Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe

Blå politibil

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må jo ha vært noe mer enn det. Håper noen her inne så innlegget. Men jeg ville ikke blitt overrasket om hun hadde kommet med dømmende utsagn om ulike folkegrupper (narkomane, utlendinger osv). Kan ikke se noen annen grunn til at folk skulle reagere dersom innlegget kun handlet om at noen ikke betaler på bussen. 

Anonymkode: 2491d...788

Om jeg ikke husker feil så var egentlig ikke innlegget så ille.. kanskje litt overdrevent men ikke noe værre enn det. Var ikke nevnt hverken narkomane eller utlendinger, var vel heller det at ingen kom i kassen på kiwi og forventet å slippe å betale fordi de hadde glemt lommeboken eller noe.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker det viktigste du kan gjøre er å legge ut innlegg av en slik grad at du kan stå for innholdet, ovenfor hvem som helst. 

Så dersom noen av en eller annen merkelig grunn skulle sende det til ens arbeidsgiver, kan man med god samvittighet og rak rygg si klart ifra at det faktisk ikke er noe problem da innlegget ble skrevet på fritiden, det er ikke støtende og at man står for innholdet, og faktisk synes det er litt merkelig at det er en sak arbeidsgiver henger seg opp i. Og dersom innlegget ikke tåler at man sier noe sånt, så får man la være å poste det. 

Å forby screenshot i en gruppe er hvertfall ikke veien å gå 😛 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Poppie skrev:

Om det var buss-dama så skjønner jeg ikke hva som var galt med innlegget.

Det er hønehjørnet vi snakker om her. Normale regler og tankesett gjelds ikke der :P 
Så for dem så kan det innlegget ha vært helt katastrofe. :fnise:

Anonymkode: e8469...c1f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

91D10816-4A93-4435-8283-7BDE0D3D6767.jpeg

Anonymkode: cb41a...97f

Hvis kommentaren var så uskyldig, så skjønner jeg ikke hvorfor hun ble "deprimert" etter at sjefen fikk vite om den :klo:

Ok, det er 164 kommentarer på innlegget og sjåføren mener det ikke var noe galt med innlegget og hun står for alt hun skriver, men allikevel var det helt grusomt at det nådde sjefen hennes? Hmm..

Endret av penny_
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må jo ha vært noe mer enn det. Håper noen her inne så innlegget. Men jeg ville ikke blitt overrasket om hun hadde kommet med dømmende utsagn om ulike folkegrupper (narkomane, utlendinger osv). Kan ikke se noen annen grunn til at folk skulle reagere dersom innlegget kun handlet om at noen ikke betaler på bussen. 

Nå er ikke de narkomane en egen folkegruppe da.

Anonymkode: b2c0c...770

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Amantheia skrev:

Hei1f60a.png😊

Jeg hadde et innlegg her i forrige uke som noen visstnok reagerte negativt på, så de valgte å rapportere det inn til admin, og admin valgte da å slette innlegget, og det er greit nok. Men så viser det seg at ei har tatt screenshot av innlegget og sendt til min sjef, og det synes jeg er utrolig leit1f622.png😢
Jeg skjønner jo nå at en kan ikke ha innlegg som tar opp seriøse, verdagslige problemstillinger, og har en det så må vi være klar over at hvis noen ikke liker innlegget så kan sjefen din få beskjed 1f60a.png😊
Og det er visstnok heller ikke tillatt å ta screenshots av innlegg ifølge admin1f622.png😢
Hilsen ei som er utrolig deprimert over dette 1f622.png😢

Altså.... Kanskje heller tenkje litt før man legg ut innlegg på ei offentlig gruppe, så slepp sjefen å få melding...?

Er det bare jeg som synes det er kjemperart at noen ORKER å ta skjermbilde, søke rundt for å finne hvordenne fremmede personen jobber og "sladre" til sjefen? Og over noe tullete?

Jeg synes at det er denne rara sladrekjerringa vi heller skal måpe over! Hun må jo være et klassisk hønehjørnemedlem. Altfor mye fritid og lever av å ødelegge for andre.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

B25AC0F3-C8F8-4A1A-90EA-3A0673592876.jpeg

Er det slettet nå? Er egentlig spent på hva TS svarte til slutt 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

B25AC0F3-C8F8-4A1A-90EA-3A0673592876.jpeg

Ok. Hva er poenget? De er overvektige, hennes egen familie er overvektige. Og det går bra til slutt?

Er hun bekymret for den andre familien? Men burde kanskje se på seg selv også?

Eller forelsket i faren? Men hvorfor da påpeke at de er overvektige? 

??? Skjønte ingenting. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Ok. Hva er poenget? De er overvektige, hennes egen familie er overvektige. Og det går bra til slutt?

Er hun bekymret for den andre familien? Men burde kanskje se på seg selv også?

Eller forelsket i faren? Men hvorfor da påpeke at de er overvektige? 

??? Skjønte ingenting. 

Ikke glem at de er koselige. 

Anonymkode: 0598f...165

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke glem at de er koselige. 

Anonymkode: 0598f...165

Sant. Det glemte jeg. Da er jo alt straks mye mer forståelig :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.6.2018 den 16.37, Poppie skrev:

Om det var buss-dama så skjønner jeg ikke hva som var galt med innlegget.

Enig. Jeg så det og tenkte ikke noe særlig over det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 11.6.2018 den 17.14, Tibbie skrev:

Er det bare jeg som synes det er kjemperart at noen ORKER å ta skjermbilde, søke rundt for å finne hvordenne fremmede personen jobber og "sladre" til sjefen? Og over noe tullete?

Jeg synes at det er denne rara sladrekjerringa vi heller skal måpe over! Hun må jo være et klassisk hønehjørnemedlem. Altfor mye fritid og lever av å ødelegge for andre.

Eller så er det en høne som ikke har råd til å betale på bussen 🙈😂

Anonymkode: 18821...057

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er det konkurransetid. Hvem vil vel ikke vinne denne lekre genserne? 😂🙈1F224A71-FC2B-4305-84B8-B9E194F38273.thumb.jpeg.aec0554ec73334c57f6bbc923dd2f18d.jpeg

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
On 6/18/2018 at 9:16 PM, AnonymBruker said:

Nå er det konkurransetid. Hvem vil vel ikke vinne denne lekre genserne? 😂🙈

Jeg tror jeg klarer meg fint uten en genser som ikke finnes, denne er jo bare en dårlig photoshop :fnise:

Anonymkode: 0b0ad...0a6

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har sett den store skattepenge-diskusjonen? én person påstår at hun har fått skattepengene sine...og ingen tror på henne og nå glir samtalen over til mobbing og definisjon på mobbing. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har sett den store skattepenge-diskusjonen? én person påstår at hun har fått skattepengene sine...og ingen tror på henne og nå glir samtalen over til mobbing og definisjon på mobbing. 

Tok sikkert feil av skattepengene og trygden

Anonymkode: b2c0c...770

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skattepengene kommer ikke denne uken. Men, de som mottar uføretrygd fikk penger i går. Det er skattefri måned, så kanskje hun trodde de ekstra tusenlappene var skattepenger? :tunge1:

Anonymkode: 913e2...866

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...