AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #1341 Del Skrevet 18. mars 2017 På 15.3.2017 den 21.25, AnonymBruker skrev: En tråd om hotte bestemødre. En ting er å selv synes man har en sprek mor/mormor til sine barn. Men å starte en tråd med bilde av seg selv, hvor man etterlyser andre hotte bestemødre... Det blir litt for sært for min del. Anonymkode: 3eecf...072 Syns mange bestemødre og oldemødre var helt sjukt unge... Fikk nesten hakeslepp Anonymkode: a0912...240 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 18. mars 2017 #1342 Del Skrevet 18. mars 2017 Vel, nå er jeg medlem av suppa igjen. Jeg er ikke uføretrygdet(er ung though) men er snart ferdig med en bachelor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 18. mars 2017 #1343 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjenner at det kokoer over i meg😡 Har forstått at dette er en eller annen lek, men dette er ikke noe å tulle med. Veldig lik mannsgruppa Ottar. Fysj! Anonymkode: 638a5...b09 Ser at første innlegg er redigert, så jeg antar spørsmålet opprinnelig handlet om en edderkopp. Usmakelig spøk, og ikke særlig hyggelig mot dem som har svart og nå fremstår som slemme barnemishandlere. Edit: ser jo nå at de som svarte visste at det kom til å bli endret på. Forsåvidt en artig lek men synes den med det uønskede barnet ble i overkant drøy. Endret 18. mars 2017 av Ardwinna 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anthrax Skrevet 18. mars 2017 #1344 Del Skrevet 18. mars 2017 På 3/15/2017 den 1.07, AnonymBruker skrev: I løpet av dagen har jeg fått med meg at en mor til en i min sønns klasse og kassadama på nærbutikken, skal suge mannen i løpet av kvelden. Takk for den informasjonen, liksom. Fader, det er ikke ALT man trenger å dele! Anonymkode: 3eecf...072 Hadde sagt til henne neste gang jeg kom til kassa; "Heihei! Hvordan ble sugejobben du gav mannen din igår da? Ble han fornøyd? Tar gjerne kvitteringen jeg. Ha en fin dag!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 19. mars 2017 #1345 Del Skrevet 19. mars 2017 10 timer siden, Ardwinna skrev: Ser at første innlegg er redigert, så jeg antar spørsmålet opprinnelig handlet om en edderkopp. Usmakelig spøk, og ikke særlig hyggelig mot dem som har svart og nå fremstår som slemme barnemishandlere. Edit: ser jo nå at de som svarte visste at det kom til å bli endret på. Forsåvidt en artig lek men synes den med det uønskede barnet ble i overkant drøy. Det var jo meningen å få de som svarte til å fremstå som slemme osv. Tror de fleste skjønner at de som svarer ikke svarte på spørsmålet om barnet uansett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #1346 Del Skrevet 19. mars 2017 22 minutter siden, Brimi skrev: Det var jo meningen å få de som svarte til å fremstå som slemme osv. Tror de fleste skjønner at de som svarer ikke svarte på spørsmålet om barnet uansett. Jeg syns det var usmakelig å endre det til det de endret det til, hovedposten kunne vært byttet til noe annet så det hadde blitt morsomt, uten at det var involvert et ufødt og uønsket barn. Jeg er enig at det nesten kan sammenlignes med det guttegruppa fikk kritikk for for noen mnd siden. Anonymkode: b97aa...237 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 19. mars 2017 #1347 Del Skrevet 19. mars 2017 (endret) På 18.3.2017 den 22.04, AnonymBruker skrev: Kjenner at det kokoer over i meg😡 Har forstått at dette er en eller annen lek, men dette er ikke noe å tulle med. Veldig lik mannsgruppa Ottar. Fysj! Anonymkode: 638a5...b09 Veldig tåpelig! Men jeg antar dette er en (barnslig) lek der de spør et uskyldig spm - her virker det som feks "Hva hadde du gjort om du fant en stor edderkopp?" eller noe lignende. Så redigerer man sørsmålet etterpå til noe som gjør at svarene blir forferdelige. Ser ikke bra ut uansett hensikt. Edit:Ser nå du skriver: "Har forstått dette er en form for lek". Endret 19. mars 2017 av Ellevill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenpet Skrevet 19. mars 2017 #1348 Del Skrevet 19. mars 2017 Har laget meg en falsk FB-profil ettersom jeg er mann. Jeg er veldig nysgjerrig på denne gruppa. Har ikke blitt godkjent ennå, men har blitt godkjent i streaming-gruppen. Herregud for noen uinteressante videoer. Jeg så nettopp på en video hvor ei jente bare sitter og glaner og filmer seg selv fra forskjellige vinkler uten å knapt si noe. Holdt ikke ut lenger enn 2 minutter før jeg nesten sovna. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 20. mars 2017 #1349 Del Skrevet 20. mars 2017 På 19.3.2017 den 10.36, AnonymBruker skrev: Jeg syns det var usmakelig å endre det til det de endret det til, hovedposten kunne vært byttet til noe annet så det hadde blitt morsomt, uten at det var involvert et ufødt og uønsket barn. Jeg er enig at det nesten kan sammenlignes med det guttegruppa fikk kritikk for for noen mnd siden. Anonymkode: b97aa...237 Mye der som var usmakelig å endre til faktisk. Jeg sier ikke at det var bra det hun skrev, men at det var poenget. Forøvrig er det ei der inne nå som la ut en post om at nå kunne hun klippe håret kort for nå hadde hun fått tillatelse fra kjæresten xD Noen som prøver å si at det ikke høres ut som at det er et sunt forhold når man må spørre kjæresten sin om sånt, men det blir ikke godt mottatt og flere strømmer til å forteller om at de også spør kjæresten sin om tillatelse xD Altså, er det vanlig? Samboeren min spør aldri meg om han kan endre frisyren sin og jeg har heller aldri spurt han 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 23. mars 2017 #1350 Del Skrevet 23. mars 2017 Nå har jeg lest en del av de kommentarene som fortalte om flaue 'One night stand'. Altså. Under. Fullt . Navn. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #1351 Del Skrevet 23. mars 2017 6 minutter siden, Juliannaos skrev: Nå har jeg lest en del av de kommentarene som fortalte om flaue 'One night stand'. Altså. Under. Fullt . Navn. Og når folk prøver å hinte om at det kanskje ikke er så smart å poste slikt, svarer de: "jammen ingen navn blir nevnt da". Tjaaa, HVA MED DITT EGET NAVN??? Herregud er så mange dumme og sosialt tilbakestående mennesker der inne at jeg kvæles, haha.. Anonymkode: 94c06...75e 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 23. mars 2017 #1352 Del Skrevet 23. mars 2017 (endret) I tråden om kontantløst samfunn er det ei som sier at det er svært få som jobber svart. Jeg skjønner ikke hvor enkelte får faktaene sine fra. Endret 23. mars 2017 av penny_ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #1353 Del Skrevet 23. mars 2017 Så dere tråden om "flaueste ONS" et eller annet? Ærlig talt, jeg lurer virkelig på hvor hjernen til disse folkene er. Skjønner de ikke at de svarer med fullt navn og for alt de vet kan hvem som helt av folk de kjenner lese det 😳 Anonymkode: 65e60...25f 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 23. mars 2017 #1354 Del Skrevet 23. mars 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Og når folk prøver å hinte om at det kanskje ikke er så smart å poste slikt, svarer de: "jammen ingen navn blir nevnt da". Tjaaa, HVA MED DITT EGET NAVN??? Herregud er så mange dumme og sosialt tilbakestående mennesker der inne at jeg kvæles, haha.. Anonymkode: 94c06...75e Jeg så den og jeg sier det som nevnt tidigere i denne tråden: Enkelte trenger verge 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #1355 Del Skrevet 24. mars 2017 På 20.3.2017 den 0.05, kenpet skrev: Har laget meg en falsk FB-profil ettersom jeg er mann. Jeg er veldig nysgjerrig på denne gruppa. Har ikke blitt godkjent ennå, men har blitt godkjent i streaming-gruppen. Herregud for noen uinteressante videoer. Jeg så nettopp på en video hvor ei jente bare sitter og glaner og filmer seg selv fra forskjellige vinkler uten å knapt si noe. Holdt ikke ut lenger enn 2 minutter før jeg nesten sovna. Har du blitt godkjent nå da? Har også laget meg en falsk profil men blir ikke godkjent i selve gruppa, bare i streaming-gruppa. Anonymkode: d1a87...154 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #1356 Del Skrevet 24. mars 2017 Ååååå; sjekk ut forslag for guttenavn nå. Typisk "Unge Mødre" navnAnonymkode: bd17f...f13 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #1357 Del Skrevet 24. mars 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ååååå; sjekk ut forslag for guttenavn nå. Typisk "Unge Mødre" navn Anonymkode: bd17f...f13 Chigozie, Xander, Novah, Oreon.... Anonymkode: 2b57a...446 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #1358 Del Skrevet 24. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Chigozie Anonymkode: 2b57a...446 Er ikke det en pokémon? Anonymkode: 65386...6a3 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #1359 Del Skrevet 24. mars 2017 På 20.3.2017 den 12.44, Brimi skrev: Forøvrig er det ei der inne nå som la ut en post om at nå kunne hun klippe håret kort for nå hadde hun fått tillatelse fra kjæresten xD Noen som prøver å si at det ikke høres ut som at det er et sunt forhold når man må spørre kjæresten sin om sånt, men det blir ikke godt mottatt og flere strømmer til å forteller om at de også spør kjæresten sin om tillatelse xD Altså, er det vanlig? Samboeren min spør aldri meg om han kan endre frisyren sin og jeg har heller aldri spurt han Ja, leste det! Hun TS tente på alle pluggene, og bare "hvis det skal være sånn, så melder jeg meg ut!!!" Hun burde heller ta det til seg. Jeg har flere venninner som har vært i kontrollerende forhold, og den kommentaren med tillatelse får varsellampene til å lyse Anonymkode: 56218...5d3 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #1360 Del Skrevet 24. mars 2017 Ble grundige provosert av den feminist tråden. Hvor lite opplyst går det an å bli?! Anonymkode: 2ac4f...486 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå