Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Hvordan blir cellulittene i slike rumper? Forsvinner de? Når de ikke trener så blir de jo slappe med tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Xstrella skrev:

Hvordan blir cellulittene i slike rumper? Forsvinner de? Når de ikke trener så blir de jo slappe med tiden. 

Bilder av K. Kardashians bikinikledde stump både med og uten airbrush++:   http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-4446160/Kim-Kardashian-tries-bikini-photo-frenzy.html

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cellulitter er jo opphopning av fettceller i et visst mønster. Veldig vanlig å få på rumpe, lår, hofte og overarmene. 

Brazilian buttlift er jo å sprøyte inn fett i rumpa (i tillegg til implantater noen ganger). Såklart gjør legen et bra resultat med en gang, men over tid vil jo også dette endre seg. På lik måte som hvis man begynner å trene eller slanke en slik rumpe, så vil jo inaktivitet og kosthold ha noe å si. Saken er jo at disse rumpene er så gigantiske at det som ville sett naturlig ut blir bare... helt feil. 

Jeg tenker det må bli litt som når man opererer inn for mye silikon. Tyngdekraften gjør sin jobb etterhvert?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare kan de få cellulitter på rumpa (man blir ikke akkurat immune mot det fordi rumpa er fake) men verste av alt er at er rumpa begynner å henge. Samme med store silikonpupper gjør etterhvert. Gleder meg til små sprettrumper kommer på moten igjen. 

Takke meg til min lille naturlige rumpe :)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeilaS skrev:

Ikke bare kan de få cellulitter på rumpa (man blir ikke akkurat immune mot det fordi rumpa er fake) men verste av alt er at er rumpa begynner å henge. Samme med store silikonpupper gjør etterhvert. Gleder meg til små sprettrumper kommer på moten igjen. 

Takke meg til min lille naturlige rumpe :)

De er allerede på moten igjen! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Milio skrev:

De er allerede på moten igjen! ;)

Ah :) Blir litt lattis når Kim K rumper er helt ute på mote og der sitter de med hengete falske rumper å angrer. Ups

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.10.2017 den 10.37, orfeus skrev:

Er hun ikke ambassadør for Dreamworld likevel? Ingen av innleggene på blogg og Instagram er merket som reklame ... Hun har kanskje samme grad av Alzheimer eller underbegavelse som SE - som har pøst ut bilder fra sponset surfetur til Sri Lanka uten å skrive at det er reklame.

:vetikke:

Isabel er generelt flink å merke innleggene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kem i f.. bryr seg om hvor mye hun har på kontoen!!. 

Den dama der er steike dum.

Endret av Putti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2017 den 21.05, LeilaS skrev:

Ah :) Blir litt lattis når Kim K rumper er helt ute på mote og der sitter de med hengete falske rumper å angrer. Ups

Kim har råd og tilgang på de beste leger, så det er ikke noe problem for henne. Men for alle andre som kaster seg på en slik trend blir det vanskelig. 

Det går rykter om at Kim K har redusert baken og at hun brukte tiden etter hun ble ranet til å få den redusert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså på et tidspunkt må jo alle som har sett seg blind, og operert på seg en gigantisk rumpe, innse at det ser ut som man egentlig går rundt med bleie. Slike rumper er kun fascinerende (les: ikke pene, men fascinerende) i undertøy. Jeg har sett rumpebloggerne i virkeligheten, dog med klær på, og det ser veldig, veldig rart ut. 

Endret av Milio
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.10.2017 den 18.51, Xstrella skrev:

Hvordan blir cellulittene i slike rumper? Forsvinner de? Når de ikke trener så blir de jo slappe med tiden. 

 
De blir værre. Det er jo fett som sprøytes inn, og overflødig fett = mer cellulitter.  Tror heller ikke det hjelper å trene , for med så mye ekstra fettlag i mellom så vil jo ikke musklene greie å rette ut /tone cellulittene på utsiden heller, slik man til en viss grad kan om man har lav fettprosent.   

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Milio skrev:

Altså på et tidspunkt må jo alle som har sett seg blind, og operert på seg en gigantisk rumpe, innse at det ser ut som man egentlig går rundt med bleie. Slike rumper er kun fascinerende (les: ikke pene, men fascinerende) i undertøy. Jeg har sett rumpebloggerne i virkeligheten, dog med klær på, og det ser veldig, veldig rart ut. 

Det ser veldig rart ut. Har aldri sett en falsk rumpe i virkeligheten  (ikke mange falske rumper i den lille byen jeg bor i :P) men hadde gøy sett. I LA kryr det vel av falske rumper :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
16 timer siden, Ellii skrev:

Kim har råd og tilgang på de beste leger, så det er ikke noe problem for henne. Men for alle andre som kaster seg på en slik trend blir det vanskelig. 

Det går rykter om at Kim K har redusert baken og at hun brukte tiden etter hun ble ranet til å få den redusert. 

Sjuke greier. 

Det er en vill, vill verden vi lever i når noen få mennesker får så stor påvirkning. Jeg ser stadig at folk snakker om Kardashian-familien med ærefrykt, men det er litt som med Keiseren uten klær, på et eller annet tidspunkt må noen bare påpeke det åpenbare. Dette er helt vanlige mennesker som deg og meg. De er ikke mennesker med kvaliteter som gjør dem verdige å sitte med definisjonsmakt på noe som helst. At folk er så nesegruse i beundringen at de opererer på seg en diger rumpe, vel det skremmer meg. Pengene hadde vært bedre investert om man opererte på seg noe mer rasjonell tenking og kritisk sans. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenk å være så heldig at man får reise gratis til Dubai og Bali. Tenk alt man kunne(!) opplevd dersom man ikke var så inni helvette opptatt med å filme seg selv og ta bilder av seg selv. FOR ett trist liv... Alt IR og hun venninna gjør er å ta bilder av seg selv. Er så overfladiskt at jeg har ikke ord.. De eier jo ingen skam der de begge går med kameraet trykt oppi fjesene sine og enser kun seg selv. 

Som IR sier i ene vloggen:

"Vi må besøke verdens høyeste bygning her sånn at vi kan FILME fra der..." Hadde jeg skulle dratt til feks Bali hadde jeg gledet meg så mye til å oppleve ting og ha det kjekt sammen med de jeg reiste med. Alt IR gleder seg til ved slike reiser er nye bakgrunner for rumpe og puppebildene sine. Trist.

Endret av Anonym2467
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Tenk å være så heldig at man får reise gratis til Dubai og Bali. Tenk alt man kunne(!) opplevd dersom man ikke var så inni helvette opptatt med å filme seg selv og ta bilder av seg selv. FOR ett trist liv... Alt IR og hun venninna gjør er å ta bilder av seg selv. Er så overfladiskt at jeg har ikke ord.. De eier jo ingen skam der de begge går med kameraet trykt oppi fjesene sine og enser kun seg selv. 

Som IR sier i ene vloggen:

Vi må besøke verdens høyeste bygning her sånn at vi kan FILME fra der...Hadde jeg skulle dratt til feks Bali hadde jeg gledet meg så mye til å oppleve ting og ha det kjekt sammen med de jeg reiste med. Alt IR gleder seg til ved slike reiser er nye bakgrunner for rumpe og puppebildene sine. Trist.

Ja, det er helt utrolig. Så klart må man filme og ta bilder på tur  (hvem gjør ikke det) men virker som det er kun det de gjør. Knipse 100 bilder daglig AV SEG SELV...  Hun må jo elske seg selv med alle de bildene hun hele tiden tar. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et bilde hvor hun må løfte opp rumpa. :klo: Jeg ser ingen grunn til å løfte rumpa med hendene, med mindre du mener at den henger. Tok ikke lang tid akkurat. Nok om det. 

På bloggen skriver Isabel:

"Jeg beklager, men jeg tvinger ikke meg selv ut i et tempel eller i en monkey forrest for å gjøre dere tilfreds. Det er ikke slik det fungerer. Har dere så utrolig lyst til å se andre aspekter ved Bali eller Dubai som dere ikke får se her på bloggen, anbefaler jeg dere å booke flybilletter og dra hit selv. Enten det, eller en enklere løsning: google it."

Altså, det første som slår meg er at hun ikke har forstått greia med sponsede ferieturer. Hun skal jo prøve å få andre til å reise til stedene hun drar til. Når leserne ber om å få se mer av kulturen, minneverdige steder, restauranter osv, så er det rimelig dumt å si fuck you, stikk selv hvis du har så lyst. Reisebyrået får jo null igjen for å sende IR på gratise ferier om leserne ikke får lyst til å dra. Hvem er det egentlig som får lyst til å dra til Bali når det eneste man får vist frem er 1000 rumpeselfies, billige bikinier fra Nelly, en overpriset suite, rølpefyll i jacuzzi, x-antall fat med frukt, rot på gulvet, baksnakking i taxi, kjefting på snapchat og videoer av å rølpe og spise bacon i hotellrestauranten (spesielt når de er fyllesyke og spytter maten på fatet igjen)? Det høres jo ut som hvilken som helst langhelg på Ayia Napa. Det er helt utrolig at hun ikke ønsker å se områdene hun besøker. Hva skiller egentlig denne ferien fra hennes 6 uker på Rhodos i sommer? Svært lite. Ufattelig dårlig reklame.

Endret av Milio
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper IKKE disse to damene blir det hotellets ansatte og drosjesjåførene kommer til å huske som «typisk skandinavisk». Jeg skammer meg på deres vegne. Over brauting, uapetittelig adferd, smakløst avkledd og generell mangel på respekt for den kulturen de besøker. Klasse kan ikke kjøpes for penger, tydeligvis. 

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...