Gjest Tapet Skrevet 6. desember 2015 #2001 Skrevet 6. desember 2015 (endret) Jeg så et bilde hun la ut - mulig det var på snap - og det var veldig tydelig at de nye livsstilstiltakene hennes har hjulpet. Hun har jammen gått ned i vekt og jeg skimtet en veltrent rumpe også. Kudos! Ja, det begynner å komme seg. Har vel gått opp til en hel uke nå uten sutring om hvordan mat/kosthold ikke har nådd helt opp til forventningene/målsetningene. Bare det i seg selv tyder jo på at hun gjør det greit om dagen. I tillegg har hun helt tydelig senket ambisjonsnivået, som antageligvis er bra for kontinuiteten selv om det er litt morsomt å ha en sukkerfri advent der det sukkeret man først og fremst får i seg (nemlig godteri og bakst) fortsatt er lov Endret 6. desember 2015 av Tapet
BeverTramp Skrevet 6. desember 2015 #2002 Skrevet 6. desember 2015 Jeg skjønner ikke dette.Hun skal ha 23 dager uten sukker, MEN spise sjokolade fra adventskalenderen hver dag fordi det er tradisjon? 1
Mippi Skrevet 6. desember 2015 #2003 Skrevet 6. desember 2015 Jeg skjønner ikke dette.Hun skal ha 23 dager uten sukker, MEN spise sjokolade fra adventskalenderen hver dag fordi det er tradisjon?Jeg mener man kan unne seg litt. Alt med måte. Men det spørs jo hvilken kalender hun har. Hjemmelaga kalender med store sjokolader hver dag er ikke måtehold.
Nana Skrevet 6. desember 2015 #2004 Skrevet 6. desember 2015 Ja, det begynner å komme seg. Har vel gått opp til en hel uke nå uten sutring om hvordan mat/kosthold ikke har nådd helt opp til forventningene/målsetningene. Kanskje det har vært en uke uten sutring om kosthold men i går var det minst tre snap'er der hun sutret om et løpekurs som ikke svarte til forventningene. Må være anstrengende å være så negativ til alt som ikke går etter planen.. 2
Gjest Tapet Skrevet 6. desember 2015 #2005 Skrevet 6. desember 2015 (endret) Kanskje det har vært en uke uten sutring om kosthold men i går var det minst tre snap'er der hun sutret om et løpekurs som ikke svarte til forventningene. Må være anstrengende å være så negativ til alt som ikke går etter planen..Ah, orket ikke følge med der lenger. Selfie-monologer i 10 sekundersintervaller ville ikke klart å vekke interessen min selv om verdens mest spennende person hadde konto. Så ikke så mye dragens feil som formatet i seg selv. Og på et løpekurs er det vel ikke usannsynlig at hun hadde fått hilse litt på egne begrensninger også. Endret 6. desember 2015 av Tapet
Gjest Tapet Skrevet 6. desember 2015 #2006 Skrevet 6. desember 2015 Hun har også gjort en stor greie om at hun skal "relansere" seg selv til nyttår. Med en identisk salespitch som før.... Offisiell side for blogger og personlig trener Helene Drage. Med en vektnedgang på over 60 kg er hun opptatt av helse, sunn livsstil og balanse i hverdagen
Nana Skrevet 6. desember 2015 #2007 Skrevet 6. desember 2015 Hun har også gjort en stor greie om at hun skal "relansere" seg selv til nyttår. Med en identisk salespitch som før.... Det er ikke veldig lenge siden (et par sider bak i tråden) hun gikk ut og sa at hun aldri brukte vektnedgangen til å markedsføre seg selv fordi det hadde gitt henne spiseforstyrrelser. Well, well.. 5
Gjest gundagrynte Skrevet 6. desember 2015 #2008 Skrevet 6. desember 2015 (endret) Det er ikke veldig lenge siden (et par sider bak i tråden) hun gikk ut og sa at hun aldri brukte vektnedgangen til å markedsføre seg selv fordi det hadde gitt henne spiseforstyrrelser. Well, well..Javel nei.... Endret 6. desember 2015 av gundagrynte
Gjest Tapet Skrevet 7. desember 2015 #2009 Skrevet 7. desember 2015 Det er ikke veldig lenge siden (et par sider bak i tråden) hun gikk ut og sa at hun aldri brukte vektnedgangen til å markedsføre seg selv fordi det hadde gitt henne spiseforstyrrelser. Well, well..Det var litt av poenget. Om man ønsker å ta avstand fra mindre heldige greier så skulle man tro det ikke var det første man fortalte om seg selv.Men der var jo whine om ikke å få til det man ville rett tilbake i bloggen (løpekurs, ble syk, ble ikke målinger likevel osv osv osv.) Så så lenge tok det før man var rett tilbake i det gamle sporet.
