AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #541 Del Skrevet 13. januar 2017 Om man blir støtt eller opprørt av at noen diskuterer innholdet i innlegg i en offentlig gruppe, så burde man kanskje ikke skrevet om akkurat dette. Grunnlaget for å lage streamer og utlevere seg selv og andre må jo være nettopp det å bli sett. Det er bra at man finner venner og fellesskap, men det kan være lurt å ta en runde med seg selv før man trykker publiser. Er dette noe jeg ønsker at naboer, kollegaer, min mor eller vennene til mitt barn skal vite? Hvis nei, slett innlegget . Anonymkode: a9cca...56e 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #542 Del Skrevet 13. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om man blir støtt eller opprørt av at noen diskuterer innholdet i innlegg i en offentlig gruppe, så burde man kanskje ikke skrevet om akkurat dette. Grunnlaget for å lage streamer og utlevere seg selv og andre må jo være nettopp det å bli sett. Det er bra at man finner venner og fellesskap, men det kan være lurt å ta en runde med seg selv før man trykker publiser. Er dette noe jeg ønsker at naboer, kollegaer, min mor eller vennene til mitt barn skal vite? Hvis nei, slett innlegget . Anonymkode: a9cca...56e Om de burde skrevet eller ikke skrevet det er en ting. At andre snakker drit om det er en annen. Om Anne tok på seg en stygg genser, er det greit for meg å baksnakke henne til kompisene og si det? Anonymkode: ef5da...758 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #543 Del Skrevet 13. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om de burde skrevet eller ikke skrevet det er en ting. At andre snakker drit om det er en annen. Om Anne tok på seg en stygg genser, er det greit for meg å baksnakke henne til kompisene og si det? Anonymkode: ef5da...758 Hadde det enda bare vært en stygg genser. Om Anne reiser seg opp i kantina på jobben der det sitter 20+ personer og forteller alle i full fortrolighet at barnet hennes har hatt sex for første gang. Nå er hun bekymret for graviditet, hvordan kan man best håndtere dette? Da kommer det til å bli snakket om, og det vil nå barnets venner. Og ingen bryr seg om den stygge genseren hun hadde på når hun fortalte det... Man skal ikke utlevere andre. Anonymkode: a9cca...56e 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #544 Del Skrevet 13. januar 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde det enda bare vært en stygg genser. Om Anne reiser seg opp i kantina på jobben der det sitter 20+ personer og forteller alle i full fortrolighet at barnet hennes har hatt sex for første gang. Nå er hun bekymret for graviditet, hvordan kan man best håndtere dette? Da kommer det til å bli snakket om, og det vil nå barnets venner. Og ingen bryr seg om den stygge genseren hun hadde på når hun fortalte det... Man skal ikke utlevere andre. Anonymkode: a9cca...56e Dersom man skal sammenligne det med kg, så ville alle baksnakket dama og sagt stygge ting om henne. INGEN ville tatt det opp med henne og sagt fra at hun ikke burde si sånt Anonymkode: ef5da...758 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #545 Del Skrevet 13. januar 2017 Det er vel forsøkt tatt opp på hjørnet, men blir da uthengt og utestengt... Nå har man jo en gylden mulighet til å få det tatt opp ansikt til ansikt her. Det er naturlig at diskusjonen da foretas i andre fora. Svært få vil si slikt rett til personen det gjelder i det virkelige liv. Om analogien til hønehjørnet skal dras lenger, så ville alle de som forsøkte å si fra fått sparken. Anonymkode: a9cca...56e 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #546 Del Skrevet 13. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom man skal sammenligne det med kg, så ville alle baksnakket dama og sagt stygge ting om henne. INGEN ville tatt det opp med henne og sagt fra at hun ikke burde si sånt Anonymkode: ef5da...758 Etter hva jeg har skjønt har flere prøvd å ta opp slike ting, men de blir kneblet inne på selve gruppa. Her er feks innlegg fra de første sidene av denne tråden: På 11.12.2016 den 19.55, Søgni skrev: Jeg er ikke medlem av denne gruppa, men jeg har noen spørsmål til dere som er, etter å ha lest innlegget i Dagbladet:Er det slik at andre medlemmer setter på plass disse som går over streken? Eller er det sånn at man ikke har lov til å være kritisk? På 11.12.2016 den 20.07, The Silence skrev: Mange sier faktisk i fra at man burde tenke seg litt om før man deler alt mellom himmel og jord, men de får alltid kjeft av enkelte. De er så ufine og frekke i kjeften må vite Men der finnes en del fornuftige kvinnfolk også heldigvis, man ser dem bare ikke like godt... På 11.12.2016 den 20.17, Blå politibil skrev: Enig med deg der. Finnes utrolig mange oppegående fornuftige damer der inne. Og mange virker som interessante og grepa kvinnfolk rett og slett. Men dessverre så drukner de jo i idioti fra mange andre. Og dessverre så er det sånn som i mange av de andre gruppene at om noen sier ifra om noe, så oppfattes det med en gang som hets. Skulle tro medlemmene har gått i kurs i en viss annen gruppe (grunnleggeren av den gruppa er forresten medlem i høne gruppa og aktiv, underholdende). Som man ser så går det ikke ann å si fra. Hva skal man gjøre da? Anonymkode: 739af...4e5 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #547 Del Skrevet 13. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter hva jeg har skjønt har flere prøvd å ta opp slike ting, men de blir kneblet inne på selve gruppa. Her er feks innlegg fra de første sidene av denne tråden: Som man ser så går det ikke ann å si fra. Hva skal man gjøre da? Anonymkode: 739af...4e5 Hva skal man gjøre? Nei, hva med å baksnakke på et anonymt fora, det får sikkert folk til å endre seg Seriøst, i det minste innrøm at dette handler kun om å tilfredsstille eget behov for sladder og nedsettende kommentarer. Dere endrer ingen med å diskutere på kg. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svært få vil si slikt rett til personen det gjelder i det virkelige liv. Om analogien til hønehjørnet skal dras lenger, så ville alle de som forsøkte å si fra fått sparken. Anonymkode: a9cca...56e Stemmer at man ikke kan få sparken for å være en kjip person utenfor jobb..... Ingen som kan avskjedige en som slenger dritt til deg på gata Anonymkode: ef5da...758 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #548 Del Skrevet 13. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva skal man gjøre? Nei, hva med å baksnakke på et anonymt fora, det får sikkert folk til å endre seg Seriøst, i det minste innrøm at dette handler kun om å tilfredsstille eget behov for sladder og nedsettende kommentarer. Dere endrer ingen med å diskutere på kg. Anonymkode: ef5da...758 Jo, det tror jeg faktisk. Det er flere andre grupper tidligere som plutselig begynte å tenke personvern og nettvett etter å ha blitt diskutert her inne. Nettopp fordi de først da innser hvordan ting er, og reglene for ytringer offentlig. Anonymkode: 739af...4e5 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenC Skrevet 13. januar 2017 #549 Del Skrevet 13. januar 2017 Håper det plutselig banker noen trolljegere totalt uventet på døra deres en dag. Og at dere blir så flaue på deres egne vegne at dere holder dere unna anomym-mobbinga resten av deres liv. Ja, dette innlegget er rettet til dere her inne i tråden som er totalt lost og stappfull av dårlig selvtillit. Skam dere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #550 Del Skrevet 13. januar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, det tror jeg faktisk. Det er flere andre grupper tidligere som plutselig begynte å tenke personvern og nettvett etter å ha blitt diskutert her inne. Nettopp fordi de først da innser hvordan ting er, og reglene for ytringer offentlig. Anonymkode: 739af...4e5 Så du tror ikke det har noe med de avisartiklene som tok det opp altså Anonymkode: ef5da...758 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #551 Del Skrevet 13. januar 2017 Jeg er medlem av begge gruppene og har vært det lenge og har hittil kun skrevet et helt nøytralt innlegg i denne tråden som ikke omhandlet hverken damene på Facebook eller her inne... Og jeg føler meg ikke støtt av denne tråden. Denne tråden diskuterer det kritikkverdige i de ekstreme brukerene på gruppa, og det er litt som at jeg ikke føler meg støtt av diskusjoner om de fæle kg damene på Facebook, selv om jeg har vært på kg siden 2007, fordi jeg ikke er fæl og har gjort noe kritikkverdig. Om dere føler dere støtt og uthengt (uansett hvilken leir dere hører til) så tenk dere om. Slenge dritt og sarkasme på andres vegne er ikke så greit. Men, det er samtidig kritikkverdig å blottstille barn og partnere med intime og private detaljer og filmer fra sårbare øyeblikk med store grupper. Og den kritikken er ikke "dritt", men det er fakta. Kommer til å fortsette å