Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg synes hun skal slippe å få gammelt oppgulp slengt i trynet 5 år etterpå.. Er ganske stor forskjell på en 24-åring og en 29-åring.

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fortunatus skrev:

jeg synes hun skal slippe å få gammelt oppgulp slengt i trynet 5 år etterpå.. Er ganske stor forskjell på en 24-åring og en 29-åring.

 

Uttalelsen ang slankeopr er fra 10.september i år btw...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fortunatus skrev:

jeg synes hun skal slippe å få gammelt oppgulp slengt i trynet 5 år etterpå.. Er ganske stor forskjell på en 24-åring og en 29-åring.

 

Her er jeg faktisk helt enig, men realiteten er at når du velger å dokumentere oppførselen din for "hele verden" så er det dessverre veldig lett å bruke det mot deg senere. Det er jo paradokset i bloggverden. Det forventes at "de mener det ikke fordi..." og alt står svart på hvitt i evig tid

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg er også enig i at hun bør være litt mer ydmyk mot de som går rundt og forteller henne at hun ikke bør trene i hotpants og spør om hun vurderer slankeoperasjon og at PT ikke bør være overvektig når hun selv har gått rundt og fortalt andre overvektige slike ting. Man kan liksom gå rundt og kaste stein i glasshus.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.11.2016 den 14.28, Banænie skrev:

Klarer ikke å lå vær å skrive noe nå. Har lett etter en  treningslogg som kan passe meg, og HD virket bra. Men, den er jo veldig demotiverende. Hun trener mye (skal virke slik) hun er pt, og kostholdsveileder. Men det funker jo ikke.... Hvordan skal jeg liksom klare å trene, slanke meg og spise bedre når hun som har all kunnskapen i bunn ikke klarer det. Blir helt matt. Da finner jeg heller andre, mer motiverende blogger.

 

Hun og bloggen har masse potensiale, om hun virkelig vil..

Jeg kan virkelig anbefale "fitnessnora" Hun har lang og god erfaring innen  trening og kosthold. Bloggen hennes er veldig kjent, så mulig du har hørt om henne. Hun er senterleder og har stilt i fitness. Hun ble gravid og la endel på seg under graviditeten som de aller fleste gjør, men hun har enn sunn holdning ift vektnedgang. Jeg personlig syntes hun er helt topp! Hun er veldig jordnær og søt, samtidig som hun har sunne og gode holdninger til trening og kosthold. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, pmbella skrev:

hun har sunne og gode holdninger til trening og kosthold. 

Og her faller Helene av. Jeg syntes hun forfekter et godt budskap men alle bilder feks viser at hun forsøker å skjule. Jeg syntes heller ikke at hun har gode holdninger, hun virker småfrekk og dobbelmoralsk men for all del, kan hende hun er annerledes IRL

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fortunatus skrev:

jeg synes hun skal slippe å få gammelt oppgulp slengt i trynet 5 år etterpå.. Er ganske stor forskjell på en 24-åring og en 29-åring.

 

Det blir for dumt å si at man bare skal bare glemme hva hun har sagt tidligere. Det hun sa handlet ikke bare om hva hun mente om en operasjon, men andre ganske sårende ord. Hun må selv stå til ansvar for de oppsurde meningene sine, hun er en tross alt en voksen dame, Å "fraskrive" en dame ansvar på  fordi hun "bare" er 24 år?? Kom igjen, på den alderen er man voksen. 

Hvis hun kaller operasjon en lettvint løsning så vet hun overhodet ikke hva hun snakker om og burde hun ikke si noe som helst. For meg er det merkelig at hun ikke skjønner at om man velger en operasjon eller ikke så er utfallet nøyaktig den samme om man ikke er villig til å jobbe med det

 Svært mange ikke får til en varig endring ved operasjon fordi de ikke tar tak i kjernen av problemet og da er operasjon bortkastet

Dessuten er ikke en operasjon risikofritt. Mange får men.

 

Endret av Miranda16
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Helene Drage burde stenge bloggen og begynne å jobbe skikkelig med seg selv og ta tak i problemene sine. Det er min ærlige mening. Den bloggen hjelper ingen, den lurer faktisk mange som vil ned i vekt. Men de fleste, forhåpentligvis alle, ser jo det etter en stund når resultatene uteblir fra bloggeren selv. 
Hun fronter kostbare tullemat-produkter som hos de med et allerede usunt kosthold kun bidrar til mer kcalorier på menyen.
Og som i tillegg ikke hjelper noe mot søtsug.
Eventuelt kunne hun begynt med en ren ekshibisjonist-blogg, det er jo åpenbart det hun trakter etter. 
Hun er som så mange andre bloggere, sykelig opptatt av å vise seg fram og få likes og kommentarer om hvor deilig hun er osv.
Disse folka kommer i alle størrelser, og jeg syns de er like problematiske hele gjengen. 
Nå kom jeg på det dere "vente på at aftersun'en skal trekke inn i huden"-bildet fra i sommer. Så pinlig og desperat, det er faktisk en av de mest søkte og fjerneste unnskyldningene jeg har sett noensinne for å få blottet rumpa til flere tusen insta-følgere, samt alle andre, hvis de søker henne opp.
Nei, HD har det nok ikke greit, og jeg ser ingen grunn til å diskutere henne så mye mer, hun burde beskyttes fra seg selv,
men det er det jo dessverre ingen redaksjoner som kan gjøre siden disse gærningene blogger helt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Miranda16 skrev:

