Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Dødsstraff til pedofile.. akkurat..

Anonymkode: a3ee2...642

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.7.2017 den 18.03, Honey Dew skrev:

Det er allikevel feil

Men språk er i konstant utvikling, "bæsj" var "bærsj". Så at ting forandrer seg burde jo ikke være en overraskelse. Det skriftlige er bare en mindre avansert måte på å kommunisere. (Ikke så lett å formidle at man kan være sarkastisk uten kroppspråk/tonefall.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

"Jenter burde slutte å være så bitchy mot hverandre"

"Katter bør kastreres" 

"Det er egoistisk å ikke følge vaksinasjonsprogrammet" 

Dette er jo alle populære meninger som skaper relativt få reaksjoner i befolkningen. Høner altså... 

Anonymkode: 1623a...66b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun dama som har talt opp og "paret" 244 sokker, og fortsatt har en bag med sokker igjen, og som kjøper nye heller enn å sortere og sette sammen parene. De er fire i familien. 244+++ sokker fordelt på fire personer? Hvor mange sokker trenger hver enkelt person? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, NumberSix skrev:

Hun dama som har talt opp og "paret" 244 sokker, og fortsatt har en bag med sokker igjen, og som kjøper nye heller enn å sortere og sette sammen parene. De er fire i familien. 244+++ sokker fordelt på fire personer? Hvor mange sokker trenger hver enkelt person? 

Noen slår henne.. Kopiert et svar:

Vi er seks stykker i familien og jeg virkelig hater det også, kjøper ofte bare nye. Vi har nok rundt 12-1300 par når vi bare orker å pare di sammen 😂😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Havrekjeksen skrev:

Ei vil ikke betale skatt

Ei syns Norge bør ha litt mer priser på ting sånn som Polen

En mener vi trenger Primark I Norge. 

Ei er sur fordi lærere trår forsiktig om å spørre om ferie osv etter skolestart for å skåne de med kjip ferie, for hennes barn før få lov til å fortelle om turen sin. 

Ei mener barnetrygd bør øke med prisene. 

Ei vil ha dødsstraff I Norge sånn  på generell basis

Ei liker ikke at båndtvang gjelder privat eiendom og mener det kun burde gjelde offentlig. 

Ei mener at skatten burde komme på en årlig regning så folk kan forvalte lønnen sin selv. 

Mange synes regelen om egenandel ved boliglån er for streng og at lånerammen skulle blitt høyere. 

Mange misliker barnevernet. 

Ei skriver at de som velger abort 2-3 ganger bør tvangssteriliseres. 

Gratis barnehage

Slutt med karakterer i skolen

Øk lønninger og senk prisene. 

La bare de rike betale skatt

 

... Det er så mye rart. Det morsomste er de som skriver rettet på gruppen. Meninger som at filter på bilder burde vært ulovlig, at selfietråder for oppmerksomhet burde bannlyses og at trutmunn og kløft på profilbilder er stygt og trashy. 

 

Den tråden der er et studium i psyken til livets harde skole :P

Morsom den med skatten.forvalte lønnen selv...hi hi

Anonymkode: 3b0e2...0b1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Morsom den med skatten.forvalte lønnen selv...hi hi

Anonymkode: 3b0e2...0b1

Da blir det mange innen luksusfellen på kort tid!

Anonymkode: a3ee2...642

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den drøyeste faktisk var hun som skrev noe a la "jeg synes et ufødt barn skal være 100% trygg i mors liv". Alle skrev de var enige, men det har mange nyanser - betyr dette at hun er mot abort, eller gjelder det kun levedyktige? Mest sannsynlig det første, og kamuflerer det i en formulering som er selvsagt noe man er enig i. Synes den var sneaky, og det provoserer meg.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Havrekjeksen skrev:

Ei vil ikke betale skatt

Ei syns Norge bør ha litt mer priser på ting sånn som Polen

En mener vi trenger Primark I Norge. 

Ei er sur fordi lærere trår forsiktig om å spørre om ferie osv etter skolestart for å skåne de med kjip ferie, for hennes barn før få lov til å fortelle om turen sin. 

Ei mener barnetrygd bør øke med prisene. 

Ei vil ha dødsstraff I Norge sånn  på generell basis

Ei liker ikke at båndtvang gjelder privat eiendom og mener det kun burde gjelde offentlig. 

Ei mener at skatten burde komme på en årlig regning så folk kan forvalte lønnen sin selv. 

Mange synes regelen om egenandel ved boliglån er for streng og at lånerammen skulle blitt høyere. 

Mange misliker barnevernet. 

Ei skriver at de som velger abort 2-3 ganger bør tvangssteriliseres. 

Gratis barnehage

Slutt med karakterer i skolen

Øk lønninger og senk prisene. 

La bare de rike betale skatt

 

... Det er så mye rart. Det morsomste er de som skriver rettet på gruppen. Meninger som at filter på bilder burde vært ulovlig, at selfietråder for oppmerksomhet burde bannlyses og at trutmunn og kløft på profilbilder er stygt og trashy. 

 

Den tråden der er et studium i psyken til livets harde skole :P

Wow... Har de null kunskap om hvordan samfunnet fungerer?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Morsom den med skatten.forvalte lønnen selv...hi hi

Anonymkode: 3b0e2...0b1

Den hadde mye respons, heldigvis. For de som ikke har gruppen var det flere som nevnte lignende, men ei ville spesifiky at skatten skulle bli lavere eller forsvinne, så folk kunne betale lege, skole osv selv etter behov. I kommentarene under så synes jeg hun hadde litt sånn "sucks to be you om du blir sjuk, jeg vil betale kun for meg og mener forsikring kan dekke meg". Men siden trådens regler forbyr diskusjon så er de 60+ kommentarene hun fikk til svar trolig færre enn vanlig. Godt å se mange protesterte vilt.

Folk aner virkelig ikke hva skolegang og en tilfeldig operasjon koster. Et kreftsyk barn kan kjapt ruinere folk (sikkert Guds vilje om det skjer, Amen).  Et USA uten obamacare og uten public schools liksom. Jau. 

Men, kommentarene gjenopprettet noe tro på menneskeheten. Det er mange oppegående høner! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Havrekjeksen skrev:

Noen slår henne.. Kopiert et svar:

Vi er seks stykker i familien og jeg virkelig hater det også, kjøper ofte bare nye. Vi har nok rundt 12-1300 par når vi bare orker å pare di sammen 😂😂😂

wtf???? :alice:

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hei. Når du spiser pølse i brød / lompe. Ketchup eller sennep først. Jeg så ei på TV som tok ketchup først så sennep. Jeg fikk nesten dilla da1f648.png🙈 sennep først så ketchup mener jeg da. 1f60a.png"

 

Altså. Jeg har mine manier jeg også (som en jeg kjenner sier, "ta vare på nevrosene, så har man de lenger"). Men jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Gir nå faen i hvilken rekkefølge ANDRE har på sin mat (så lenge jeg får ha min):P

Endret av Titania
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Titania skrev:

"Hei. Når du spiser pølse i brød / lompe. Ketchup eller sennep først. Jeg så ei på TV som tok ketchup først så sennep. Jeg fikk nesten dilla da1f648.png🙈 sennep først så ketchup mener jeg da. 1f60a.png"

 

Altså. Jeg har mine manier jeg også (som en jeg kjenner sier, "ta vare på nevrosene, så har man de lenger"). Men jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Gir nå faen i hvilken rekkefølge ANDRE har på sin mat (så lenge jeg får ha min):P

Og hun har faktisk slettet seg, hun som startet den tråden. Men folk svarer uansett. Lurer på om hvem de svarer for, eller om det egentlig kun for å føle seg sett (så sett som det går an blant 63K stykk)..

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hun har faktisk slettet seg, hun som startet den tråden. Men folk svarer uansett. Lurer på om hvem de svarer for, eller om det egentlig kun for å føle seg sett (så sett som det går an blant 63K stykk)..

Anonymkode: a1142...84b

Godt spørsmål. Hun som la det ut har jo rett som det er hatt tråder der inne om "kan jeg ha håret sånn eller sånn?" Og har fått litt inntrykket at hun har hatt litt dårlig selvbilde og kanskje ikke de beste folkene rundt seg, av svarene hun har fått og gitt i noen av de trådene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Titania skrev:

Godt spørsmål. Hun som la det ut har jo rett som det er hatt tråder der inne om "kan jeg ha håret sånn eller sånn?" Og har fått litt inntrykket at hun har hatt litt dårlig selvbilde og kanskje ikke de beste folkene rundt seg, av svarene hun har fått og gitt i noen av de trådene

Har lagt merke til det jeg også...

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Anonymt innlegg fra bruker her inne,

Lurer på om noen har vært i Spania på Menorca i begynnelsen av oktober? Hvordan er temperaturene da? Ønsker svar fra noen som faktisk har vært der og ikke hva som står på nettet 1f60a.png😊"

 

Altså, været forandrer seg! Hva været var der i fjor betyr lite for hva som blir der i år. Da er faktisk 'det som står på nettet' en bedre indikasjon (statistikk!).

Forstår at hun vil være anonym :laugh:

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Anonymt innlegg fra bruker her inne,

Lurer på om noen har vært i Spania på Menorca i begynnelsen av oktober? Hvordan er temperaturene da? Ønsker svar fra noen som faktisk har vært der og ikke hva som står på nettet 1f60a.png😊"

 

Altså, været forandrer seg! Hva været var der i fjor betyr lite for hva som blir der i år. Da er faktisk 'det som står på nettet' en bedre indikasjon (statistikk!).

Forstår at hun vil være anonym :laugh:

Anonymkode: a1142...84b

Hvis hun ikke vil lese hva som står på nettet så var det en dårlig idé å poste spørsmålet på Facebook. Kanskje hun håper at noen ringer henne eller kommer på døren for å fortelle henne hvordan været var der i 2007.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christina146
På 21.6.2017 den 11.10, AnonymBruker skrev:

Kjempe lurt å fortelle at det er PASIENTEN din som heter det! Går ikke dette under taushetsplikt? 

Anonymkode: 3c8c8...836

Har noen skrevet et innlegg om en pasient? :opplyser: :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...