Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Cesil skrev:

Ny navnetråd. Altså... Nei, bare nei.

http://m.imgur.com/cjIdWzA

Dette MÅ være tull! Tenk når "Ozzy Osbourne" skal begynne å søke jobber. Arbeidsgiver kommer til å kaste søknaden rett i søpla, fordi de tror at det er en som har skrevet søknaden på kødd når de ser navnet Ozzy Osbourne.

Eller når vedkommende skal hilse på folk.

Person 1: "Hei, jeg heter Ola Normann"

Person 2: "Hei, Ozzy Osbourne her"

Person 1: "Haha, den var god. Men hva er ditt egentlige navn?"

Endret av kenpet
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, kenpet skrev:

Dette MÅ være tull! Tenk når "Ozzy Osbourne" skal begynne å søke jobber. Arbeidsgiver kommer til å kaste søknaden rett i søpla, fordi de tror at det er en som har skrevet søknaden på kødd når de ser navnet Ozzy Osbourne.

Eller når vedkommende skal hilse på folk.

Person 1: "Hei, jeg heter Ola Normann"

Person 2: "Hei, Ozzy Osbourne her"

Person 1: "Haha, den var god. Men hva er ditt egentlige navn?"

Det må jo være tull? 😯

Anonymkode: b447b...3fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer jo litt på om foreldrene også har endret sitt etternavn slik at ungen får fornavnet Ozzy og etternavnet Osbourne. Eller vil ungen hete noe sånt som Ozzy Osbourne Hansen :klo: Eller har foreldre lov til å gi barna sine et helt annet etternavn enn sitt eget? Og vil faktisk et navn som Ozzy Osbourne eller Ozzy Osbourne Hansen bli godtatt av folkeregisteret? Det burde jo være strengere på navn man gir andre enn navn man velger å gi seg selv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kenpet skrev:

Dette MÅ være tull! Tenk når "Ozzy Osbourne" skal begynne å søke jobber. Arbeidsgiver kommer til å kaste søknaden rett i søpla, fordi de tror at det er en som har skrevet søknaden på kødd når de ser navnet Ozzy Osbourne.

Eller når vedkommende skal hilse på folk.

Person 1: "Hei, jeg heter Ola Normann"

Person 2: "Hei, Ozzy Osbourne her"

Person 1: "Haha, den var god. Men hva er ditt egentlige navn?"

Jeg tror dessverre ikke at det er tull. Og like dessverre tror jeg ikke dette heller er tull. 

http://m.imgur.com/KiGfvwL

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cesil skrev:

Jeg tror dessverre ikke at det er tull. Og like dessverre tror jeg ikke dette heller er tull. 

http://m.imgur.com/KiGfvwL

André er tydelig det eneste godkjente navn nr to på gutter. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt vondt av livesendingene...ei som sender og ikke får respons så hun må fortelle folk at de må si hei til henne ellers er det ingen vits. Virker som ei hyggelig og morsom jente, så jeg fikk litt vondt av henne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Cesil skrev:

Jeg tror dessverre ikke at det er tull. Og like dessverre tror jeg ikke dette heller er tull. 

http://m.imgur.com/KiGfvwL

 

1 time siden, Havrekjeksen skrev:

André er tydelig det eneste godkjente navn nr to på gutter. 

Min (tidligere) bestevenn har to brødre, alle tre heter også André til mellomnavn. Spesielt.

Anonymkode: a1a0e...ae9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei høne som diskuterer med kjæresten om de bør dele på å betale for p-piller. En annen høne svarer "Bare si at du betaler kun annenhver måned. Så hvis han ikke vil betale når det er hans måned, NO SEX den måneden 1f60a.png😊Tror han da vil tilby seg å betale hver måned 1f60a.png😊" 

Oh my...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, NumberSix skrev:

Ei høne som diskuterer med kjæresten om de bør dele på å betale for p-piller. En annen høne svarer "Bare si at du betaler kun annenhver måned. Så hvis han ikke vil betale når det er hans måned, NO SEX den måneden 1f60a.png😊Tror han da vil tilby seg å betale hver måned 1f60a.png😊" 

Oh my...

Synes ikke det var så dumt jeg ;)

Anonymkode: a3ee2...642

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, NumberSix skrev:

Ei høne som diskuterer med kjæresten om de bør dele på å betale for p-piller. En annen høne svarer "Bare si at du betaler kun annenhver måned. Så hvis han ikke vil betale når det er hans måned, NO SEX den måneden 1f60a.png😊Tror han da vil tilby seg å betale hver måned 1f60a.png😊" 

Oh my...

så den jeg også 🙈 tenkte bare....... 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det var så dumt jeg ;)

Anonymkode: a3ee2...642

Var vel mer det "Press typen din ved å nekte ham sex"-forslaget som er ganske barnslig :P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NumberSix skrev:

Var vel mer det "Press typen din ved å nekte ham sex"-forslaget som er ganske barnslig :P 

Ja, det er sant. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjelder ikke hønehjørnet men ''Graviditet, fødsel og tiden etter'', innlegget er anonymt da.

En som venter barn nr 7 med far nr 7. Usikker på hvordan hun skal fortelle det til familien... 

Minner meg skikkelig om en parodi (skretch?) som var for noen år siden, en far med barn med mange forskjellige mødre og hvordan han fikk dagene til å gå opp, noen som skjønner hvilken jeg mener?? Har prøvd å lete etter den, men finner den ikke!

Anonymkode: 68a73...a37

Den Facebook gruppa der trenger egen tråd! Jeg lager 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, NumberSix skrev:

Var vel mer det "Press typen din ved å nekte ham sex"-forslaget som er ganske barnslig :P 

Det er vel bare et humoristisk forslag. 

Anonymkode: 1623a...66b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange grupper å lage tråd om, so little time 🙈 Ønsker egentlig at dette kan bli en samletråd for såkalte "kvinnegrupper" på facebook, men i kjent Hønehjørnetstol - er jeg den eneste som tenker dette?:fnise:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Poppie skrev:

Så mange grupper å lage tråd om, so little time 🙈 Ønsker egentlig at dette kan bli en samletråd for såkalte "kvinnegrupper" på facebook, men i kjent Hønehjørnetstol - er jeg den eneste som tenker dette?:fnise:

Enig :P:fnise:

Anonymkode: b447b...3fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig :P:fnise:

Anonymkode: b447b...3fc

Hvorfor bare ikke lage en stor tråd om "Kvinnegrupper på facebook"? :) Da får du med Goldengirls, kvinneforumet, hønehjørnet og sikkert mye annet "drit" av noen grupper ;)

Anonymkode: a3ee2...642

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei de livestreamene! Kan noen fortelle meg hva poenget er? 

Anonymkode: a3ee2...642

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må alle fortelle livshistorien sin når de skal svare på enkle spørsmål? Noen som spør om vanlig månedslønn for 16-åring, flere som svarer at, nei, de jobbet da de, tjente så og så mye. Noen som måtte handle mat til familien for 600 i mnd, det gikk selvsagt kjempefint!

Eller de som levde kjempebra på 100 kr mnd, de måtte bare vaske bad og kjøkken, lage middag 4 dager i uken og tørke mormor i fua, men slikt må man jo forvente :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, her ser vi at prevansjon absolutt- og kun er kvinnens ansvar og utgift. Stakkars mannen kan jo ikke noe for at kvinnen blir gravid x) 

 

Anonymkode: 563a4...b6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...