AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1601 Del Skrevet 24. mai 2017 I en tråd om hva man kan bruke avokado til var det ei som skrev "du kan bruke avokado i guacamole". Ei kommenterte da at guacamole lages jo av avokado, hvorpå personen skrev at man kan bruke noe anna enn avokado Da har du ikke helt skjønt hva guacamole faktisk er. Anonymkode: f6238...40a 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1602 Del Skrevet 25. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: I en tråd om hva man kan bruke avokado til var det ei som skrev "du kan bruke avokado i guacamole". Ei kommenterte da at guacamole lages jo av avokado, hvorpå personen skrev at man kan bruke noe anna enn avokado Da har du ikke helt skjønt hva guacamole faktisk er. Anonymkode: f6238...40a Så synd om ingen spurte hva annet en kan bruke i guacamole Anonymkode: 3b0e2...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1603 Del Skrevet 25. mai 2017 Huff den tråden med hun som måtte kaste en halvspist is gjennom vinduet fordi mannen plutselig var hjemme for tidlig? Og en svarte hun måtte gjøre det samme siden hun spiste makaroni da mannen kom hjem. Skremmende. Anonymkode: 56218...5d3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1604 Del Skrevet 25. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Huff den tråden med hun som måtte kaste en halvspist is gjennom vinduet fordi mannen plutselig var hjemme for tidlig? Og en svarte hun måtte gjøre det samme siden hun spiste makaroni da mannen kom hjem. Skremmende. Anonymkode: 56218...5d3 Reagerte på den jeg også. Kan umulig være et sunt forhold hvis det er slik at mannen blir sur hvis hun spiser slikt. Anonymkode: a2688...628 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1605 Del Skrevet 25. mai 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble kastet ut.....uten begrunnelse. Har spurt administrasjon, men ikke fått svar. Jeg skrev at det er ille at folk bryter personvernet....fikk så øra flagret Anonymkode: 3b0e2...0b1 Høres ut som admin i den gruppa det.. Jeg føler at gruppa er bygd opp av hyklere som har regler for alle andre men ikke for seg selv/reglene gjelder ikke dem selv.. Jeg tror jeg leste et innlegg fra admin hvor de sier at det ikke var lov med live-sendinger i gruppa lengre. Hvem sendte live ikke så lenge etter? Jo admin.. Stiller du spørsmål ved reglene og at admin selv bryter eget reglement så får du så hatten passer og advarsel om å bli kastet ut av gruppa. De maset jo sånn om at ingenting på den siden skulle deles med andre enn medlemmene. Var mye frem og tilbake rundt det.. Så ble jeg kontaktet av en jeg gikk på barneskole med.. Han sier "Beklager at du måtte oppleve det" Og jeg begynte jo da å lure.. Fant så ut at han brukte facebooken til dama for å lese. Sa ifra til admin hvem det gjaldt og hva som hadde skjedd.. Neei da kunne de ikke gjøre noe blablabla. Anonymkode: 0234c...734 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 25. mai 2017 #1606 Del Skrevet 25. mai 2017 Ei jente spurte etter tips og erfaringer til steder å ta microblading på. Eier av gruppen gir henne link til gruppens sponsor, og låser kommentarfeltet 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1607 Del Skrevet 25. mai 2017 Noe jeg reagerer på er at de legger ut anonyme spørsmål, men folk svarer med sin fb-profil - med navn og bilde, og skriver om sine egne erfaringer -s om gjerne er like pinlige og personlige (eller enda verre) som det den anonyme spør om. Hvor er personvernet da? Alle blir jo så fristet til å dele av sine erfaringer - og bra det, men så glemmer de å tenke på at - ønsker jeg å dele dette med tusenvis av andre som også leser det jeg skriver? Anonymkode: 4255f...301 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1608 Del Skrevet 25. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff den tråden med hun som måtte kaste en halvspist is gjennom vinduet fordi mannen plutselig var hjemme for tidlig? Og en svarte hun måtte gjøre det samme siden hun spiste makaroni da mannen kom hjem. Skremmende. Anonymkode: 56218...5d3 Hjelpes. Hvilken tråd var dette? Anonymkode: 31a0d...1e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1609 Del Skrevet 25. mai 2017 Når du ikke får bort neglelakken med neglelakkfjerner og må ty til graveringsmaskina di 🙄🙄 Anonymkode: 1a671...5ce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulte_mor Skrevet 26. mai 2017 #1610 Del Skrevet 26. mai 2017 Jeg følger snappen til Hønehjørnet. Har lagt merke til flere tilfeller hvor den som har snappen får streng beskjed om å ikke bruke filter (etter kanskje 1 eller 2 snapper med filter), MEN når grunnlegger´n-sjøl har snappen så kan hu bruke filter på hver eneste snap. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 28. mai 2017 #1611 Del Skrevet 28. mai 2017 På 26.5.2017 den 18.49, Trulte_mor skrev: Jeg følger snappen til Hønehjørnet. Har lagt merke til flere tilfeller hvor den som har snappen får streng beskjed om å ikke bruke filter (etter kanskje 1 eller 2 snapper med filter), MEN når grunnlegger´n-sjøl har snappen så kan hu bruke filter på hver eneste snap. Hvorfor i alle dager får de ikke bruke filter??? Har du hørt noe så dumt? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #1612 Del Skrevet 28. mai 2017 Utrolig mye nav spørsmål inne på hønehjørnet for tia.. tydelig at flesteparten går på nav der inne Anonymkode: 1a671...5ce 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boneli Skrevet 28. mai 2017 #1613 Del Skrevet 28. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Utrolig mye nav spørsmål inne på hønehjørnet for tia.. tydelig at flesteparten går på nav der inne Anonymkode: 1a671...5ce Flesteparten av de aktive medlemmene kanskje. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #1614 Del Skrevet 28. mai 2017 3 timer siden, Boneli skrev: Flesteparten av de aktive medlemmene kanskje. Ja.. Anonymkode: 1a671...5ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #1615 Del Skrevet 28. mai 2017 Når går det hett for seg der inne Anonymkode: 3217d...155 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenNordby93 Skrevet 28. mai 2017 #1616 Del Skrevet 28. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Utrolig mye nav spørsmål inne på hønehjørnet for tia.. tydelig at flesteparten går på nav der inne Anonymkode: 1a671...5ce Ja, men for å si det sånn da.. Når NAV-kjerringa i kommunen jeg da bor i er ei forbanna fitte som jeg vurderer å lage helvette for så er det vel ikke så forbanna rart vel ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #1617 Del Skrevet 28. mai 2017 Er det ikke ulovlig med live-sendinger?? Sjefhøna sjøl sender live der nå... Anonymkode: a1142...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #1618 Del Skrevet 28. mai 2017 36 minutter siden, FrøkenNordby93 skrev: Ja, men for å si det sånn da.. Når NAV-kjerringa i kommunen jeg da bor i er ei forbanna fitte som jeg vurderer å lage helvette for så er det vel ikke så forbanna rart vel ?? Lykke til med det.. Tror du det hjelper deg på noe som helst måte? Anonymkode: a1142...84b 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 28. mai 2017 #1619 Del Skrevet 28. mai 2017 Denne tråden om NRK-lisens. https://www.facebook.com/groups/honehjornet/permalink/1744696309164501/ Jesus Christ. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenNordby93 Skrevet 28. mai 2017 #1620 Del Skrevet 28. mai 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lykke til med det.. Tror du det hjelper deg på noe som helst måte? Anonymkode: a1142...84b Nei, men er såppas mange i denne kommunen som har meldt det hespetreet der til rådmannen og fylkesmannen uten nytte så noen må jo vise den kjerringa der at hun ødelegger drømmene til folk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå