Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Viernes skrev:

Var ei som hadde lagt ut et innlegg om at hun var livredd for torden, og mange er enige. De er livredde. Er folk virkelig livredd for torden? Har forståelse for at ikke alle synes torden er superkos, men torden er vel ikke farlig?

Jeg sliter veldig med lyden. Vet ikke hvorfor, men blir like ekkel i kroppen av spesielt torden og fyrverkeri. Og da jeg var liten klarte jeg ikke lyden av å trekke ned i do i små rom en gang - folk måtte gjøre det for meg. 

Lynet er mer fascinerende å se på, det føles ikke like skummelt som tordnet selv om det er det det også :P Og enda mindre kult etter at umeldt tordenvær slo ut ca alle elektriske apparater i leiligheten for et år siden -.-

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk om å gå i forsvar allerede før hun stiller spørsmålet da, og ikke skjønte jeg spørsmål/problemstillingen heller IMG_1226.thumb.PNG.5191f37093007c1234e8bb9eafd3020f.PNG

Anonymkode: 2141b...c4e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om å gå i forsvar allerede før hun stiller spørsmålet da, og ikke skjønte jeg spørsmål/problemstillingen heller IMG_1226.thumb.PNG.5191f37093007c1234e8bb9eafd3020f.PNG

Anonymkode: 2141b...c4e

Forklaringen ble jo editert inn etterpå, det var da ikke så vanskelig å forstå? 

Og problemstillingen er at mannen ikke gir henne noen kjærtegn med mindre hun ber om det. Og situasjonen blir nok ekstra sår siden hun er uhelbredelig syk i rullestol. 

At man ønsker å fortelle om samlivet sitt på Facebook er uansett merkelig - og iallfall ikke greit på vegne av partner. Han kunne jo vært min arbeidskollega. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpebobler med bilder av sperm og et dårlig redigert utviklet foster. "ikke til salgs altså!" Herregud 

Anonymkode: e5587...10b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd om hvorfor folk bruker "hvem" istedet for "hvilken". So much butthurt i en tråd. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Ka bør man stem? Aldrig sotte mæ så my inn i partian. Men har stemt. Usikker på kem i år
Dem æ vet det ikke blir e krf å mdg
Ap trur æ heller ikke" 

.... trenger jeg å si mer?

Anonymkode: a487e...c9e

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Ka bør man stem? Aldrig sotte mæ så my inn i partian. Men har stemt. Usikker på kem i år
Dem æ vet det ikke blir e krf å mdg
Ap trur æ heller ikke" 

.... trenger jeg å si mer?

Anonymkode: a487e...c9e

Sånt som dette irriterer med veldig! Veldig bra at man ønsker å stemme, men for Guds skyld, sett deg inn i hva de ulike partiene står for! Ikke bare hør på hva noen andre høner måtte mene. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Ka bør man stem? Aldrig sotte mæ så my inn i partian. Men har stemt. Usikker på kem i år
Dem æ vet det ikke blir e krf å mdg
Ap trur æ heller ikke" 

.... trenger jeg å si mer?

Anonymkode: a487e...c9e

 

14 minutter siden, Boneli skrev:

Sånt som dette irriterer med veldig! Veldig bra at man ønsker å stemme, men for Guds skyld, sett deg inn i hva de ulike partiene står for! Ikke bare hør på hva noen andre høner måtte mene. 

I ethvert land er det mange passive velgere som ikke er så opptatt av politikk at de aktivt oppsøker det. Derfor er det viktig å gjøre politikken tilgjengelig for hvermannsen. Det er ikke uten grunn at valgomatene er laget. Hun har jo i det minste en formening om hva hun ikke vil stemme og åpner opp for debatt. Det er hvertfall noe, og bedre enn å la være å stemme. Husk at man også kan stemme blankt.

Personlig synes jeg det er viktig å høre på hva andre mener. Jeg synes at debatt er viktig for utvide ens perspektiv, reflektere over ens egne meninger og å endre eller holde sterkere fast på det en mener. Eller er poenget at man sitte i isolat og ikke la seg påvirke av noen andre? 

Anonymkode: 1623a...66b

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

I ethvert land er det mange passive velgere som ikke er så opptatt av politikk at de aktivt oppsøker det. Derfor er det viktig å gjøre politikken tilgjengelig for hvermannsen. Det er ikke uten grunn at valgomatene er laget. Hun har jo i det minste en formening om hva hun ikke vil stemme og åpner opp for debatt. Det er hvertfall noe, og bedre enn å la være å stemme. Husk at man også kan stemme blankt.

Personlig synes jeg det er viktig å høre på hva andre mener. Jeg synes at debatt er viktig for utvide ens perspektiv, reflektere over ens egne meninger og å endre eller holde sterkere fast på det en mener. Eller er poenget at man sitte i isolat og ikke la seg påvirke av noen andre? 

Anonymkode: 1623a...66b

Selvfølgelig skal man kunne påvirkes av andre, men jeg mener hun ikke bør stemme kun basert på svar hun får fra personer fra gruppen "hønehjørnet", for etter hva jeg har lest der inne, har de noen spesielle politiske meninger. Hun har noen formeninger om hva hun ikke skal stemme, men hva er disse formaningene basert på? Er mye som spiller inn før man bør stemme, og jeg mener det er viktig at Norges befolkning setter seg i det minste litt inn i politikken. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Boneli skrev:

Selvfølgelig skal man kunne påvirkes av andre, men jeg mener hun ikke bør stemme kun basert på svar hun får fra personer fra gruppen "hønehjørnet", for etter hva jeg har lest der inne, har de noen spesielle politiske meninger. Hun har noen formeninger om hva hun ikke skal stemme, men hva er disse formaningene basert på? Er mye som spiller inn før man bør stemme, og jeg mener det er viktig at Norges befolkning setter seg i det minste litt inn i politikken. 

Det er vel ingen indikasjoner på at det er tilfelle. Hun har jo ekskludert to partier allerede. I tillegg er det mange varierende meninger på Hønehjørnet også. Valg er, og bør være, åpent for alle myndige uavhengig av bakgrunn og motivasjon for hva man stemmer. Da får man også alle de som er passive, uenige med deg eller som stemmer på det man selv anser som "uriktig" grunnlag. Folkestyre vet du. 

Anonymkode: 1623a...66b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ingen indikasjoner på at det er tilfelle. Hun har jo ekskludert to partier allerede. I tillegg er det mange varierende meninger på Hønehjørnet også. Valg er, og bør være, åpent for alle myndige uavhengig av bakgrunn og motivasjon for hva man stemmer. Da får man også alle de som er passive, uenige med deg eller som stemmer på det man selv anser som "uriktig" grunnlag. Folkestyre vet du. 

Anonymkode: 1623a...66b

Jeg liker personer som ikke gir seg og som kan diskuterer med gode argumenter. 

Takk for meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig greia med "*navn* sin kjærlighet til *navn* er så stor at den har nådd *sted*"?

For min egen del tror jeg at jeg hadde blitt skuffet om gubben hadde kommet med noe slik - kunne han ikke gjort en innsats selv i steden, om det så var å skrive et enkelt brev med at han er glad i meg?

Tror mange av de som svarer på disse gjør det bare fordi folk spør - det er jo fortfort å ta et bilde, skrive på teksten og ikke tenke noe mer over det, liksom.

Så det var ei som hadde fått 400 (!) svar på sitt innlegg og egentlig skulle lage fotobok, men heller ville lage scrapbook med alle bildene :rolleyes: Jeg er tålmodig vanligvis, men hallo :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Titania skrev:

Hva er egentlig greia med "*navn* sin kjærlighet til *navn* er så stor at den har nådd *sted*"?

For min egen del tror jeg at jeg hadde blitt skuffet om gubben hadde kommet med noe slik - kunne han ikke gjort en innsats selv i steden, om det så var å skrive et enkelt brev med at han er glad i meg?