Gjest gundagrynte Skrevet 7. desember 2015 #2010 Skrevet 7. desember 2015 (endret) Det var litt av poenget. Om man ønsker å ta avstand fra mindre heldige greier så skulle man tro det ikke var det første man fortalte om seg selv.Men der var jo whine om ikke å få til det man ville rett tilbake i bloggen (løpekurs, ble syk, ble ikke målinger likevel osv osv osv.) Så så lenge tok det før man var rett tilbake i det gamle sporet. Endret 7. desember 2015 av gundagrynte
MiniMjau Skrevet 12. desember 2015 #2011 Skrevet 12. desember 2015 HD er gjest i siste podcast til Paleoliv. Om noen vil høre... 1
sara90 Skrevet 13. desember 2015 #2012 Skrevet 13. desember 2015 HD er gjest i siste podcast til Paleoliv. Om noen vil høre... Nei, men de snakker visst om "hvorfor det blir ansett som verre å være overvektig enn slem mot andre". Altså wow. 2
BeverTramp Skrevet 21. desember 2015 #2013 Skrevet 21. desember 2015 screenshot Så så lenge man har en "litt annen kroppsform" er det innafor å vise kroppen, men ikke hvis man er trent? 3
Birdo Skrevet 21. desember 2015 #2014 Skrevet 21. desember 2015 1 minutt siden, BeverTramp skrev: screenshot Så så lenge man har en "litt annen kroppsform" er det innafor å vise kroppen, men ikke hvis man er trent? Tror mye er hvordan man leser ting, sånn som jeg leser det så mener hun bare at det skulle vært litt variasjon på forsiden. Ikke at det ikke er innafor å vise kroppen om man er trent.. 3
Porcelain Skrevet 21. desember 2015 #2015 Skrevet 21. desember 2015 2 timer siden, BeverTramp skrev: screenshot Så så lenge man har en "litt annen kroppsform" er det innafor å vise kroppen, men ikke hvis man er trent? Så lenge man har en kropp er det innafor å vise kroppen.
Gjest Tapet Skrevet 21. desember 2015 #2016 Skrevet 21. desember 2015 (endret) Ah, hykleriet er som vanlig til å ta og føle på. Dama som selv har smørt seg selv i bikini ut over det som kan krype og gå i medier i hele landet, har et stort problem med lettkledde damer på forsiden av magasiner. Og som i tillegg til det har eksponert så SYKT mye nakenhet over instagrammen sin at det ble en unfollow for min del. Nå begynner hun også å gå ned i vekt igjen, noe som med en gang dukker opp i form av lettkledde snaps, daglig. Og snart er instagrammen hennes slik igjen. http://imgur.com/a/JPd5H Endret 21. desember 2015 av Tapet
Gjest ulvepopcorn Skrevet 21. desember 2015 #2017 Skrevet 21. desember 2015 Maraton i 2016 - det blir spennende!
sara90 Skrevet 21. desember 2015 #2018 Skrevet 21. desember 2015 2 timer siden, ulvepopcorn skrev: Maraton i 2016 - det blir spennende! Viktig med mål, si.
sara90 Skrevet 21. desember 2015 #2019 Skrevet 21. desember 2015 Forøvrig synes jeg ikke at resultatene fra dette "salmarathonet" (marathon?) viser så veldig mye mer enn at å røre på kroppen er positivt når utgangspunktet er nokså elendig. 3
MiniMjau Skrevet 22. desember 2015 #2020 Skrevet 22. desember 2015 2 timer siden, sara90 skrev: Forøvrig synes jeg ikke at resultatene fra dette "salmarathonet" (marathon?) viser så veldig mye mer enn at å røre på kroppen er positivt når utgangspunktet er nokså elendig. Et maraton med tre t i uka? Ja blir spennende med ekte maraton.
Fremhevede innlegg