penny_ Skrevet 12. mai 2017 #1541 Del Skrevet 12. mai 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Statusen om mensen, samboer og dexter ga jo INGEN mening? Hva ville hun frem til? Eier de ingen skam? Anonymkode: 3217d...155 Herregud, for noe usammenhengende svada. De andre hønene syns det var bra skrevet. De snakker visst et eget språk der inne som vi andre ikke forstår. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 12. mai 2017 #1542 Del Skrevet 12. mai 2017 Å herre Gud jeg måtte inn å lese i gruppen nå etter å ha lest her. Jeg ble faktisk flau! Altså JEG som ikke har notert noe i gruppen ble flau av å lese der. Det mensen innlegget og beskrivelsen av situasjonen når hun hadde seg med typen. Omg jeg bare 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 12. mai 2017 #1543 Del Skrevet 12. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå vet jeg ikke om du tuller, men; Skam, sterkt ubehagelig følelse av å ha vist en nedverdigende side av seg selv, og dermed avslørt seg selv som et mislykket, udugelig eller umoralsk individ. Skam er nær knyttet til selvfølelsen, og får en til å føle seg liten, med ønske om å skjule seg («synke i jorden»). Anonymkode: 3217d...155 De fleste der inne vet nok ikke hva skam betyr en gang ;-) Deler jo aaaaaltfor mye svada som egentlig bør bli holdt for seg selv eller lege/psykolog :-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #1544 Del Skrevet 13. mai 2017 Nå er det en som vil brodere tekst på bunaden til barnebarnet. Det er en smart måte å ødelegge en bunad. Hva hvis den skal selges eller arves av noen andre? Hadde vært bedre å lage et bilde, som barnebarnet kan ha på veggen Anonymkode: b2c0c...770 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 13. mai 2017 #1545 Del Skrevet 13. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det en som vil brodere tekst på bunaden til barnebarnet. Det er en smart måte å ødelegge en bunad. Hva hvis den skal selges eller arves av noen andre? Hadde vært bedre å lage et bilde, som barnebarnet kan ha på veggen Anonymkode: b2c0c...770 Jeg synes det var en kjempekoselig ting, jeg. Hun snakker jo om å brodere et sted det ikke synes, blir jo som å gravere inn på baksiden av sølvet sitt. For min del er mine graverte søljer det kjæreste jeg har på bunaden min, nettopp pga graveringen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #1546 Del Skrevet 13. mai 2017 1 time siden, Poppie skrev: Jeg synes det var en kjempekoselig ting, jeg. Hun snakker jo om å brodere et sted det ikke synes, blir jo som å gravere inn på baksiden av sølvet sitt. For min del er mine graverte søljer det kjæreste jeg har på bunaden min, nettopp pga graveringen. Bunaden blir ødelagt enten det er på framsiden eller baksiden. Ville aldri brukt en bunad med sitater på Anonymkode: b2c0c...770 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 13. mai 2017 #1547 Del Skrevet 13. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bunaden blir ødelagt enten det er på framsiden eller baksiden. Ville aldri brukt en bunad med sitater på Anonymkode: b2c0c...770 Jeg mener ikke man skal ha type "veggord" på bunaden, men om det er et arvestykke så synes jeg det hadde vært fint å ha navnene til eierne brodert på 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1548 Del Skrevet 14. mai 2017 "Dem mener EU som i "Europa", da" Anonymkode: e5587...10b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1549 Del Skrevet 14. mai 2017 13 timer siden, Poppie skrev: Jeg mener ikke man skal ha type "veggord" på bunaden, men om det er et arvestykke så synes jeg det hadde vært fint å ha navnene til eierne brodert på Det var et sitat, typisk veggord hun ville brodere inn. Hadde det vært navn, hadde det vært en annen sak, men jeg synes ikke slike sitater er passende Anonymkode: b2c0c...770 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1550 