Honey Dew Skrevet 28. januar 2019 #5181 Del Skrevet 28. januar 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: De får kalle han Amadeus Emil da! Anonymkode: 5fbd5...bd9 Amadeus Emil Nathaniel Cleophus jr er mye bedre. Endret 28. januar 2019 av Honey Dew 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 28. januar 2019 #5182 Del Skrevet 28. januar 2019 5 minutter siden, Honey Dew skrev: Amadeus Emil Nathaniel Cleophus jr er mye bedre. Cleophus 😃🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. januar 2019 #5183 Del Skrevet 28. januar 2019 3 minutter siden, Ginny skrev: Cleophus 😃🤣 Du skal se at det navnet nok dukker opp i HH om ikke så lenge... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 28. januar 2019 #5184 Del Skrevet 28. januar 2019 3 minutter siden, Honey Dew skrev: Du skal se at det navnet nok dukker opp i HH om ikke så lenge... Tviler ikke! De navnetrådene er helt ville... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 29. januar 2019 #5185 Del Skrevet 29. januar 2019 19 timer siden, Honey Dew skrev: Amadeus Emil Nathaniel Cleophus jr er mye bedre. Ja, så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #5186 Del Skrevet 21. februar 2019 Er så drit lei alle postinger av penis - og vaginabilder i smør. De gir seg jo aldri!!!!😡 Anonymkode: 8b485...7cf 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #5187 Del Skrevet 21. februar 2019 Jeg måtte bare melde meg ut av den gruppa, følte jeg mistet iq-poeng for hver dag. Anonymkode: f57d0...320 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 21. februar 2019 #5188 Del Skrevet 21. februar 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er så drit lei alle postinger av penis - og vaginabilder i smør. De gir seg jo aldri!!!!😡 Anonymkode: 8b485...7cf Har du screenshot av dette? Er ikke alltid jeg følger med der Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #5189 Del Skrevet 21. februar 2019 Herregud! Jeg trenger sterkere latterdop... KG gir meg ikke kicket lengre. Si meg, er det mulig for menn å bli medlem i hønehjørnet ?...😛 Anonymkode: 733d6...890 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #5190 Del Skrevet 21. februar 2019 Prøvde å søke opp Hønehjørnet på facebook. Det er jo mange forskjellige grupper som heter det samme, og det er kun noe få medlemmer i hver gruppe. Er denne Hønehjørnet gruppen som diskuteres her på KG lagt ned? Anonymkode: b1204...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 21. februar 2019 #5191 Del Skrevet 21. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Prøvde å søke opp Hønehjørnet på facebook. Det er jo mange forskjellige grupper som heter det samme, og det er kun noe få medlemmer i hver gruppe. Er denne Hønehjørnet gruppen som diskuteres her på KG lagt ned? Anonymkode: b1204...f53 Nei, den er ikke lagt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jino Skrevet 21. februar 2019 #5192 Del Skrevet 21. februar 2019 Jeg finner heller ikke gruppen, var medlem for lenge siden. Er jeg blokka kanskje?.. var ikke aktiv så ingen grunn til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #5193 Del Skrevet 21. februar 2019 3 hours ago, DesperatHusfrue said: Jeg finner heller ikke gruppen, var medlem for lenge siden. Er jeg blokka kanskje?.. var ikke aktiv så ingen grunn til det. Gruppa heter Hønehjørnet, men med en brystkreftsløyfe på hver side av navnet Anonymkode: d3d54...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bell Skrevet 21. februar 2019 #5194 Del Skrevet 21. februar 2019 Jeg klarer heller ikke søke den opp. Har noen link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 21. februar 2019 #5195 Del Skrevet 21. februar 2019 1 time siden, Bell skrev: Jeg klarer heller ikke søke den opp. Har noen link? 5 timer siden, DesperatHusfrue skrev: Jeg finner heller ikke gruppen, var medlem for lenge siden. Er jeg blokka kanskje?.. var ikke aktiv så ingen grunn til det. 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøvde å søke opp Hønehjørnet på facebook. Det er jo mange forskjellige grupper som heter det samme, og det er kun noe få medlemmer i hver gruppe. Er denne Hønehjørnet gruppen som diskuteres her på KG lagt ned? Anonymkode: b1204...f53 https://www.facebook.com/groups/honehjornet/ 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. mars 2019 #5196 Del Skrevet 4. mars 2019 Ny navnetråd... "Hei! Vi venter en liten gutt på fredag (planlagt k.s) og har navnet klart, men vi klarer virkelig ikke å bestemme oss for om han skal hete Ånon Olivander *etternavn*, eller Lia *etternavn*?🤔🤷🏼♀️ Hva syntes dere? 🙈" Sikkert jeg som er sær i navneveien, men stakkars unge 🙈 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #5197 Del Skrevet 4. mars 2019 16 minutter siden, Titania skrev: Ny navnetråd... "Hei! Vi venter en liten gutt på fredag (planlagt k.s) og har navnet klart, men vi klarer virkelig ikke å bestemme oss for om han skal hete Ånon Olivander *etternavn*, eller Lia *etternavn*?🤔🤷🏼♀️ Hva syntes dere? 🙈" Sikkert jeg som er sær i navneveien, men stakkars unge 🙈 Anon?! Anonymous? Anonymkode: 78a22...c33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #5198 Del Skrevet 4. mars 2019 24 minutter siden, Titania skrev: Ny navnetråd... "Hei! Vi venter en liten gutt på fredag (planlagt k.s) og har navnet klart, men vi klarer virkelig ikke å bestemme oss for om han skal hete Ånon Olivander *etternavn*, eller Lia *etternavn*?🤔🤷🏼♀️ Hva syntes dere? 🙈" Sikkert jeg som er sær i navneveien, men stakkars unge 🙈 Er Lia et guttenavn? Anonymkode: 8d590...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #5199 Del Skrevet 4. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er Lia et guttenavn? Anonymkode: 8d590...b6f Nei, det er et etternavn. Gutten skal hete Ånon Olivander til fornavn også lurer hun på om han skal hete Lia *etternavn* eller *etternavn* Lia. Hvilken av rekkefølgene hun skal velge på etternavnene. Olivander og enten Lia eller det andre etternavnet blir jo mellomnavn da. Anonymkode: 740bc...47f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slutt Skrevet 4. mars 2019 #5200 Del Skrevet 4. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er Lia et guttenavn? Anonymkode: 8d590...b6f Tror hun mener at Lia er et alternativ til etternavn. Ånon Olivander er fornavnet de har bestemt seg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå