Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som har fått Mail fra Stavanger Aftenblad ang Brudd på taushetsplikt? 

Ref. Hun som sendte live i hønehjørnet mens hu var på jobb (og klarte å nevne navn og filme beboere). 

Hva svarte dere? Har dere evt sendt video og bilder? 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.1.2018 den 17.15, jentefranorge skrev:

Finnes det ei gruppe om på kg om gruppen: "barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet"? Det er en åpen gruppe så alle kan gå inn å lese. Leser man litt der, forstår man fort hvorfor de har fått barna fjernet. Uansett, denne gruppen blir ofte nevnt på hønegruppen i diverse sammenhenger. Var noen som skrev at barnevernet tyvlyttet telefon samtalene, de mente også at barnevern ansatte lusket i buskene på eiendommene deres og spionerte ;) aldri ledd så mye i hele mitt liv

Jeg har to bekjente som er ivrige der inne. De har lagt meg til i gruppa men jeg har meldt meg temmelig kjapt ut hver gang. 😥

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, GulSitron said:

Er det flere enn meg som har fått Mail fra Stavanger Aftenblad ang Brudd på taushetsplikt? 

Ref. Hun som sendte live i hønehjørnet mens hu var på jobb (og klarte å nevne navn og filme beboere). 

Hva svarte dere? Har dere evt sendt video og bilder? 

Når slike saker blir plukket opp av media sikrer det at det får en konsekvens, noe som er bra og setter eksempel for andre. På den andre siden kan dette bli skikkelig skadelig for hun idioten som filmet, Stavanger er ikke akkurat en stor by.... :klo:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Superblomst said:

Når slike saker blir plukket opp av media sikrer det at det får en konsekvens, noe som er bra og setter eksempel for andre. På den andre siden kan dette bli skikkelig skadelig for hun idioten som filmet, Stavanger er ikke akkurat en stor by.... :klo:

Enig. Hun gjorde absolutt en stor feil, men det skal tas gjennom de riktige instanser, og ikke offentlig gapestokk.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med dei næraste kommunane (Sola, Randaberg og Sandnes som ligg veldig tett), er det ca. 250 000 innbyggjarar i Stavanger-området. 

Endret av mordi
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Superblomst skrev:

Når slike saker blir plukket opp av media sikrer det at det får en konsekvens, noe som er bra og setter eksempel for andre. På den andre siden kan dette bli skikkelig skadelig for hun idioten som filmet, Stavanger er ikke akkurat en stor by.... :klo:

Vel, det er til pass for henne. Hun brøt taushetsplikten noe så innmari, hun har ingenting i helsevesenet å gjøre. Noensinne. Jeg håper folk sender det de har til journalisten som tok kontakt, for blir det en sak ut av det så er det mange idioter som henne som får øynene opp for hva som ikke er ok å gjøre når man har taushetsplikt. 

Dere som eventuelt har kontakt med journalisten kan velge å være anonyme. 

Anonymkode: 913e2...866

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Duckie skrev:

Enig. Hun gjorde absolutt en stor feil, men det skal tas gjennom de riktige instanser, og ikke offentlig gapestokk.

De kommer ikke til å identifisere personen i avisa med navn. Men det kan jo være greit å skrive om slikt, slik at folk blir oppmerksom på konsekvensen av å bryte taushetsplikten.  

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Weekend skrev:

Hva skjedde på snappen tidligere i kveld??

Ei som la ut noen snapper med sånn filter med ører og pipestemme. Og så hadde visst folk sendt stygge meldinger til henne. 

Anonymkode: d3318...b02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei som la ut noen snapper med sånn filter med ører og pipestemme. Og så hadde visst folk sendt stygge meldinger til henne. 

Anonymkode: d3318...b02

Hun var åpen om at hun er litt tilbakestående/mild hjerneskade eller noe slikt og da fyra folk på med stygge ting og mobbing.. 

Kjenner jeg blir oppgitt 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, GulSitron skrev:

Hun var åpen om at hun er litt tilbakestående/mild hjerneskade eller noe slikt og da fyra folk på med stygge ting og mobbing.. 

Kjenner jeg blir oppgitt 

Vi kan jo ikke være sikker på at folk var så stygge som hun mener, det virker som terskelen var rimelig lav. Hun hadde en livestream i dag der hun sa det samme om og om igjen, både på forakjellige måter og ordrett.

Det er litt vanskelig i 2018, alle har tilgang til sosiale medier. Av forskjellige årsaker, blant annet det jeg ser hun deler offentlig på sin egen vegg, mener jeg at denne personen burde ha blitt skjermet fra SoMe.

Anonymkode: 3c418...8ab

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært litt spennende å sett hva som faktisk er blitt sagt 🤔

Anonymkode: 18821...057

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde vært litt spennende å sett hva som faktisk er blitt sagt 🤔

Anonymkode: 18821...057

Tipper hun i alle fall fikk flere tilbakemeldinger om at filteret med pipestemme var irriterende. Fikk ikke med med halvparten av hva hun sa før hun plutselig logget av pga mobbingen :klo:

Anonymkode: d3d54...34f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper hun i alle fall fikk flere tilbakemeldinger om at filteret med pipestemme var irriterende. Fikk ikke med med halvparten av hva hun sa før hun plutselig logget av pga mobbingen :klo:

Anonymkode: d3d54...34f

Antageligvis noe slikt som skjedde. Det er mange som følger snappen, og med den diagnosen kan jeg forstå at det føltes overveldende med mange som sa ifra, selv om noe så uskyldig.

Jeg tror ikke det har vært noe mobbing her, men denne personen (grønn markering) er helt klart ikke egnet for sosiale medier:

 

 

169C4DAB-8A9A-4749-9191-B26B30B1661A.jpeg

5E0D1112-2510-4A49-90D9-88B6EF700578.jpeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Masuka skrev:

Antageligvis noe slikt som skjedde. Det er mange som følger snappen, og med den diagnosen kan jeg forstå at det føltes overveldende med mange som sa ifra, selv om noe så uskyldig.

Jeg tror ikke det har vært noe mobbing her, men denne personen (grønn markering) er helt klart ikke egnet for sosiale medier:

 

 

169C4DAB-8A9A-4749-9191-B26B30B1661A.jpeg

5E0D1112-2510-4A49-90D9-88B6EF700578.jpeg

Tror jeg vet hvem denne damen er. 

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny tråd med Hayday om gruppa til sjefshøna, der hun ber andre om å ikke kuppe tråden deres, selv om hun absolutt gjorde det på den andre som ble lagt ut. Hyklersk? Skjønner ikke at hun ikke ser det selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Polyblank skrev:

Ny tråd med Hayday om gruppa til sjefshøna, der hun ber andre om å ikke kuppe tråden deres, selv om hun absolutt gjorde det på den andre som ble lagt ut. Hyklersk? Skjønner ikke at hun ikke ser det selv.

Hva er hayday?

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Synes dere at 10 500 i leie for en leilighet er for mye? Jeg selv syns det er ganske mye 1f615.png😕1f914.png🤔

Ja, ass! Beliggenhet, størrelse, standard og fasiliteter har ingenting å si! 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Ser at folk har husleie i mndn på mer enn hva jg har inn i mndn her og omtrent like mye du jg har inn i mndn 🤔 skjønner ik åssen dere får d til jg :)

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...