Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

I tillegg til alle disse klærne hun får enten rabattert eller gratis, så SELGER hun de også! Lukter svindel lang vei

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Lilje blomst skrev:

I tillegg til alle disse klærne hun får enten rabattert eller gratis, så SELGER hun de også! Lukter svindel lang vei

Trodde slike klær skulle skattes av jeg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelly gir ikke klær gratis, men de får rabattkoder og om noen klikker på link til nelly på bloggen og kjøper det, tjener hun prosenter på det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lerke987 said:

Nelly gir ikke klær gratis, men de får rabattkoder og om noen klikker på link til nelly på bloggen og kjøper det, tjener hun prosenter på det :) 

Hun får rabatter hun bruker når hun klikker hjem alle disse klærne hun kjøper. Nelly har et samarbeid med flere bloggere. De får klærne gratis (skal skattes av og det tror jeg sikkert noen av dem gjør), de får også disse rabattkoden de gir ut til leserne som de tjener penger på. Grunnen til de får klærne gratis  er jo at de skal legge ut outfit bilder med linker til Nelly, 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, jentefranorge skrev:

Hun får rabatter hun bruker når hun klikker hjem alle disse klærne hun kjøper. Nelly har et samarbeid med flere bloggere. De får klærne gratis (skal skattes av og det tror jeg sikkert noen av dem gjør), de får også disse rabattkoden de gir ut til leserne som de tjener penger på. Grunnen til de får klærne gratis  er jo at de skal legge ut outfit bilder med linker til Nelly, 

Hvor har du dette fra? De får rabattkoder de gir ut til leserne sine. Selvfølgelig kan de bruke de selv. 

1. Isabel reklamerer om 20% med rabattkoder = mye klikk på bloggen for å hente rabattkoden

2. Isabel legger masse varer i handlekurven og viser til alt hun skal kjøpe på snap. På den måten påvirker hun flere til å gjøre som henne selv. Venninne-teknikken. 

3. Hun legger ut swipe-up link direkte til Nelly. Hvis noen kjøper via denne linken så får Isabel fortjeneste.

4. Hun lager et innlegg om "alt hun har klikket hjem", med affiliatelinker som gir henne fortjeneste hvis folk kjøper via linken.

5. Hun kan så velge å fjerne alt fra handlekurven og ikke kjøpe noe. Leserne tror de er like gærne som Isabel, som har handlet mye på salg, men Isabel har faktisk ikke handlet noe.

6. ELLER, Isabel handler faktisk noe med rabattkoden, men ikke i nærheten like mye som hun har sagt. Ja, hun tar outfitbilder til bloggen med noe av det hun har kjøpt - men det er aldri like mye som hun har påstått å ha kjøpt! 

7. Hun selger klærne hun ikke trenger lengre, eller som ikke var fine. Dette er problematisk hvis hun har fått klærne "gratis" eller via "spons". Hvis hun betaler for de selv, så kan ingen ta henne på det.

Endret av Milio
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten avsporing, men funkygine er jo sponset av reebok og får gratis klær av dem. Disse selger hun videre så og si ubrukt på tise.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Milio said:

Hvor har du dette fra? De får rabattkoder de gir ut til leserne sine. Selvfølgelig kan de bruke de selv. 

1. Isabel reklamerer om 20% med rabattkoder = mye klikk på bloggen for å hente rabattkoden

2. Isabel legger masse varer i handlekurven og viser til alt hun skal kjøpe på snap. På den måten påvirker hun flere til å gjøre som henne selv. Venninne-teknikken. 

3. Hun legger ut swipe-up link direkte til Nelly. Hvis noen kjøper via denne linken så får Isabel fortjeneste.

4. Hun lager et innlegg om "alt hun har klikket hjem", med affiliatelinker som gir henne fortjeneste hvis folk kjøper via linken.

5. Hun kan så velge å fjerne alt fra handlekurven og ikke kjøpe noe. Leserne tror de er like gærne som Isabel, som har handlet mye på salg, men Isabel har faktisk ikke handlet noe.

6. ELLER, Isabel handler faktisk noe med rabattkoden, men ikke i nærheten like mye som hun har sagt. Ja, hun tar outfitbilder til bloggen med noe av det hun har kjøpt - men det er aldri like mye som hun har påstått å ha kjøpt! 

7. Hun selger klærne hun ikke trenger lengre, eller som ikke var fine. Dette er problematisk hvis hun har fått klærne "gratis" eller via "spons". Hvis hun betaler for de selv, så kan ingen ta henne på det.

Jeg kjenner en blogger som har avtale med Nelly. Hun får klær gratis, plukker ut hvilke klær hun vil :) Hun får en kode som gjør at beløpet blir null i kassen, altså et slags "gavekort på et bestemt og avtalt beløp. Jonstørre blogger jo større beløp,". Andre ganger har dem Events hvor de får plukke ut klær og diverse. De punktene du skriver stemmer. Hun får klær gratis, i tillegg til selve fortjenesten gjennom linker og klikk . Hun jeg kjenner har slik avtale, regner med Isabel har samme ettersom hun er en mye større blogger. 

Endret av jentefranorge
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor hun ligger så høyt oppe på listen for tiden? 97% av bildene hun legger ut på Instagram er bare overfladiske bilder av henne selv 😝 mye bilder i string bikini gitt. Å bilde hvor hun så klart viser frem logoen på LV og Gucci etter shopping  :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
22 minutter siden, LeilaS skrev:

Lurer på hvorfor hun ligger så høyt oppe på listen for tiden? 97% av bildene hun legger ut på Instagram er bare overfladiske bilder av henne selv 😝 mye bilder i string bikini gitt. Å bilde hvor hun så klart viser frem logoen på LV og Gucci etter shopping  :P

Nå vil hu ha stemmer til Vixen. Hun syns årets business eller årets sterke mening passer bra. Er det noe hun ikke har så er det en sterk mening:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, TomineB skrev:

Nå vil hu ha stemmer til Vixen. Hun syns årets business eller årets sterke mening passer bra. Er det noe hun ikke har så er det en sterk mening:fnise:

Har hun i det hele tatt vært nominert i en kategori enda? :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hun få pris for noe må det være «nest mest miljøfiendtlige blogger». 

Mest miljøfiendtlige blogger er selvsagt SE. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LeilaS skrev:

Har hun i det hele tatt vært nominert i en kategori enda? :P

Hun fisker etter nominasjoner fra leserne ... Alle kan nominere, hun kan gjøre det selv også. Det er bare å opprette noen mailadresser som ser grei ut og kjøre på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, TomineB skrev:

Nå vil hu ha stemmer til Vixen. Hun syns årets business eller årets sterke mening passer bra. Er det noe hun ikke har så er det en sterk mening:fnise:

Måtte himmelen forby at hun skal vinne :sjokkert:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Honey Dew skrev:

Måtte himmelen forby at hun skal vinne :sjokkert:

Da kommer hvertfall selvtilliten og egoet til å skyte opp til himmels

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

Tok dessverre å klikket meg inn på siste YouTube videoen som Pierre har lagt ut. Jeg synes jeg hadde sett den sofaen og de gardinene før. Så jeg gikk inn på bloggen til frøken Raad og begynte å lete i de siste innleggene hennes til jeg fant det innlegget om hennes uke på hotell. 

Samme sofa og samme gardiner. 

Er det i det hele tatt noen igjen som tror det er over mellom de der to eller? 

Endret av thejohan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TomineB
1 time siden, Honey Dew skrev:

Måtte himmelen forby at hun skal vinne :sjokkert:

Tro om det er fordi hun er blitt venn med noen bloggere at hun vil vinne på Vixen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
35 minutter siden, thejohan skrev:

Tok dessverre å klikket meg inn på siste YouTube videoen som Pierre har lagt ut. Jeg synes jeg hadde sett den sofaen og de gardinene før. Så jeg gikk inn på bloggen til frøken Raad og begynte å lete i de siste innleggene hennes til jeg fant det innlegget om hennes uke på hotell. 

Samme sofa og samme gardiner. 

Er det i det hele tatt noen igjen som tror det er over mellom de der to eller? 

De vil at vi skal se det uten at de sier no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i siste spørsmålsrunde innrømmer hun endelig hvor dumt det var å ikke bruke støtte-bh bare dager etter operasjonen. Flere som advarte henne i kommentarfeltet, og her svarer hun på spørsmålsrunde fra den tiden, og mener det er null stress:

http://sraad.blogg.no/1450197775_senest_stilte_sprsml.html 

viktigere å få deilige bikinibilder, gitt.

 

(bloggomtoppbloggere: bruk dette gjerne! Ingen kreditering, takk)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...