Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe

Blå politibil

Anbefalte innlegg

Gjest Sugemerke
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man har barn inne så synes jeg faktisk man ikke skal røyke inne. Samme om hvor mye "lov" det er. Man røyker ikke inne med barn og man røyker ikke med barn i bil. Dermed basta!

Men de kjærringene er så trashy at de røyker inne og med barn hjelper jo ikke på whitetrash inntrykket...

Anonymkode: b3ef9...aba

Det er ikke lov å røyke inne med barn i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Sugemerke skrev:

Det er ikke lov å røyke inne med barn i huset.

Kan du vise til paragraf i Straffeloven?

Anonymkode: b2c0c...770

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Barn har lovbestemt rett til røykfri oppvekst

Den står i tobakksskadeloven at barn har rett til et røykfritt miljø. Den nye lovbestemmelsen fra 2013 skal gi barn et bedre vern mot passiv røyking. Det er den som er ansvarlig for barn som skal sørge for at denne retten blir oppfylt. Bestemmelsen håndheves ikke med straff, og det innføres heller ikke noe eget tilsynsapparat for å håndheve den."

Link

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen var før meg. Dog er det ikke straffeloven som tar for seg dette. Takk til @The Silence

Endret av Sugemerke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man har barn inne så synes jeg faktisk man ikke skal røyke inne. Samme om hvor mye "lov" det er. Man røyker ikke inne med barn og man røyker ikke med barn i bil. Dermed basta!

Men de kjærringene er så trashy at de røyker inne og med barn hjelper jo ikke på whitetrash inntrykket...

Anonymkode: b3ef9...aba

Enig. Vanligvis bryr jeg meg ikke noe om hvor eller hvordan folk utdøver nikotinvanene sine, men man røyker ikke inne med barn! Ferdig snakka! Voksne mennesker kan velge å gå, det kan ikke en toåring.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som admins fra Mat fra bunnen, dette. Sjefshøna og T hadde nok gått godt overens!

Anonymkode: 654fe...0e1

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen andre som fikk med seg hun som beskrev rumpehullet til mannen sin i detalj, mens han var der, som hevn for at han sa at hun prumpa da de hadde analsex? Og som snakka om spermen som nok lå igjen på senga dems etter at de akkurat hadde hatt seg, og at hun var hjulbeint og kunne ikke gå fordi hun hadde "fått anakondaen"? 

Nei, jeg kødder ikke. 

Anonymkode: 0c969...419

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen andre som fikk med seg hun som beskrev rumpehullet til mannen sin i detalj, mens han var der, som hevn for at han sa at hun prumpa da de hadde analsex? Og som snakka om spermen som nok lå igjen på senga dems etter at de akkurat hadde hatt seg, og at hun var hjulbeint og kunne ikke gå fordi hun hadde "fått anakondaen"? 

Nei, jeg kødder ikke. 

Jeg tror deg!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slites mellom lysten til å bli medlem for å se,  og frykten for å assosieres med slike grupper! Valgets kvaler!! :bond: :rulle:

Anonymkode: b447b...3fc

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem for underholdningens skyld! :popcorn:

Men dere som omtaler folk som "harry" og "white trash", og sitter der på den høye hesten deres... Dere skulle jeg likt å møtt i virkeligheten! :P

Anonymkode: 364e5...a08

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg kødder ikke. 

🙈

Endret av Sirah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting overrasker meg med Playboy-dama, hun sover jo med falske øyevipper og påtegna bryn, prater om penisstørrelsen til typen på livestream med han der og prater om å livestreame samværet hun har med sønnen noen timer hver andre helg... 

Anonymkode: 4b8f5...93e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HOHO nå er det en på liven som tar et "oppgjør" med nettvett :P Det er den første livevideoen jeg har sett som gir mening! Jeg heier på henne! 

Anonymkode: e7497...7be

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting overrasker meg med Playboy-dama, hun sover jo med falske øyevipper og påtegna bryn, prater om penisstørrelsen til typen på livestream med han der og prater om å livestreame samværet hun har med sønnen noen timer hver andre helg... 

Sittet og sett på henne nå, forklaringen på hvorfor hun ikke hadde barn må jeg si var morsom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Snakker dere om to grupper her? For halvparten av dere snakker om, finner jeg ikke i gruppa. 
Er kun medlem av "hønehjørnet", er det en annen gruppe jeg bør melde meg inni også?

Hønehjørnet livestream.

Anonymkode: 66bae...22a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 12.1.2017 den 17.53):

Hønehjørnet livestream.

Anonymkode: 66bae...22a

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det noen som skriver at hu vil sende live men hu tørr ikke siden hun er redd for hva nav gjør med saken 🙄

Anonymkode: 2ac4f...486

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det noen som skriver at hu vil sende live men hu tørr ikke siden hun er redd for hva nav gjør med saken 🙄

Anonymkode: 2ac4f...486

:ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller. Hele nervesystemet hennes er visst ødelagt fordi noen satte akupunktur feil på henne.

Anonymkode: 0fef2...ea1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...