Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

1 time siden, Superblomst skrev:

:ac: <- tips til deg. 

Jeg vet hva det betyr, men jeg blir forvirret når noen blander norsk og engelsk i en setning

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hva det betyr, men jeg blir forvirret når noen blander norsk og engelsk i en setning

Anonymkode: b2c0c...770

😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hva det betyr, men jeg blir forvirret når noen blander norsk og engelsk i en setning

Anonymkode: b2c0c...770

vanskeleg var det vel ikkje å forstå at du måtte lage eit heilt innlegg om det? Er veldig vanleg å legge inn engelske ord i norsk daglegtale. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere innlegget på sex tråden, om hun som ikke hadde hatt sex på 6 mnd fordi kjæresten ikke orket, på spørsmål om hun hadde snakket med kjæresten sin om dette svarte hun "han har hjernen til en psykopat" Heldigvis for dem skulle de på ferie om noen uker ❤️ (Regner med både sex problemene og psykopat tendensene forsvinner etter ferien ;) )

Og alle de folkene som ikke svarer på det som blir spurt om: hvilken farge liker du best av blått og rødt? Svar: rosa eller ingen av dem....

og alle mamma hjertene som alltd blør eller gråter, og alle de med livets harde skole som jobb... Hahhaha tidenes underholding.

60% av medlemmene der er for underholdningen. 

Endret av jentefranorge
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tapere og de som er på utplassering fra nav på Nille.

Anonymkode: e739b...3e2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Tapere og de som er på utplassering fra nav på Nille.

Anonymkode: e739b...3e2

Er det en gruppe for navere?

Anonymkode: 5e043...8b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Masuka said:

Altså?? På en «hvilken penisstørrelse foretrekker du» tråd🙄 

0AF09E4C-B7E1-481A-B93C-0BCE02B1A108.thumb.jpeg.1b1412aff83d9aa0b37a6ad0ae235c08.jpeg

CE450F2D-2D54-47FD-A2DE-CAE82029DEC3.jpeg

Wow! Altså wow. Og kritiserer du dem der inne for å utlevere sexlivet, så får du høre i mente at sex er normalt og helt Ok å være åpen om det på Facebook grupper.  Man skjønner fordi man snakker men samfunnets "laveste rang" når det kommer til det intellektuelle...

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om de hadde syntes det hadde vært greit hvis typene deres hadde under fullt navn inne på f.eks mannegruppa Ottar diskutert og beskrevet vaginaen og kjønnsleppene deres... 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om disse damene hadde stått foran en forsamling på 70.000 mennesker og snakket om vaginaen sin, krangler med typen og sexlivet da også. Tviler..,

Endret av jentefranorge
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, skruf skrev:

Lurer på om de hadde syntes det hadde vært greit hvis typene deres hadde under fullt navn inne på f.eks mannegruppa Ottar diskutert og beskrevet vaginaen og kjønnsleppene deres... 

Åh himmel, da hadde det blitt leven! Synes synd på mannfolka til disse hønsehjernene, det er jo ikke noe problem å finne ut hvem de er. 

Jeg var medlem i ei ganske drøy og utleverende gruppe der temaet rimming kom opp. Da var det ei som la ut om at hun hadde rimmet mannen sin i «vill amfetaminrus» for noen få år tilbake. Det værste var at på profilen sin hadde hun masse offentlige bilder av mannen.. og sin nyfødte baby:hakeslepp:

Denne gruppen hadde også «taushetsplikt» i likhet med Hønehjørnet, men det finnes jo råtne epler (som meg blant andre).

edit: Veldig mange har prøvd amfetamin og div andre rusmidler i ungdomstiden, uten at de dermed blir dårlige foreldre av den grunn, men det har ikke noe på ei «offentlig» facebookside å gjøre.

Endret av Masuka
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Masuka skrev:

Åh himmel, da hadde det blitt leven! Synes synd på mannfolka til disse hønsehjernene, det er jo ikke noe problem å finne ut hvem de er. 

Var medlem i ei ganske drøy og utleverende gruppe temaet rimming kom opp. Da var det ei som la ut om at hun hadde rimmet mannen sin i «vill amfetaminrus» for noen få år tilbake. Det værste var at på profilen sin hadde hun masse offentlige bilder av mannen.. og sin nyfødte baby:hakeslepp:

Denne gruppen hadde også «taushetsplikt» i likhet med Hønehjørnet, men det finnes jo råtne epler (som meg blant andre).

Hjelpes!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes det ei gruppe om på kg om gruppen: "barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet"? Det er en åpen gruppe så alle kan gå inn å lese. Leser man litt der, forstår man fort hvorfor de har fått barna fjernet. Uansett, denne gruppen blir ofte nevnt på hønegruppen i diverse sammenhenger. Var noen som skrev at barnevernet tyvlyttet telefon samtalene, de mente også at barnevern ansatte lusket i buskene på eiendommene deres og spionerte ;) aldri ledd så mye i hele mitt liv

Endret av jentefranorge
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, jentefranorge skrev:

Finnes det ei gruppe om på kg om gruppen: "barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet"? Det er en åpen gruppe så alle kan gå inn å lese. Leser man litt der, forstår man fort hvorfor de har fått barna fjernet. Uansett, denne gruppen blir ofte nevnt på hønegruppen i diverse sammenhenger. Var noen som skrev at barnevernet tyvlyttet telefon samtalene, de mente også at barnevern ansatte lusket i buskene på eiendommene deres og spionerte ;) aldri ledd så mye i hele mitt liv

Det var en tråd om barnevern-gruppa. Men medlemmene der inne fikk nyss om tråden og spammet den med en blanding av trusler, personangrep og ville fantasier. Tråden ble derfor stengt, men jeg tror at de fleste (normale) som deltok i diskusjonen fikk med seg hvorfor disse menneskene mistet omsorgen for de stakkars barna sine.

Anonymkode: c9738...89d

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jentefranorge skrev:

Finnes det ei gruppe om på kg om gruppen: "barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet"? Det er en åpen gruppe så alle kan gå inn å lese. Leser man litt der, forstår man fort hvorfor de har fått barna fjernet. Uansett, denne gruppen blir ofte nevnt på hønegruppen i diverse sammenhenger. Var noen som skrev at barnevernet tyvlyttet telefon samtalene, de mente også at barnevern ansatte lusket i buskene på eiendommene deres og spionerte ;) aldri ledd så mye i hele mitt liv

Den gruppa er fullstendig galskap! Enda værre enn Hønseflokken, Kvinneforum, Gapestokken og Mannegruppa Ottar tilsammen. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Sirah skrev:

Den gruppa er fullstendig galskap! Enda værre enn Hønseflokken, Kvinneforum, Gapestokken og Mannegruppa Ottar tilsammen. 

Tok en titt innpå der.... første jeg får i trynet er en liten gutt dom koser seg med leken sin, og blir filmet og utlevert av mora som "dette vil barnevernet ødelegge", så en ung mor som får helt psykisk sammenbrudd fordi de tar barnet hennes, hun mister helt grepet og gråter og skriker mens to politibetjenter må holde henne på gulvet. Man får jo helt vondt i hjertet av hvor tragisk dette er. Helvete altså, alt må for faen ikke publiseres, alt må ikke på nettet, og det vil IKKE hjelpe saken din å legge det ut på facebook!

Anonymkode: 7d4a8...5cd

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok en titt innpå der.... første jeg får i trynet er en liten gutt dom koser seg med leken sin, og blir filmet og utlevert av mora som "dette vil barnevernet ødelegge", så en ung mor som får helt psykisk sammenbrudd fordi de tar barnet hennes, hun mister helt grepet og gråter og skriker mens to politibetjenter må holde henne på gulvet. Man får jo helt vondt i hjertet av hvor tragisk dette er. Helvete altså, alt må for faen ikke publiseres, alt må ikke på nettet, og det vil IKKE hjelpe saken din å legge det ut på facebook!

Anonymkode: 7d4a8...5cd

Såpass........ Det er jo faktisk bare trist at ikke de skjønner det selv 😢

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BV-siden er helt tragisk, og de som legger ut på den er en parodi av seg selv. Men kanskje dere skulle ha opprettet en egen tråd fremfor å kuppe denne?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Masuka skrev:

BV-siden er helt tragisk, og de som legger ut på den er en parodi av seg selv. Men kanskje dere skulle ha opprettet en egen tråd fremfor å kuppe denne?

Jepp, beklager. 

Anonymkode: 7d4a8...5cd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...