Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe

Blå politibil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 timer siden, Polyblank skrev:

Screenshot_20190106_034433.jpg

Hva var det som var rart med den kommentaren da?

Anonymkode: b2c0c...770

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det som var rart med den kommentaren da?

Anonymkode: b2c0c...770

Det er veldig vanlig, og det tror jeg egentlig at hun vet- det er en person som ofte legger ut bare for å legge ut noe. Gjerne om ferien sin. Og egentlig så vil jeg bare at folk skal lære seg å bruke Google. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2018 den 14.38, Fluffe skrev:

Noen gjør det for å minne andre på at man faktisk kan tenke på andre enn seg selv. For verden er enda ganske kald.

Men mange glemmer samtidig personvernet til den de hjelper. Det er ikke sikkert de syns denne kaffekoppen eller sokkene er verdt å bli filmet og tatt bilder av for at noen skal få likes. Det går fint an å skape engasjement og støtte viktige saker uten at man samtidig utleverer mennesker som er svakere stilt og fremhever seg selv. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten 500 (ok, 447) har kommentert. Og flere sier at de har gjort alt eller nesten alt på listen... 

Mye av dette er selvsagt ikke så ille, men likevel...

Screenshot_20190113-071656.png

Endret av solmåneogstjerner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Nesten 500 (ok, 447) har kommentert. Og flere sier at de har gjort alt eller nesten alt på listen... 

Mye av dette er selvsagt ikke så ille, men likevel...

Screenshot_20190113-071656.png

Hva er gjennomsittssvaret? 46? 😄

Det der minner meg om da jeg gikk på VGS og vi alltid måtte ta drikkeleken "jeg har aldri", sånn at man kunne skryte av sexerfaringer (selvfølgelig ikke noe gøy for oss uerfarne). Det var det som gjorde en kul da vi var mellom 15 og 17 år. Disse folka minner meg litt om fjortistiden :P 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Tibbie skrev:

Hva er gjennomsittssvaret? 46? 😄

Det der minner meg om da jeg gikk på VGS og vi alltid måtte ta drikkeleken "jeg har aldri", sånn at man kunne skryte av sexerfaringer (selvfølgelig ikke noe gøy for oss uerfarne). Det var det som gjorde en kul da vi var mellom 15 og 17 år. Disse folka minner meg litt om fjortistiden :P 

Hehe. Uansett merkelig i en gruppe som egentlig er fullstendig offentlig. Jeg fikk varsel om at noen av mine fb-venner hadde kommentert der. Aldri i livet om jeg hadde svart på denne, uansett hva resultatet var 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere hun som la ut bildet av den gamle pølsa i dag? Jeg så den da hun la den ut sist også, og det er like lite morsomt nå som første gang...

Anonymkode: 4b161...0fa

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har bladd meg nedover navnetråden nå, og har bare et spørsmål. Hvorfor?? Får vondt i hjerterota! Orker.ikke!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rødtoppen skrev:

1.png

2.png

3.png

Det var jo ikke akkurat brukervennlige navn ihvertfall 🙈

Anonymkode: 17c83...2aa

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Hyaluronica skrev:

Hvor har sjefshøna blitt av? 

Hun melte seg ut for en god stund siden 😊 hun prøvde å henge ut en mann i gruppa, så folk reagerte

Anonymkode: 18821...057

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun melte seg ut for en god stund siden 😊 hun prøvde å henge ut en mann i gruppa, så folk reagerte

Anonymkode: 18821...057

Hun er medlem der, hun. Står som "Group leader hos Hønehjørnet" og at hun meldte seg inn på mandag. Er bare å søke på fornavnet hennes under medlemer, så kommer hun opp et stykke ned på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Vi venter en gutt i april,  stoppa opp på navn,  noen som har gode forslag? Fra før har vi to jenter som heter Amalie og Emilie". 

Der er fantasien på topp, ser jeg. 

Anonymkode: 3eecf...072

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

"Vi venter en gutt i april,  stoppa opp på navn,  noen som har gode forslag? Fra før har vi to jenter som heter Amalie og Emilie". 

Haha seriøst. Fant tråden og som i alle navnetråder der så kommenterer alle bare hva ens egne barn heter som svar 😄 "Jeg har en Matias-Leander-Oliver hjerte hjerte!" Ok 😄 

Anonymkode: 01221...7c1

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå bedre enn alle de horrible fantasi-navnene som florerer der inne

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får kalle han Amadeus Emil da! :fnise:

Anonymkode: 5fbd5...bd9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...