Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

1 time siden, Emmelise skrev:

Er det ikke bare bra de ikke sløser og finner noe å bruke det til? :fnise:

Alt har sin grense

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.3.2019 den 15.53, Honey Dew skrev:

Alt har sin grense

Heller smykker enn vafler, spør du meg. :P

Anonymkode: 280b0...700

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2019 den 14.45, Honey Dew skrev:

Da er det slutt med å bruke resin for mitt vedkommende.

Whyyy?

Anonymkode: 17b13...827

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/29/2019 at 8:21 AM, AnonymBruker said:

Heller smykker enn vafler, spør du meg. :P

Anonymkode: 280b0...700

Jeg lager vafler (Men kun til barna )

Anonymkode: 8c1d5...201

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har egentlig aldri lest reglene på hørnehjørnet, fordi jeg vet de operer med "vi lager regler slik som det faller oss inn", så ser liksom ikke helt poenget i å lære seg dem, siden admin ikke selv følger dem en gang. Så jeg leste dem helt tilfeldig da jeg kom borti om siden. 

"Innlegg som kan føre til store diskusjoner eller debatter blir ikke godkjent."..... For en rar regel. 
"Innlegg ang kremer, og lignende blir ikke godkjent"... hva.. hvorfor ikke?! 
"Innlegg ang div homeparty blir ikke godkjent".. jeg tror en av admins har en homepartyfobi eller noe, sykt sær regel. 

Har de egentlig noen gang svart på hvorfor de har så patetiske regler, og hvor og hvorfor har de disse reglene? 

Anonymkode: 32b49...121

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har egentlig aldri lest reglene på hørnehjørnet, fordi jeg vet de operer med "vi lager regler slik som det faller oss inn", så ser liksom ikke helt poenget i å lære seg dem, siden admin ikke selv følger dem en gang. Så jeg leste dem helt tilfeldig da jeg kom borti om siden. 

"Innlegg som kan føre til store diskusjoner eller debatter blir ikke godkjent."..... For en rar regel. 
"Innlegg ang kremer, og lignende blir ikke godkjent"... hva.. hvorfor ikke?! 
"Innlegg ang div homeparty blir ikke godkjent".. jeg tror en av admins har en homepartyfobi eller noe, sykt sær regel. 

Har de egentlig noen gang svart på hvorfor de har så patetiske regler, og hvor og hvorfor har de disse reglene? 

Anonymkode: 32b49...121

Helt supert med regel om homeparty , de fikk mye klager på at det var lov før

Anonymkode: 3ba73...f24

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.4.2019 den 19.29, AnonymBruker skrev:

Helt supert med regel om homeparty , de fikk mye klager på at det var lov før

Anonymkode: 3ba73...f24

Ja, jeg støtter også den med home party. Det er så sykt irriterende med kvinner uten noe som helst kompetanse eller utdanning som skal prøve å tjene raske, store penger på pyramydesalg. Er ikke interessert i noen av "anbefalingene" deres.

Jeg hater alle de damene som spammer Facebook og Messenger med alt det pisset.

Men alle de andre reglene er helt på trynet :P Samme i eBay-grupper, skjønnhetsgrupper ol.
Administrerende kvinner er maktsyke!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Hun som var på hønehjørnet sin snapchatkonto i går kunne informere om at hun alltid koker springvannet, fordi magen ikke tåler så tungt vann. Når det kokes så smaker det som kjøpevann og det renses. 

 

Tungtvann i springen?! I alle dager. 

Anonymkode: d1afe...227

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2019 den 22.12, AnonymBruker skrev:

Ja det er jo det jeg skriver. Det er enten Lia eller det andre "etternavn" som blir mellomnavn.

Anonymkode: 740bc...47f

Emilie Hansen (far sitt) Olsen (mor sitt) = Fornavn Mellomnavn Etternavn.

Emilie Elisa Olsen (mor sitt) = 2 Fornavn og 1 etternavn. 

Om foreldrene selv heter Olivander eller Lia til etternavn så blir det mellomnavnet til barnet.

Anonymkode: 2e7ea...f56

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud! Hun som var på hønehjørnet sin snapchatkonto i går kunne informere om at hun alltid koker springvannet, fordi magen ikke tåler så tungt vann. Når det kokes så smaker det som kjøpevann og det renses. 

 

Tungtvann i springen?! I alle dager. 

Anonymkode: d1afe...227

Hæ? Altså, ikke til deg, men til henne. Bare hæ?

Anonymkode: e3f81...7ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Altså, ikke til deg, men til henne. Bare hæ?

Anonymkode: e3f81...7ea

Utrolig hva folk greier å finne på..

Anonymkode: d1afe...227

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig hva folk greier å finne på..

Anonymkode: d1afe...227

Hadde forstått det om hun bodde en plass hvor de har dårlige rør..
Jeg måtte gjøre det en periode; koke vann fra springen, eller kjøpe fra butikk ettersom det ble oppdaget mye rust og jord i springvannet og kommunen anbefalte alle å koke vannet, til de hadde fått byttet ut rørene i området :fnise:  ( vi måtte filtrere vannet også)


Når det er sagt.. De aller fleste vannrør i Norge er ikke byttet siden 2.verdenskrig, de er gamle, rusten, slått sprekker... Har vært mange sykdomsutbrudd tilknyttet til vannrørene her hjemme..

Så har du jo de som reagerer på kalk og klor, så er ingen dum ide å koke vannet egentlig :fnise: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chizue skrev:

Hadde forstått det om hun bodde en plass hvor de har dårlige rør..
Jeg måtte gjøre det en periode; koke vann fra springen, eller kjøpe fra butikk ettersom det ble oppdaget mye rust og jord i springvannet og kommunen anbefalte alle å koke vannet, til de hadde fått byttet ut rørene i området :fnise:  ( vi måtte filtrere vannet også)


Når det er sagt.. De aller fleste vannrør i Norge er ikke byttet siden 2.verdenskrig, de er gamle, rusten, slått sprekker... Har vært mange sykdomsutbrudd tilknyttet til vannrørene her hjemme..

Så har du jo de som reagerer på kalk og klor, så er ingen dum ide å koke vannet egentlig :fnise: 
 

Kalken og kloren forsvinner vel ikke om du koker vannet?

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud! Hun som var på hønehjørnet sin snapchatkonto i går kunne informere om at hun alltid koker springvannet, fordi magen ikke tåler så tungt vann. Når det kokes så smaker det som kjøpevann og det renses. 

 

Tungtvann i springen?! I alle dager. 

Anonymkode: d1afe...227

Kan gjøre god butikk om hun har tungtvann i springen. :skratte:

Anonymkode: 5fbd5...bd9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver selv et enkeltmannsforetak, og når man tjener over 50 000 har man regnskapsplikt. Jeg må derfor sende alle kundene mine faktura når de kjøper en tjeneste hos meg, slik at de kan legges fram ved eventuell kontroll. Virker ikke som T har tenkt på dette om hun bare ber folk Vippse eller overføre via konto, og ikke kan tilby kvittering ved forespørsel🤦🏼‍♀️

Anonymkode: ae23d...b23

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Driver selv et enkeltmannsforetak, og når man tjener over 50 000 har man regnskapsplikt. Jeg må derfor sende alle kundene mine faktura når de kjøper en tjeneste hos meg, slik at de kan legges fram ved eventuell kontroll. Virker ikke som T har tenkt på dette om hun bare ber folk Vippse eller overføre via konto, og ikke kan tilby kvittering ved forespørsel🤦🏼‍♀️

Anonymkode: ae23d...b23

Beklager, denne skulle selvsagt i Mat fra Bunnen tråden. 

Anonymkode: ae23d...b23

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, Chizue skrev:

Hadde forstått det om hun bodde en plass hvor de har dårlige rør..
Jeg måtte gjøre det en periode; koke vann fra springen, eller kjøpe fra butikk ettersom det ble oppdaget mye rust og jord i springvannet og kommunen anbefalte alle å koke vannet, til de hadde fått byttet ut rørene i området :fnise:  ( vi måtte filtrere vannet også)


Når det er sagt.. De aller fleste vannrør i Norge er ikke byttet siden 2.verdenskrig, de er gamle, rusten, slått sprekker... Har vært mange sykdomsutbrudd tilknyttet til vannrørene her hjemme..

Så har du jo de som reagerer på kalk og klor, så er ingen dum ide å koke vannet egentlig :fnise: 
 

Jeg har hatt mye magetrøbbel, magesår, bukveggsbrokk osv. Har enda ikke funnet vann i en spring som ikke kjennes "tungt" og vondt i magen, men kokes det så går det ned på høykant. Kanskje det var det hun mente?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, arnoyb skrev:

Jeg har hatt mye magetrøbbel, magesår, bukveggsbrokk osv. Har enda ikke funnet vann i en spring som ikke kjennes "tungt" og vondt i magen, men kokes det så går det ned på høykant. Kanskje det var det hun mente?

Kan godt hende :)
Kan hende det er noe hun reagerer  på og du selvfølgelig, noe som er tilsatt vannet, eller ja..Dårlige rør :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Chizue skrev:

Kan godt hende :)
Kan hende det er noe hun reagerer  på og du selvfølgelig, noe som er tilsatt vannet, eller ja..Dårlige rør :) 

Ja det har du helt rett i. Så innlegget i gruppa, og hun fikk jo seg selv til å fremstå lite intelligent  🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, arnoyb skrev:

Ja det har du helt rett i. Så innlegget i gruppa, og hun fikk jo seg selv til å fremstå lite intelligent  🙈

Leste i en annen gruppe, hvorfor noen blir mer elektrisk enn andre og denne personen forklarte det så fint:
Det er noe galt med ledningene i kroppen, derfor fikk noen mer støt enn andre :fnise: 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...