være medlem begge steder. Og håper de verste til å slenge dritt og godte seg over dramaet her inne roer seg ned.. Og at de verste til å dele hårreisende ting der inne roer seg ned. Anonymkode: 6d52c...a15 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewYork Skrevet 13. januar 2017 #552 Del Skrevet 13. januar 2017 (endret) 6 minutter siden, BlendaSensitive skrev: . Kan likestilles med å stille seg på Karl Johansgate og rope ut sine meninger. Nettopp derfor hele politianmeldelsen kommer til å gå i skuffen fortere enn kulen fra et vådeskudd. Endret 13. januar 2017 av NewYork 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. januar 2017 #553 Del Skrevet 13. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske kakedamen lagde sin egen gruppe. Hun er så koselig å se på, er faktisk blitt hekta. 😂 Anonymkode: 51ff7...681 Hun er den beste på hele Hønehjørnet. Blir så inspirert av henne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #554 Del Skrevet 13. januar 2017 Det er så trist at folk flest gjør og er akkurat disse tingene som det henges ut her, men vi gjør det i våre egne private hjem der det ikke synes. Og det er ikke så rart at det blir skambelagt å være menneskelig, når man må hysje alt bort for å ikke være "unormal". Men ingen er vel feilfri, så hvorfor skal vi late som da? Anonymkode: 0ac44...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 13. januar 2017 #555 Del Skrevet 13. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så trist at folk flest gjør og er akkurat disse tingene som det henges ut her, men vi gjør det i våre egne private hjem der det ikke synes. Og det er ikke så rart at det blir skambelagt å være menneskelig, når man må hysje alt bort for å ikke være "unormal". Men ingen er vel feilfri, så hvorfor skal vi late som da? Anonymkode: 0ac44...262 Det er ikke skambelagt å ha sex eller å la ungen sin gå rundt naken hjemme, men man trenger ikke å snakke om det og vise det for flere tusen mennesker på internett! 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #556 Del Skrevet 13. januar 2017 Fakta: 50% av verdens befolkning er under gjennomsnittlig intelligente. Det er mange fler av oss enn du tror, og mest sannsynlig er du en av oss Anonymkode: 0ac44...262 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 13. januar 2017 #557 Del Skrevet 13. januar 2017 Tråden ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner, avsporinger, brukerdebatt og hetsende utsagn, samt svar til alt dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #558 Del Skrevet 13. januar 2017 Nå er det en person der som driver og tatoverer seg selv. Hjemme i sofaen. Får frysninger av hygienen! Heldigvis "dobbeltepisode" med kakedamen, så kvelden er redda. 😃 Anonymkode: 51ff7...681 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #559 Del Skrevet 13. januar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så trist at folk flest gjør og er akkurat disse tingene som det henges ut her, men vi gjør det i våre egne private hjem der det ikke synes. Og det er ikke så rart at det blir skambelagt å være menneskelig, når man må hysje alt bort for å ikke være "unormal". Men ingen er vel feilfri, så hvorfor skal vi late som da? Anonymkode: 0ac44...262 Både sex og onani er helt naturlig og faktisk sunt, men man går ikke rundt og onanerer eller har sex offentlig likevel. Fordi det finnes noen grenser og enkelte ting hører til i våre egne private hjem. Dessuten: en ting er å brette ut sitt eget sexliv og privatliv, men å brette ut mannens og/ellers barnas privatliv og seksualitet er faktisk ikke lov. Alle har rett til privatliv, også barn. Ser mange her roper ut om lover og regler, og truer med politi, men da bør de først sjekke lovligheten av å brette ut andres privatliv på nett i ei offentlig gruppe (for ja, alt over 20 medlemmer anses som en offentlig gruppe). Anonymkode: 6eb15...f5f 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #560 Del Skrevet 13. januar 2017 (endret) På 13.1.2017 den 22.13, AnonymBruker skrev: Nå er det en person der som driver og tatoverer seg selv. Hjemme i sofaen. Får frysninger av hygienen! Heldigvis "dobbeltepisode" med kakedamen, så kvelden er redda. 😃 Anonymkode: 51ff7...681 Tenker at det får være hennes problem. Får hun infeksjoner, kan hun takke seg selv. Anonymkode: 63060...cf1 Endret 16. januar 2017 av Nordvesta Innlegg ryddet for avsporing 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå