Poppie Skrevet 26. juli 2017 #2641 Del Skrevet 26. juli 2017 Flere mener partneren helt klart skal spleise (noe jeg er enig i), og så kommer det en gluping: Hva gjør dere når det blir slutt , å x-en har betalt for flere uker med prevensjon??? Om han vil ha sex må han dele på utgiftene blir det sagt så da skal han få sex den tiden han har betalt for da? Hallais. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #2642 Del Skrevet 26. juli 2017 1 time siden, Poppie skrev: Flere mener partneren helt klart skal spleise (noe jeg er enig i), og så kommer det en gluping: Hva gjør dere når det blir slutt , å x-en har betalt for flere uker med prevensjon??? Om han vil ha sex må han dele på utgiftene blir det sagt så da skal han få sex den tiden han har betalt for da? Hallais. Å herre! Og hun i samme tråd som har tatt fem aborter fordi hun så lett blir gravid på p-piller. Burde kanskje demre noe etter en tja, 2-3 ganger? Anonymkode: a6306...382 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #2643 Del Skrevet 26. juli 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herre! Og hun i samme tråd som har tatt fem aborter fordi hun så lett blir gravid på p-piller. Burde kanskje demre noe etter en tja, 2-3 ganger? Anonymkode: a6306...382 Jeg har det problemet selv. Tatt abort fire ganger, alle gangene har jeg brukt prevensjon. Ene gangen var faktisk med p-stav. Problemet mitt er at jeg omtrent ikke tåler prevensjon, har prøvd p-ring og den gikk jeg kraftig opp i vekt av, pluss at jeg fikk mellomblødninger hver uke. P-staven gjorde meg konstant svimmel og kvalm, og p-piller reagerer jeg ikke noe på - annet enn at jeg blir lett gravid. Kobberspiral kan jeg ikke bruke pga allergi, og hormonspiral er jeg blitt frarådet av legen min. P-sprøyte er ikke aktuelt, da jeg har hørt mye rart om de, pluss at jeg svimer av av sprøyter. Kondomer tåler jeg til en viss grad, de må ha vannbasert glidemiddel. Har tatt visse forhåndsregler nå, så nå unngår jeg sex rundt eggløsning, og det har fungert bra. Det er tre år siden sist gang jeg var gravid. Anonymkode: 63060...cf1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #2644 Del Skrevet 26. juli 2017 En som la ut bilde av en umoden avokado hengende på et tre og spør hva slags frukt/grønnsak det er. En svarer: advokado Anonymkode: a0912...240 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 26. juli 2017 #2645 Del Skrevet 26. juli 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det problemet selv. Tatt abort fire ganger, alle gangene har jeg brukt prevensjon. Ene gangen var faktisk med p-stav. Problemet mitt er at jeg omtrent ikke tåler prevensjon, har prøvd p-ring og den gikk jeg kraftig opp i vekt av, pluss at jeg fikk mellomblødninger hver uke. P-staven gjorde meg konstant svimmel og kvalm, og p-piller reagerer jeg ikke noe på - annet enn at jeg blir lett gravid. Kobberspiral kan jeg ikke bruke pga allergi, og hormonspiral er jeg blitt frarådet av legen min. P-sprøyte er ikke aktuelt, da jeg har hørt mye rart om de, pluss at jeg svimer av av sprøyter. Kondomer tåler jeg til en viss grad, de må ha vannbasert glidemiddel. Har tatt visse forhåndsregler nå, så nå unngår jeg sex rundt eggløsning, og det har fungert bra. Det er tre år siden sist gang jeg var gravid. Anonymkode: 63060...cf1 Jeg tåler heller ikke hormonpreparater, men jeg har aldri vært gravid. Hadde jeg blitt gravid 3 ganger på p-piller så hadde det vært en sterk indikasjon på at jeg burde endre prevensjon, ikke bare tenke "shit, gravid på pillen igjen". 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. juli 2017 #2646 Del Skrevet 26. juli 2017 12 timer siden, Poppie skrev: Så mange grupper å lage tråd om, so little time 🙈 Ønsker egentlig at dette kan bli en samletråd for såkalte "kvinnegrupper" på facebook, men i kjent Hønehjørnetstol - er jeg den eneste som tenker dette? Enig. Vi burde hatt EN tråd. Jeg ser innimellom gullkorn i kjent Hønsestil (som ikke passer inn i Gullkorn på facebook-tråden) i andre grupper også og er usikker på om jeg kan poste disse her. Blir for dumt å lage en egen tråd for alle gruppene når innholdet egentlig er det samme 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #2647 Del Skrevet 26. juli 2017 14 minutter siden, Poppie skrev: Jeg tåler heller ikke hormonpreparater, men jeg har aldri vært gravid. Hadde jeg blitt gravid 3 ganger på p-piller så hadde det vært en sterk indikasjon på at jeg burde endre prevensjon, ikke bare tenke "shit, gravid på pillen igjen". Men det er jo det jeg har gjort. Etter andre gangen, skifta jeg til p-stav, ble gravid på nytt. Gikk så på p-piller i tre mnd, ble gravid enda en gang. Skifta til p-stav, gikk på de i ni mnd før jeg begynte å reagere på de med mellomblødninger og jeg hadde da gått opp ca 15 kilo på den tiden. Skifta så tilbake til p-piller og ble gravid enda engang. Siden den gangen, tar jeg forhåndsregler med å unngå sex rundt eggløsning. Tester for det hver måned. Anonymkode: 63060...cf1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #2648 Del Skrevet 26. juli 2017 4 minutter siden, Sirah skrev: Enig. Vi burde hatt EN tråd. Jeg ser innimellom gullkorn i kjent Hønsestil (som ikke passer inn i Gullkorn på facebook-tråden) i andre grupper også og er usikker på om jeg kan poste disse her. Blir for dumt å lage en egen tråd for alle gruppene når innholdet egentlig er det samme Del den gruppa her da 🙊 Anonymkode: 2ac4f...486 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 26. juli 2017 #2649 Del Skrevet 26. juli 2017 3 timer siden, Poppie skrev: Flere mener partneren helt klart skal spleise (noe jeg er enig i), og så kommer det en gluping: Hva gjør dere når det blir slutt , å x-en har betalt for flere uker med prevensjon??? Om han vil ha sex må han dele på utgiftene blir det sagt så da skal han få sex den tiden han har betalt for da? Hallais. Hahahaha! Mannen og jeg har felles økonomi. Lurer på om jeg skal kreve halve kronen hans som han nettopp betalte nesten 6000 for å få satt på en tann om vi skilles. Altså, det er urettferdig om en ny partner slipper å høre smerteynk ved middagsbordet over noe jeg spleisa på?! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 26. juli 2017 #2650 Del Skrevet 26. juli 2017 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 26. juli 2017 #2651 Del Skrevet 26. juli 2017 Samletråd opprettet 👍 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 26. juli 2017 #2652 Del Skrevet 26. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det er jo det jeg har gjort. Etter andre gangen, skifta jeg til p-stav, ble gravid på nytt. Gikk så på p-piller i tre mnd, ble gravid enda en gang. Skifta til p-stav, gikk på de i ni mnd før jeg begynte å reagere på de med mellomblødninger og jeg hadde da gått opp ca 15 kilo på den tiden. Skifta så tilbake til p-piller og ble gravid enda engang. Siden den gangen, tar jeg forhåndsregler med å unngå sex rundt eggløsning. Tester for det hver måned. Anonymkode: 63060...cf1 Var ikke men til deg, men til hun på HH beklager misforståelsen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. juli 2017 #2653 Del Skrevet 26. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Del den gruppa her da 🙊 Anonymkode: 2ac4f...486 Kommer så klart ikke på hva det var nå 🙈 2 timer siden, The Silence skrev: Samletråd opprettet 👍 Jippi :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 26. juli 2017 #2654 Del Skrevet 26. juli 2017 På 25.7.2017 den 13.58, AnonymBruker skrev: Gjelder ikke hønehjørnet men ''Graviditet, fødsel og tiden etter'', innlegget er anonymt da. En som venter barn nr 7 med far nr 7. Usikker på hvordan hun skal fortelle det til familien... Minner meg skikkelig om en parodi (skretch?) som var for noen år siden, en far med barn med mange forskjellige mødre og hvordan han fikk dagene til å gå opp, noen som skjønner hvilken jeg mener?? Har prøvd å lete etter den, men finner den ikke! Anonymkode: 68a73...a37 Omg........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christina146 Skrevet 27. juli 2017 #2655 Del Skrevet 27. juli 2017 På 8.6.2017 den 14.35, AnonymBruker skrev: Noen la ut videoen til Piateed om påpeking av skrivefeil, og det er flere som har kommentert på den. Ironisk nok trenger en skremmende mengde av de der inne et kurs i norsk rettskriving, samt tegnsetting. Hvor vanskelig er det å skjønne at man ikke skal ha mellomrom før tegnsetting? Har de aldri lest en bok, en avisartikkel, en bruksanvisning osv.? Det er også smertelig mange særskrivingsfeil, samt bruk av feil spørreord og generelt mange skrivefeil på hv-ord. Nå sitter jeg på en bachelorgrad i språk og litteratur så fort alle eksamener er bestått, så jeg legger kanskje ekstra godt merke til slike ting, men det gjør så vondt å se dette. Jeg tåler å se små skrivefeil altså, men enkelte kommentarer/innlegg i gruppa er rett og slett uleselige. Anonymkode: 4b161...0fa Dette med mellomrom mellom tekst og tegnsetting var noe som ungdom gjorde for noen år siden, da det var kult og pent på den tiden. Husker jeg snakket med en venninne om dette da trenden stod på, hun sa hun gjorde det fordi det så penere ut. Jeg skjønte aldri greien, så jeg skrev som vanlig. Så de henger kanskje litt igjen i fortiden? En annen venninne av meg gjør faktisk dette enda også. Det er slik du mener sant ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 27. juli 2017 #2656 Del Skrevet 27. juli 2017 (endret) Sitat Hei alle Har et spørsmål om fly reise. Jeg bestilte billett hos SAS. Så kom det opp på billetten min *1stk innsjekket bagasje er inkludert.* er det da den store kofferten? Trykket ikke på at jeg skulle sjekke inn bagasje, men viste ikke om man fikk det inkludert i reisen prøvd å ringe SAS i en time uten hell, håper noen kan hjelpe Man er ganske hjelpeløs når man heller sitter i telefonkø i én time i stedet for å gå inn på sas.no, trykke på menyen og "bagasje". "Den store kofferten" var jo også litt morsomt. Kanskje ikke så reisevant Endret 27. juli 2017 av penny_ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. juli 2017 #2657 Del Skrevet 27. juli 2017 5 timer siden, Christina146 skrev: Dette med mellomrom mellom tekst og tegnsetting var noe som ungdom gjorde for noen år siden, da det var kult og pent på den tiden. Husker jeg snakket med en venninne om dette da trenden stod på, hun sa hun gjorde det fordi det så penere ut. Jeg skjønte aldri greien, så jeg skrev som vanlig. Så de henger kanskje litt igjen i fortiden? En annen venninne av meg gjør faktisk dette enda også. Det er slik du mener sant ? Det er allikevel feil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christina146 Skrevet 27. juli 2017 #2658 Del Skrevet 27. juli 2017 4 timer siden, Honey Dew skrev: Det er allikevel feil Jeg sa jo ikke at det ikke var feil? Jeg kom med en mulig forklaring på hvorfor de gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2659 Del Skrevet 27. juli 2017 5 timer siden, Honey Dew skrev: Det er allikevel feil Det er hvertfall bedre enn å ikke bruke tegnsetting. Anonymkode: 1623a...66b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 28. juli 2017 #2660 Del Skrevet 28. juli 2017 Dotterøsktråden... #nofilter... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå