Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Det er vakkert.. 😍

Og som oppfølger er de nå i gang med 'Hvor lenge har du gått uten sex mens du har vært i et forhold?'

Jeg tror jeg henter popcornet først som sist. 

Anonymkode: 65686...6ef

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, penny_ skrev:

Kjære vene

Og en til...

 

"Så gjor han dæ heldigvis slutt." Etter tre år i et sexløst samliv. Hvorfor ventet hun på at han skulle gjøre det slutt? :sprettoy:

Anonymkode: 7994c...dcc

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Så gjor han dæ heldigvis slutt." Etter tre år i et sexløst samliv. Hvorfor ventet hun på at han skulle gjøre det slutt? :sprettoy:

Anonymkode: 7994c...dcc

Ingen tvil om hvor de hjernedøde hønsene egentlig holder til... 

Anonymkode: 913e2...866

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg ble nettopp kastet ut (første gang hun postet noe som helst). Hun skrev et helt legitimt spørsmål, det ble ikke godkjent og hun ble kastet ut. Ingen meldinger eller noe. Ikke rart den gruppen har dårlig rykte

Anonymkode: d0d3e...efc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, penny_ skrev:

Vi har sex min et par ganger daglig... også blir det jo et par avsugninger daglig i tillegg 1f609.png😉

Blir ikke overraska om denne høna er «arbeidsledig» og har gått livets harde skole. Hvem har tid (og ork) til dette hver dag? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den sex-tråden var det en som delte at de kun hadde sex i slutten av hver tredje måned. Og kun fordi hun hadde kranglet seg til det. Hvis mannen har så lite lyst på deg, så skjønner jeg virkelig ikke hvordan hun orker. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Boneli skrev:

I den sex-tråden var det en som delte at de kun hadde sex i slutten av hver tredje måned. Og kun fordi hun hadde kranglet seg til det. Hvis mannen har så lite lyst på deg, så skjønner jeg virkelig ikke hvordan hun orker. 

Kranglet seg til sex? Det er nok en intim og romantisk affære. Limet i forholdet, liksom:fnise:

Anonymkode: c9738...89d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Boneli skrev:

I den sex-tråden var det en som delte at de kun hadde sex i slutten av hver tredje måned. Og kun fordi hun hadde kranglet seg til det. Hvis mannen har så lite lyst på deg, så skjønner jeg virkelig ikke hvordan hun orker. 

Om det hadde vært omvendt, at mannen hadde mast seg til sex, så ville folk reagert og sagt at hun ikke måtte la seg overtale når hun ikke vil. Forøvrig så er jeg enig med deg, hva er poenget? Hvilket utbytte får du av å mase deg til det om partneren ikke vil? Jeg hadde mistet lysten. :roll: 

Anonymkode: 913e2...866

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det vært vaksinedebatt inne på hønehjørnet? Kunne vært spennende å sett hva hønene mener om vaksinering av barn. 

 

Fordommene mine sier nemlig at en vanlig høne med utdanning fra livets harde skole og lønn fra NAV er skeptisk til vaksinering...Men det hadde ikke gjort meg noe om jeg tok feil! 

Anonymkode: 2134f...923

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har det vært vaksinedebatt inne på hønehjørnet? Kunne vært spennende å sett hva hønene mener om vaksinering av barn. 

 

Fordommene mine sier nemlig at en vanlig høne med utdanning fra livets harde skole og lønn fra NAV er skeptisk til vaksinering...Men det hadde ikke gjort meg noe om jeg tok feil! 

Anonymkode: 2134f...923

Overraskende nok er flertallet der inne (etter mitt inntrykk) for vaksiner. Man har jo alltids de som ikke vaksinerer barna sine, men jeg har inntrykk at at de fleste både er for barnevaksiner samt for HPV-vaksinen. Mange er også veldig flinke til å argumentere for sine meninger, ofte de som har hatt livmorhalskreft eller vært i risiko for å få det.

Det er vel stort sett i vaksine-trådene jeg får et positivt inntrykk av flere der inne (selv om det selvfølgelig dukker opp en og annen anti-vaxxer jeg har lyst til å riste vett i).

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har det vært vaksinedebatt inne på hønehjørnet? Kunne vært spennende å sett hva hønene mener om vaksinering av barn. 

 

Fordommene mine sier nemlig at en vanlig høne med utdanning fra livets harde skole og lønn fra NAV er skeptisk til vaksinering...Men det hadde ikke gjort meg noe om jeg tok feil! 

Anonymkode: 2134f...923

Jeg vil heller tro at det blir "saueflokkmentalitet" av å være på HH? De fleste vaksinerer vel fortsatt barna sine? 

 

Anonymkode: b97aa...237

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enda en tråd om unge bestemødre...Den yngste jeg har funnet var altså 34 (!!!!) år da hun ble bestemor og var såååå stolt. Jeg fatter ikke at det er noe å være stolt av.

Anonymkode: ae0da...2fe

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda en tråd om unge bestemødre...Den yngste jeg har funnet var altså 34 (!!!!) år da hun ble bestemor og var såååå stolt. Jeg fatter ikke at det er noe å være stolt av.

Anonymkode: ae0da...2fe

Ikke jeg heller. Hun blir vel oldemor når hun er 51 og tippoldemor når hun er 68 sikkert. Hun vil vel sikkert også oppleve å bli tipptippoldemor. Kanskje også tipptipptippoldemor når hun ligger på dødsleiet. Det finnes jo ulike bragder i livet... 

Anonymkode: 7994c...dcc

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller. Hun blir vel oldemor når hun er 51 og tippoldemor når hun er 68 sikkert. Hun vil vel sikkert også oppleve å bli tipptippoldemor. Kanskje også tipptipptippoldemor når hun ligger på dødsleiet. Det finnes jo ulike bragder i livet... 

Anonymkode: 7994c...dcc

Fant nå ei som var 32 og ei som var 30/31...

Anonymkode: ae0da...2fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant nå ei som var 32 og ei som var 30/31...

Anonymkode: ae0da...2fe

Helt sikkert kjempestas å bli bestemor, «uansett alder», men at de blir sååå stolte? Hvorfor vil de ikke barna sine det beste? Hvorfor ikke motivere de til en god utdannelse, jobb de trives i, FØR de får barn? Hva er så gromt med at din 16-17 åring får barn? Da har noen sviktet, for å si det sånn. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...