AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #5061 Del Skrevet 13. oktober 2018 At denne tråden stadig blir dyttet opp, og at det er over 5000 innlegg som nesten utelukkende er negativt om en gruppe på facebook, sier mer om kvinneguiden enn Hønehjørnet spør du meg Men det er det vel ingen her inne som er enig i, noe som overhodet ikke forundrer meg. God kveld og god bedring hele gjengen Anonymkode: d884a...72f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #5062 Del Skrevet 14. oktober 2018 Jeg synes det er rart at det er noen som har et behov for å trykke ned rosa sløyfe-kampanjen. DA tenker jeg at man kanskje bør finne noe annet å bruke energien sin på. Det er blant annet en grunn til at de rosa sløyfene henger rett ved kassen i butikker. Det er for at man skal bli påmint om kampanjen. Det er klart at kampanjen øker bevisstheten rundt selve kreften, men det bidrar også til at folk får finger'n ut og støtter kampanjen. Dette gir igjen penger til forskning som videreutvikler diagnostiske metoder og behandling. Men ja, dette er så klart en mye mindre viktig samfunnsoppgave enn å sitte på et forum og snakke negativt om de som deler kampanjen. Anonymkode: 73e6e...20c 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #5063 Del Skrevet 14. oktober 2018 I stedet for å bruke 200 kroner på "rosa varer" hvor 5-20 kroner går til kampanjen, er det bedre å gi 200 kroner direkte til Kreftforeningen. Greit, da er det kanskje ingen andre som ser hvor "bra person" du er som bidrar, men det går i det minste ikke i lommene til ymse produsenter. Anonymkode: 913e2...866 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 14. oktober 2018 #5064 Del Skrevet 14. oktober 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: I stedet for å bruke 200 kroner på "rosa varer" hvor 5-20 kroner går til kampanjen, er det bedre å gi 200 kroner direkte til Kreftforeningen. Greit, da er det kanskje ingen andre som ser hvor "bra person" du er som bidrar, men det går i det minste ikke i lommene til ymse produsenter. Anonymkode: 913e2...866 Nemlig. Kjøper og går aldri med rosa sløyfer, eller andre rosa kreft-duppeditter. Jeg donerer heller penger til aksjonen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 14. oktober 2018 #5065 Del Skrevet 14. oktober 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror det er mer enn nok fokus på dette. Det er andre viktige saker som også burde hatt like mye fokus som brystkreft. Bl a prostatakreft-saken, som har en blå sløyfe Anonymkode: b2c0c...770 Hvorfor skal en kvinnegruppe fokusere på prostata, når alle medlemmene er kvinner? Dette er veldig rar kritikk, AB! Ja, det er mye kritikkverdig i den gruppa, men alt må ikke kritiseres bare fordi det er en upopulær gruppe. Å øke bevisstheten om brystkreft er ikke teit. Det er ting som jeg synes er "viktigere" enn denne og mange andre saker som får mer oppmerksomhet enn mine saker, men jeg mener likevel ikke at folk skal slutte å hashtagge #SjekkDeg, kjøpe rosa sløyfer eller gi penger til fadderbarn i Ghana. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusheen the cat Skrevet 14. oktober 2018 #5066 Del Skrevet 14. oktober 2018 1 time siden, Honey Dew skrev: Nemlig. Kjøper og går aldri med rosa sløyfer, eller andre rosa kreft-duppeditter. Jeg donerer heller penger til aksjonen Når man kjøper rosa sløyfe pin går hele kjøpesummen til kreftforeningen. Andre "dupeditter" går deler av summen til kreftforeningen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #5067 Del Skrevet 14. oktober 2018 Flott å gi penger direkte til kreftforeningen og, men hadde det vært like lett å huske å gjøre det om man ikke hadde aksjonene? Anonymkode: 2134f...923 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #5068 Del Skrevet 14. oktober 2018 Slutt nå. Jeg vil ha flere tåpelige utsagn fra gruppa, ikke diskusjon om kreftkampmarkedsføring. Anonymkode: 38c2a...179 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #5069 Del Skrevet 14. oktober 2018 3 timer siden, Pusheen the cat skrev: Når man kjøper rosa sløyfe pin går hele kjøpesummen til kreftforeningen. Andre "dupeditter" går deler av summen til kreftforeningen. Som regel er det kjøpesum minus produksjonskostnad - type «alt overskudd går til Kreftforeningen». Det blir ikke så mye. Skal slutte å avspore Anonymkode: ae0da...2fe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #5070 Del Skrevet 15. oktober 2018 Millionbusiness dette her Anonymkode: cb41a...97f 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. oktober 2018 #5071 Del Skrevet 15. oktober 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Millionbusiness dette her Anonymkode: cb41a...97f Dette må da være laget av barn? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #5072 Del Skrevet 15. oktober 2018 4 timer siden, Honey Dew skrev: Dette må da være laget av barn? Neida, laget av dama som la det ut selv Anonymkode: cb41a...97f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 17. oktober 2018 #5073 Del Skrevet 17. oktober 2018 På 15.10.2018 den 18.32, Honey Dew skrev: Dette må da være laget av barn? Den nederste ser jo veldig fin ut, da! Men det kan umulig være samme person som har laget de to øverste? Det ser jo ut som et prosjekt på SFO 😏😶 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 17. oktober 2018 #5074 Del Skrevet 17. oktober 2018 2 timer siden, Tibbie skrev: Den nederste ser jo veldig fin ut, da! Men det kan umulig være samme person som har laget de to øverste? Det ser jo ut som et prosjekt på SFO 😏😶 Den nederste ser også ut som noe laget av 5 klasse 🙊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #5075 Del Skrevet 18. oktober 2018 21 timer siden, Tibbie skrev: Den nederste ser jo veldig fin ut, da! Men det kan umulig være samme person som har laget de to øverste? Det ser jo ut som et prosjekt på SFO 😏😶 Den nederste var helt grusom Anonymkode: b2c0c...770 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyblank Skrevet 25. oktober 2018 #5076 Del Skrevet 25. oktober 2018 Andre som har fått med seg "nuppe"tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. oktober 2018 #5077 Del Skrevet 26. oktober 2018 13 timer siden, Polyblank skrev: Andre som har fått med seg "nuppe"tråden? Nei, fortell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 26. oktober 2018 #5078 Del Skrevet 26. oktober 2018 Sjefshøna annonserer at hun har bæsja i dag 🙄. «Jeg har bæsja i dag, noen fler som har det?» So funny. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 26. oktober 2018 #5079 Del Skrevet 26. oktober 2018 Hjemmelagde snuslokk og bæsjetråder..? Hva er dette for slags folk! 🤣 Men jeg skjønner ikke de snuslokkene.. Skal hun gi de bort til halloween eller selge dem? Tipper ungene i nabolaget blir fornøyd 🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyblank Skrevet 26. oktober 2018 #5080 Del Skrevet 26. oktober 2018 7 timer siden, Honey Dew skrev: Nei, fortell Ei som hadde blitt fortalt at noen folk er "nuppemennesker", altså klærne deres nupper mer enn andres. Hun lurte på om det var fleip eller fakta, og mange svarte bare "fakta" uten noe videre forklaring, imens noen forgjeves prøvde å forklare at det ikke var sånn det fungerte til stadig voksende "fakta" kommentarer 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå