja). En siste liten ting før jeg avslutter denne lille romanen; skulle gjerne ha vært flue på balkongen nede på Skiathos: "kjære, kunne ikke du tatt et lite bilde av meg? Hvis jeg lener meg over her, drar opp kjolen bak, låner hatten din og vipper den i Michael Jackson-stil og står her litt sånn casually med denna rusbrusen og lener meg over rekkverket, hvordan tror du det blir? Kjør photoshoot!". Samboeren min hadde løpt og gjemt seg. Og aldri kommet tilbake, er jeg redd. Applaus!
Marthe75 Skrevet 13. juli 2016 #3431 Skrevet 13. juli 2016 Dagens innlegg: Helene er rørt over hvor mange som var positive til gårsdagens mest omtalte bilde. Ehhhhh, det var EI som var negativ, og hun ble raskt sablet ned, og det lå vel et utall kommentarer om at de som ikke hadde noe positivt å komme med, burde la være å kommentere. Jeg tror Helene må tørke rørt-tårene sine og innse at de med negative kommentarer er smarte nok til å la være å kommentere. 7
Kelsi Skrevet 13. juli 2016 #3432 Skrevet 13. juli 2016 Hvordan går det med spagaten, som hun skulle klare i løpet av sommeren? 3
Hjärtat Skrevet 13. juli 2016 #3433 Skrevet 13. juli 2016 (endret) 12 minutter siden, Kelsi skrev: Hvordan går det med spagaten, som hun skulle klare i løpet av sommeren? Veit ikke, men jeg har i hvert fall klart det.😋 Endret 13. juli 2016 av Hjärtat Angra meg, over grensa for snikskryt 4
Gjest gundagrynte Skrevet 13. juli 2016 #3434 Skrevet 13. juli 2016 2 minutter siden, Hjärtat skrev: Veit ikke, men jeg har i hvert fall klart det.😋 Fantastisk!! Way 2 go girl
Gjest gundagrynte Skrevet 13. juli 2016 #3435 Skrevet 13. juli 2016 I anledning dagens innlegg sier hun at hun vil vise kropp i naturlige settinger...Når ble det naturlig å posere som en bikinimodell i vannkanten? Eller å etterligne en pin-up på ATV`n..? Når ble det naturlig å vise bakdelen til hele verden bare fordi.....??
Hjärtat Skrevet 13. juli 2016 #3436 Skrevet 13. juli 2016 Et øyeblikk siden, gundagrynte skrev: I anledning dagens innlegg sier hun at hun vil vise kropp i naturlige settinger...Når ble det naturlig å posere som en bikinimodell i vannkanten? Eller å etterligne en pin-up på ATV`n..? Når ble det naturlig å vise bakdelen til hele verden bare fordi.....?? Det ble naturlig når man fant ut at det var svært få dagligdagse settinger hvor man får vist nok hud til å provosere tusener. 2
Gjest gundagrynte Skrevet 13. juli 2016 #3437 Skrevet 13. juli 2016 Et øyeblikk siden, Hjärtat skrev: Det ble naturlig når man fant ut at det var svært få dagligdagse settinger hvor man får vist nok hud til å provosere tusener. Åjaaa...det er sånn det er altså Takk for oppklaring
Hjärtat Skrevet 13. juli 2016 #3438 Skrevet 13. juli 2016 1 minutt siden, gundagrynte skrev: Åjaaa...det er sånn det er altså Takk for oppklaring Bare hyggelig! Vet jo ikke om det er sånn frøkna tenker, men det er sånn jeg pleier å gjør'a det i hvert fall. 1
Gjest gundagrynte Skrevet 13. juli 2016 #3439 Skrevet 13. juli 2016 Et øyeblikk siden, Hjärtat skrev: Bare hyggelig! Vet jo ikke om det er sånn frøkna tenker, men det er sånn jeg pleier å gjør'a det i hvert fall. Ja ikke sant! Helt naturlig...og viktig å sjekke om det ligger paparazzier i nærheten..eller noen fra Playboy..just in case..derav posituren på ATV`n......
Safiye Skrevet 13. juli 2016 #3440 Skrevet 13. juli 2016 Tråden er ryddet for - Hets - Innlegg som omhandler kropp - Latterliggjøring Pavilion, mod
Fremhevede innlegg