Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Har dere sett hun som "nesten" vil drepe en mann på fantasitråden. Noe av det sykeste jeg har sett noen skrive med fullt navn. Just wow

Anonymkode: 70edf...e0e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde vert så utrolig morsomt å truffet på noen av disse når de f.eks er på jobb. Si du treffer på en av disse når du skal klippe deg. Det kunne blitt en artig samtale! "Så, du tenner veldig på Bdsm og tanken på å nesten drepe en mann, vil fortelle mer om det mens du klipper meg?". 

Anonymkode: a2688...628

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun som har lagt ut innlegget "deres sexfantasier?", vet jeg hvem er... Hahah noe så flaaut :flau: At de ikke blir flaue over seg selv!

Anonymkode: 1a671...5ce

Jeg også. Lurer på hvem du er :fnise:

Anonymkode: e3bee...f23

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Marimba skrev:

Noen som tør å legge ut følgende innlegg i gruppa?

 

Hei Høner :) Nå har vi jo blitt nesten 60 000 medlemmer her inne, og i den anledning så lurer jeg på hvor mye dere tenker over hvem som leser det dere skriver? (For her kan jo naboen din, sjefen din, læreren til barnet ditt, kassadama på butikken i bygda du bor, legen din osv osv, være medlem). 

Ikke ute etter å ta noen, bare lurer på hva dere tenker om saken, og hvor mye dere tenker over dette? *Venter i spenning* 

Nei, jeg vil jo fortsatt lese der inne. :laugh: Dette er å be om å bli utestengt. Det er ingenting som når inn til de hønsehjernene der uansett. 

Anonymkode: 613c9...203

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg jobber innom Helsesektor. Vi er alltid få på jobb og jobben er stressende og pressende. De fleste er slitne og jeg selv er helt metta egentlig. Om jeg kunne skulle jeg gå ned til 50%. Føler at jeg er tappet for energi når jeg kommer hjem til barna og er tappet for lyst/energi å gå til jobben. Avd.sykepl og sykepl. har lite forståelse og pirker på ting som ikke er verdenskrise. I dag holdt jeg nesten på å gå inn å si meg opp, men må jobbe for å kunne forsørge min familie. Er d flere som har en sånn arbeidsplass og føler det sånn slik meg???

Dette er virkelig ikke et sjakktrekk å dele på en åpen gruppe med fullt navn...

Anonymkode: 613c9...203

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det svaret her i den sexfantasi-tråden

 

"Hadde en mr.Grey før samboeren eg har nå. Sje mye fytt i han her jaffal.

mye fantasier her eg konne tenkt meg men må nok berre drømma 😂"

 

Altså, ærlig talt! Snakk om å henge ut samboeren sin.. 

Anonymkode: e3388...a56

Var en som spurte om typen syns det var innenfor å dele, da slettet hun kommentaren sin:fnise:

Anonymkode: 17b13...827

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hønehjørnet er ikke så ille. Riksmeggene er verre, rene mobbegruppa. Glad jeg ikke er medlem mere. 

Anonymkode: 8603b...89f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Marimba skrev:

Noen som tør å legge ut følgende innlegg i gruppa?

 

Hei Høner :) Nå har vi jo blitt nesten 60 000 medlemmer her inne, og i den anledning så lurer jeg på hvor mye dere tenker over hvem som leser det dere skriver? (For her kan jo naboen din, sjefen din, læreren til barnet ditt, kassadama på butikken i bygda du bor, legen din osv osv, være medlem). 

Ikke ute etter å ta noen, bare lurer på hva dere tenker om saken, og hvor mye dere tenker over dette? *Venter i spenning* 

Hva med å først skrive:

Hei Høner! Kul gruppe! Hvor mange på vennelista di eller noen du vet hvem er er medlem her? :)

 

Og så la de svare. Og neste innlegg blir vel ala

Hei igjen høner! Nå som dere er klar over hvor mange som av dine venner og bekjente som faktisk kan lese hva du skriver her (og sikkert flere som vet hvem du er), har dere blitt litt mer kritisk til å legge ut personlig og sensitiv informasjon om dere selv, deres følge, barn og familie?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dong med fota? Jeg trenger oversettelse.. 

 

Post:

Okei, seriøst æ treng hjølp...
Inatt brå våkna æ av bsssssss lyd fra vindue... æ e livredd ALT som e stygt,lite å kan flyg/eller har en dong m fota. I natt va d selfølgeli en STOR KVAKS som klard å kom sæ inn ruta! 
Æ sprang fer harde live te stua der æ henta min grønne å gule blomster fluesmekker! Men m dein i handa så torsa æ jo itj å gå nerme vindue så æ la mæ under dyna med den i handa å håpa kvaksn sku fårrå tå sæ sjøl! Etter over 1 time såååå vart d stille å bort va den! Æ va stygg redd, svett å irritert på derre dyre.. skjønne ikke koss person som har opp finni sånne dyr som årne fer d første en stygg å høg lyd, å du kan heller ikke kos m den.... da stekk den dæ!! Den e ikke snill!!! Så nu e d fare fer at æ må såv m vinduan i gjenn å svett i hjæl.. kan nånn fertæl mæ ka æ kan jør,spray på eller ha attme rutan så derre dyran ikke kjæm sæ inn????? 🤣🙈🙈🤣 greit nok å ha våken netter m onga men npr d e våken nætter m kvaksa i ruta, da bynne d bli ille 🤣🤣ha en ellers fin dag 🌞😘

Anonymkode: 6d52c...a15

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dong med fota? Jeg trenger oversettelse.. 

Dong med fota = Dunge med føtter (mange føtter)

Nord-trøndersk, antageligvis :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dong med fota? Jeg trenger oversettelse.. 

 

Post:

Okei, seriøst æ treng hjølp...
Inatt brå våkna æ av bsssssss lyd fra vindue... æ e livredd ALT som e stygt,lite å kan flyg/eller har en dong m fota. I natt va d selfølgeli en STOR KVAKS som klard å kom sæ inn ruta! 
Æ sprang fer harde live te stua der æ henta min grønne å gule blomster fluesmekker! Men m dein i handa så torsa æ jo itj å gå nerme vindue så æ la mæ under dyna med den i handa å håpa kvaksn sku fårrå tå sæ sjøl! Etter over 1 time såååå vart d stille å bort va den! Æ va stygg redd, svett å irritert på derre dyre.. skjønne ikke koss person som har opp finni sånne dyr som årne fer d første en stygg å høg lyd, å du kan heller ikke kos m den.... da stekk den dæ!! Den e ikke snill!!! Så nu e d fare fer at æ må såv m vinduan i gjenn å svett i hjæl.. kan nånn fertæl mæ ka æ kan jør,spray på eller ha attme rutan så derre dyran ikke kjæm sæ inn????? 🤣🙈🙈🤣 greit nok å ha våken netter m onga men npr d e våken nætter m kvaksa i ruta, da bynne d bli ille 🤣🤣ha en ellers fin dag 🌞😘

Anonymkode: 6d52c...a15

Det der fikk jeg hodepine av å lese

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen...

Når mistet du jomfrudommen din, og hvor var det?

15 med tampong tror eg første gang1f64b_200d_2640.png🙋1f602.png😂1f602.png😂

Men en god kommentar da:

- Er jo som å si du prøvde anal første gang du dreit litt hardt. 1f642.png

 

Mange and:)Mange andre som ikke burde kommentert da...

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen...

Når mistet du jomfrudommen din, og hvor var det?

15 med tampong tror eg første gang1f64b_200d_2640.png🙋1f602.png😂1f602.png😂

Men en god kommentar da:

- Er jo som å si du prøvde anal første gang du dreit litt hardt. 1f642.png

 

Mange and:)Mange andre som ikke burde kommentert da...

Anonymkode: a1142...84b

Satt nettopp å leste den, flirer meg ihjel😂

Er folk virkelig så lite opplyst i 2017?🙈

Anonymkode: 17b13...827

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dong med fota? Jeg trenger oversettelse.. 

 

Post:

Okei, seriøst æ treng hjølp...
Inatt brå våkna æ av bsssssss lyd fra vindue... æ e livredd ALT som e stygt,lite å kan flyg/eller har en dong m fota. I natt va d selfølgeli en STOR KVAKS som klard å kom sæ inn ruta! 
Æ sprang fer harde live te stua der æ henta min grønne å gule blomster fluesmekker! Men m dein i handa så torsa æ jo itj å gå nerme vindue så æ la mæ under dyna med den i handa å håpa kvaksn sku fårrå tå sæ sjøl! Etter over 1 time såååå vart d stille å bort va den! Æ va stygg redd, svett å irritert på derre dyre.. skjønne ikke koss person som har opp finni sånne dyr som årne fer d første en stygg å høg lyd, å du kan heller ikke kos m den.... da stekk den dæ!! Den e ikke snill!!! Så nu e d fare fer at æ må såv m vinduan i gjenn å svett i hjæl.. kan nånn fertæl mæ ka æ kan jør,spray på eller ha attme rutan så derre dyran ikke kjæm sæ inn????? 🤣🙈🙈🤣 greit nok å ha våken netter m onga men npr d e våken nætter m kvaksa i ruta, da bynne d bli ille 🤣🤣ha en ellers fin dag 🌞😘

Anonymkode: 6d52c...a15

Hun synes sikkert selv at det er skikkelig sjarmerende å skrive på dialekt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentar på jomfrudom-innlegget. Noen der inne er ikke helt blåst.

Sitat

Vil bare minne alle her inne om at det ikke er noen form for personvern her på fb, og at sensitive opplysninger her kan havne Gud-vet-hvor1f648.png🙈

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mousj skrev:

Hun synes sikkert selv at det er skikkelig sjarmerende å skrive på dialekt.

Hun innrømmer i kommentarfeltet at hun ikke mestrer bokmål eller nynorsk. Det er litt skremmende. 

Anonymkode: 6d52c...a15

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

"HVEM bilforsikring har dere?" 

Anonymkode: 654fe...0e1

:frkk:

Dør litt hver gang jeg ser den skrivefeilen...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt vondt av meg når jenter der inne spør om dem har blitt voldtatt eller ikke. Dette er en politisak, og ikke hønsehjørnet-sak. Verste er alle de jentene som gir tips o.l Hun ene sa jo at dette ikke var voldtekt fordi begge hadde drukket?? Det er så mange innlegg der inne som er så triste

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Svartedauden skrev:

Får helt vondt av meg når jenter der inne spør om dem har blitt voldtatt eller ikke. Dette er en politisak, og ikke hønsehjørnet-sak. Verste er alle de jentene som gir tips o.l Hun ene sa jo at dette ikke var voldtekt fordi begge hadde drukket?? Det er så mange innlegg der inne som er så triste

Dette innlegget har jeg ikke sett. Er det slettet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...