Det blir for dumt å si at man bare skal bare glemme hva hun har sagt tidligere. Det hun sa handlet ikke bare om hva hun mente om en operasjon, men andre ganske sårende ord. Hun må selv stå til ansvar for de oppsurde meningene sine, hun er en tross alt en voksen dame, Å "fraskrive" en dame ansvar på  fordi hun "bare" er 24 år?? Kom igjen, på den alderen er man voksen. 

Hvis hun kaller operasjon en lettvint løsning så vet hun overhodet ikke hva hun snakker om og burde hun ikke si noe som helst. For meg er det merkelig at hun ikke skjønner at om man velger en operasjon eller ikke så er utfallet nøyaktig den samme om man ikke er villig til å jobbe med det

 Svært mange ikke får til en varig endring ved operasjon fordi de ikke tar tak i kjernen av problemet og da er operasjon bortkastet

Dessuten er ikke en operasjon risikofritt. Mange får men.

 

Enig med deg, men mener du ikke absurd?  Oppsurd er ikke et ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Rubella skrev:

Enig med deg, men mener du ikke absurd?  Oppsurd er ikke et ord.

Ja, var litt rask med labben

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, pmbella skrev:

Jeg kan virkelig anbefale "fitnessnora" Hun har lang og god erfaring innen  trening og kosthold. Bloggen hennes er veldig kjent, så mulig du har hørt om henne. Hun er senterleder og har stilt i fitness. Hun ble gravid og la endel på seg under graviditeten som de aller fleste gjør, men hun har enn sunn holdning ift vektnedgang. Jeg personlig syntes hun er helt topp! Hun er veldig jordnær og søt, samtidig som hun har sunne og gode holdninger til trening og kosthold. 

Har ikke hørt om henne, men skal sjekke henne ut :) Takk for tips.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, med alt det HD har remjet av seg av ufinheter til overvektige de få månedene hun selv var normalvektig, så kan man vel trygt si at hun ble innhentet av karma😂😂😂 Annen lyd i pipa nå, ja🙄

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Trultesen skrev:

Vel, med alt det HD har remjet av seg av ufinheter til overvektige de få månedene hun selv var normalvektig, så kan man vel trygt si at hun ble innhentet av karma😂😂😂 Annen lyd i pipa nå, ja🙄

Den kritiske kommentaren til Fjellestad lirte hun av seg da hun selv var overvektig. For HD startet slankekuren sin i januar 2011 og veide 141 kg...kritikken mot Fjellestad kom 5 mnd senere...

dragekommentar.png

Endret av Beatbox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksibisjonist ja! Hun hadde jo en "glipp" på snap i sommer hvor hun la ut bilde av seg selv toppløs på mystory.. Fikk sett veldig mye mer enn hva jeg ønsket.. :ph34r:

Endret av ~Mocca~
Leif
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, ~Mocca~ skrev:

Eksibisjonist ja! Hun hadde jo en "glipp" på snap i sommer hvor hun la ut bilde av seg selv toppløs på mystory.. Fikk sett veldig mye mer enn hva jeg ønsket.. :ph34r:

..og dette * slik lar jeg after-sun kremen tørke* bildet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetroverdig når man legger på elsk-deg-selv-pjatt under hvert eneste bilde man legger ut på instagram. Kjenner at jeg tror skikkelig på deg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Helene virker søt, blid og trivelig. Hun er sikkert en kunnskapsrik pt som får til gode resultater med kundene sine. Men så er det disse rompebildene på IG, med beskjed om at alle skal elske seg selv og det er HELT GREIT om du spiser sjokolade midt i uka. Man kan nemlig være glad i seg selv uansett om man har "noen" kilo for mye og ikke har sprettrompe og vaskebrett. Er jo forsåvidt en bra tanke, jeg synes ingen skal behøve å hate seg selv uansett. Alle er selvfølgelig verdifulle. Men det er disse motpolene hennes jeg ikke helt får til å henge på greip. Hun drar frem den sprettrompa og vaskebrettet hele tida, men hva med å oppfordre til å tilstrebe en mest mulig normal bmi uavhengig av sprettrompe? Dette handler ikke om det rent kosmetiske, men det er nå engang sånn at risikoen for en god del livsstilssykdommer øker i takt med bmi'en. Hun kunne gjerne hatt mer fokus på det. Det handler ikke om at man skal se ut som en Victoria's Secret-modell, men at man ut ifra et folkehelseperspektiv reduserer sin egen risiko for sykdom og plager med en mest mulig "normal" bmi. Hadde hun f.eks vært en plus size-modell hadde en slik kritikk mot henne vært ufortjent, men jeg mener hun har en stemme hva gjelder mat og trening i kraft av sitt yrke og sosiale medier-profil. Hva tenker dere?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...