Tror mange av de som svarer på disse gjør det bare fordi folk spør - det er jo fortfort å ta et bilde, skrive på teksten og ikke tenke noe mer over det, liksom.

Så det var ei som hadde fått 400 (!) svar på sitt innlegg og egentlig skulle lage fotobok, men heller ville lage scrapbook med alle bildene :rolleyes: Jeg er tålmodig vanligvis, men hallo :P

Jeg viste mannen min en av disse postene for noen uker siden. 

"Havrekjeksen sin kjærlighet til hr Havrekjeksen er så stor at hun bruker en hel masse tid på sosiale medier med fremmede i stedet for i armkroken hans" var hans svar. 

:P

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Havrekjeksen skrev:

Jeg viste mannen min en av disse postene for noen uker siden. 

"Havrekjeksen sin kjærlighet til hr Havrekjeksen er så stor at hun bruker en hel masse tid på sosiale medier med fremmede i stedet for i armkroken hans" var hans svar. 

:P

Haha :P Tror gubben kunne gjort noe likt :fnise: Får beskjed om å holde meg unna disse kjerringstedene noen ganger :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Titania skrev:

Hva er egentlig greia med "*navn* sin kjærlighet til *navn* er så stor at den har nådd *sted*"?

For min egen del tror jeg at jeg hadde blitt skuffet om gubben hadde kommet med noe slik - kunne han ikke gjort en innsats selv i steden, om det så var å skrive et enkelt brev med at han er glad i meg?

Tror mange av de som svarer på disse gjør det bare fordi folk spør - det er jo fortfort å ta et bilde, skrive på teksten og ikke tenke noe mer over det, liksom.

Så det var ei som hadde fått 400 (!) svar på sitt innlegg og egentlig skulle lage fotobok, men heller ville lage scrapbook med alle bildene :rolleyes: Jeg er tålmodig vanligvis, men hallo :P

Jeg hadde rett og slett blitt sur om jeg fikk det med kjæresten min, haha!:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser det er ei som spør hva de som jobber hjemmefra jobber med/som. 

Det er visst ganske mange som ser på å være gravid og å være hjemmeværende som en jobb. 

Så spør ei annen "dere som har jobb og er gravide, jobber dere 200% da?"

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GulSitron skrev:

Ser det er ei som spør hva de som jobber hjemmefra jobber med/som. 

Det er visst ganske mange som ser på å være gravid og å være hjemmeværende som en jobb. 

Så spør ei annen "dere som har jobb og er gravide, jobber dere 200% da?"

Haha!

"Husmor"

"Husmor"

"Forever living" 

"Husmor"

"Produserer et menneske" 

"Forever living" 

"Er hjemmeværende om dagen via NAV, men jobber med meg selv så godt jeg kan så jeg kan så jeg kan komme meg til HELVETE ut fra det systemet. Mer respektløse og lite medmenneskelige folk har jeg ALDRI vært borti!" 

Anonymkode: 1623a...66b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha!

"Husmor"

"Husmor"

"Forever living" 

"Husmor"

"Produserer et menneske" 

"Forever living" 

"Er hjemmeværende om dagen via NAV, men jobber med meg selv så godt jeg kan så jeg kan så jeg kan komme meg til HELVETE ut fra det systemet. Mer respektløse og lite medmenneskelige folk har jeg ALDRI vært borti!" 

Anonymkode: 1623a...66b

Hahaha, den siste der! 

Jeg har også gått på nav og min erfaring er at nav behandler deg godt eller dårlig avhengig av hvor imøtekommende du er og hvor villig du er til å delta på kurs/tiltak etc. 

Dog var det ikke det trådstarter på Hønehjørnet spurte om. Hun spurte jo HVA jobber du med når du jobber hjemmefra?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke ha noe negative kommentarer!

Min sønn fyller 6 år nå i oktober. Så jeg og faren har bestemt oss for at han skal få mobil av oss i gave. 
Noe dere anbefaler eller har erfart på dette ? Vil ikke ha noe dyrt da han som sagt bli 6 år. Den skal brukes med tanke på skole/SFO q

 

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...