Del Skrevet 14. mai 2017 Noen som har de på snapchat? Hva legger de ut der? Anonymkode: 3217d...155 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1551 Del Skrevet 14. mai 2017 Det er en ny som snapper hver dag. Hun i går bare gav seg. Skjønte ikke greia. De deler alt egentlig. Anonymkode: 07ec7...505 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 14. mai 2017 #1552 Del Skrevet 14. mai 2017 Hun som lurer på om det er normalt å ha så høye faste utgifter...så kommer det fram at hun har tatt forbrukslån for å ta (fremtidig) slankeoperasjon 🙄 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1553 Del Skrevet 14. mai 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: "Dem mener EU som i "Europa", da" Anonymkode: e5587...10b Også hun som skulle reise til London, men lurte på hvordan det var nå siden dem ikke er medlem av EU lenger Anonymkode: a1142...84b 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1554 Del Skrevet 14. mai 2017 6 minutter siden, Poppie skrev: Hun som lurer på om det er normalt å ha så høye faste utgifter...så kommer det fram at hun har tatt forbrukslån for å ta (fremtidig) slankeoperasjon 🙄 fremtidig?? Anonymkode: a1142...84b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 14. mai 2017 #1555 Del Skrevet 14. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: fremtidig?? Anonymkode: a1142...84b Jepp. Så vidt jeg forstår har hun tatt opp et lån nå til en operasjon hun tenker å ta på sikt. Tror det forklarer mye av de 18 000 hun har i faste utgifter, men jeg kan ta feil 😬 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1556 Del Skrevet 14. mai 2017 10 minutter siden, Poppie skrev: Jepp. Så vidt jeg forstår har hun tatt opp et lån nå til en operasjon hun tenker å ta på sikt. Tror det forklarer mye av de 18 000 hun har i faste utgifter, men jeg kan ta feil 😬 Så innlegget hennes nå. En ting er at man tar lån for noe slikt, men for noe som kanskje skal skje er jo bare tåpelig. Virker jo ikke til at det er bestilt legetime eller gjort andre forberedelser til inngrepet. Vil tro at det er rundt 1000 kr/mnd. Hun burde da heller betale ut lånet... Hun skulle heller satt tilsvarende beløp på sparekonto også tatt operasjonen uten å ta opp lån! Bakventland Anonymkode: a1142...84b 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 14. mai 2017 #1557 Del Skrevet 14. mai 2017 På 25.4.2017 den 18.12, FrøkenNordby93 skrev: Jeg ser dere er like barnslige å henger ut diverse medlemmer i Hønehjørnet enda? Vil bare informere om at det meste her inne er printscreenet og sendt til hønehjørnets administratorer Huff da, nå ble jeg skikkelig redd for hva admin kan finne på å gjøre 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #1558 Del Skrevet 15. mai 2017 Ser flere har fått dekket tannlege til titusenvis av kroner fordi de tilsynelatende har ekstern tannlegeskrekk. I tillegg virker det som om brorparten av medlemmene er ufør. Fader, tipper halvparten av statsbudsjettet går til medlemmene i høneklubben. 🐔 Anonymkode: 3eecf...072 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. mai 2017 #1559 Del Skrevet 15. mai 2017 Ryddet for feilsitering. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyfikenjeg Skrevet 15. mai 2017 #1560 Del Skrevet 15. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser flere har fått dekket tannlege til titusenvis av kroner fordi de tilsynelatende har ekstern tannlegeskrekk. I tillegg virker det som om brorparten av medlemmene er ufør. Fader, tipper halvparten av statsbudsjettet går til medlemmene i høneklubben. 🐔 Anonymkode: 3eecf...072 Jeg er ufør. Føler meg ganske så oppegående og normal. Eneste er at jeg har en sykdom som gjør at kroppen min ikke fungerer normalt. Blir ganske oppgitt over at uføre blir sett på som dumme og samfunnssøppel. Naver man, så er det no annet. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå