Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Mnjah skrev:

i siste spørsmålsrunde innrømmer hun endelig hvor dumt det var å ikke bruke støtte-bh bare dager etter operasjonen. Flere som advarte henne i kommentarfeltet, og her svarer hun på spørsmålsrunde fra den tiden, og mener det er null stress:

http://sraad.blogg.no/1450197775_senest_stilte_sprsml.html 

viktigere å få deilige bikinibilder, gitt.

 

(bloggomtoppbloggere: bruk dette gjerne! Ingen kreditering, takk)

Ja, flere som advarte henne, men hun ville ikke høre på oss nei :roll: Var viktigere å posere i bikini. Så naiv. Jeg fikk streng beskjed om å bruke støtte bh i 2 måneder etter inngrepet, mens hun poserer i bikinitopp rett etter operasjonen  :daane:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Mnjah skrev:

i siste spørsmålsrunde innrømmer hun endelig hvor dumt det var å ikke bruke støtte-bh bare dager etter operasjonen. Flere som advarte henne i kommentarfeltet, og her svarer hun på spørsmålsrunde fra den tiden, og mener det er null stress:

http://sraad.blogg.no/1450197775_senest_stilte_sprsml.html 

viktigere å få deilige bikinibilder, gitt.

 

(bloggomtoppbloggere: bruk dette gjerne! Ingen kreditering, takk)

Kikket på innlegget (fra desember 2015), hun var en vakker ung kvinne som aldri burde fikset på noe som helst. Trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, orfeus skrev:

Kikket på innlegget (fra desember 2015), hun var en vakker ung kvinne som aldri burde fikset på noe som helst. Trist. 

Enig hun var myyyyyyyye penere da , for ikke å snakke om mer levende trekk i ansiktet! 

Edit: Ser hun skriver i nyeste innlegget sitt at hun aldri tjener mindre enn 200.000 i mnd på bloggen sin, og at hun i oktober tjente 350.000 - hun tjener altså litt under en vanlig årslønn på 1 måned - og da kom jeg på en episode jeg så på Kirurgiske Katastrofer på TV om en dame som var totalt plastikk til det grensesprengende og helseskadelige, men hun sa det rett ut, at det var en business for henne og hennes levebrød. Hun hadde fetisjister som tente på hennes enorme pupper osv og siden det var hennes levebrød så måtte hun bare fortsette å levere til kunden. 

Når Isabell tjener mye penger på å gjøre så å si ingenting, yte så å si ingenting, men kun promotere utseendet sitt, så forstår jeg at man kan bli hekta og blind for det man gjør med sitt eget utseende :(
 

Endret av deuces
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor hun hele tiden må si hvor mye hun tjener og hvor mye hun har shoppet for. Det blir bare skryting. Synes det er harry og tacky å skryte av hvor mye penger man har. Vet ikke om hun prøver å gjøre oss sjalue :P

Hvem er det som egentlig betaler henne så mye penger i måneden?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2017 den 14.11, thejohan skrev:

Tok dessverre å klikket meg inn på siste YouTube videoen som Pierre har lagt ut. Jeg synes jeg hadde sett den sofaen og de gardinene før. Så jeg gikk inn på bloggen til frøken Raad og begynte å lete i de siste innleggene hennes til jeg fant det innlegget om hennes uke på hotell. 

Samme sofa og samme gardiner. 

Er det i det hele tatt noen igjen som tror det er over mellom de der to eller? 

De kan jo ikke være med i Ex on the beach Norge hvis de er sammen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, smalls skrev:

Skjønner ikke hvorfor hun hele tiden må si hvor mye hun tjener og hvor mye hun har shoppet for. Det blir bare skryting. Synes det er harry og tacky å skryte av hvor mye penger man har. Vet ikke om hun prøver å gjøre oss sjalue :P

Hvem er det som egentlig betaler henne så mye penger i måneden?

Jeg klarer ikke å bli sjalu på et sånt overfladisk liv. Kun klær, sminke og kafebesøk samt ta en mengde selvportrett

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Honey Dew skrev:

Jeg klarer ikke å bli sjalu på et sånt overfladisk liv. Kun klær, sminke og kafebesøk samt ta en mengde selvportrett

Ikke jeg heller. Hun kan da umulig være lykkelig? Heller litt lite penger og lykkelig enn det motsatte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, smalls skrev:

Hvem er det som egentlig betaler henne så mye penger i måneden?

Alle som klikker inn på bloggen hennes. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Ikke jeg heller. Hun kan da umulig være lykkelig? Heller litt lite penger og lykkelig enn det motsatte.


Ja det er synd at hun prioriterer pengene sine på den måten, men om det er sant at hun tjener 350.000 i måneden så har hun vel så mye penger at hun ikke aner hva hun skal bruke de på. Samtidig greier jeg ikke helt å skjønne at det kan stemme at hun tjener så mye penger, for hun snakker om å droppe New York tur for å spare til leilighet, og med en sånn inntekt så burde hun hatt råd til fullkjøp av leilighet for lenge siden, helt uten lån engang..

Ang lykkeligheten hennes. Det er åpenbart at hun har mye psykiske problemer. Hun har hatt barnevernet i livet sitt fra hun ble født og forteller at de var der under fødselen også, og bodd i fosterhjem fra hun var 11 år. Hun har det ikke godt med seg selv. Heldigvis er hun åpen om dette forhold til operasjonene og skrev denne uken: 

"Vil du si at du ble mer eller mindre lykkelig etter operasjonene? Eller fant du nye ting å være misfornøyd med etterpå?

Etter den siste operasjonen jeg gjennomførte gikk jeg på en smell. Jeg gikk i veggen. Jeg har aldri følt meg så stygg i hele mitt liv, selv om jeg var fornøyd med resultatet. Det jeg ikke skjønte var at disse inngrepene kom til å påvirke psyken min til de grader. Jeg så på det som ingen big deal, og kjørte på. "Det er jo bare en mindre nese", "det er jo bare større pupper" og sånn fortsatte det. Jeg så ikke hvor alvorlig det var, men det gjorde alle rundt meg. For å besvare spørsmålet ditt: jeg ble hverken mer eller mindre lykkelig. I dag er jeg ikke mer lykkelig enn hva jeg var for 2 år siden da jeg var på TV-skjermen og skrøt om at "alt e ekta". Operasjoner gjør deg ikke mer lykkelig, det kan jeg fortelle dere. "

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ellii skrev:

Alle som klikker inn på bloggen hennes. 

 

Det er jo ikke de som setter inn penger på kontoen hennes?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, deuces skrev:


Ja det er synd at hun prioriterer pengene sine på den måten, men om det er sant at hun tjener 350.000 i måneden så har hun vel så mye penger at hun ikke aner hva hun skal bruke de på. Samtidig greier jeg ikke helt å skjønne at det kan stemme at hun tjener så mye penger, for hun snakker om å droppe New York tur for å spare til leilighet, og med en sånn inntekt så burde hun hatt råd til fullkjøp av leilighet for lenge siden, helt uten lån engang..
 

Hun skrøyt i fjor at hun skulle kjøpe leilighet til 10 millioner i år og det har ikke blitt noe av akkurat. Hun shopper jo kun fra Nelly (og litt andre harry plasser) virker det som. Hun er som regel på harrytur til Sverige eller Rhodos. Turen til Dubai og Bali var jo sponset. Hun har jo blitt tatt for å gå med falske designervesker. Så får det ikke til å stemme at hun tjener SÅ mye.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, smalls skrev:

Det er jo ikke de som setter inn penger på kontoen hennes?

Trodde bloggere tjene mest penger på reklame og annonser. Så får de vel lønn av Nettavisen og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Isabel er en råtass på affiliatelenker. Jeg tror en god del av inntekten kommer derfra. Det er derfor hun har massivt med inlegg på ting hun "har lyst på". 

En ting er det at hun tjener prosenter på produkter hun viser frem og som lesere trykker seg inn på gjennom affiliatelenkene. Men en slik lenke planter jo cookies i datamaskinen din og hver gang du kjøper noe fra Nelly SELV OM DU IKKE KOMMER VIA BLOGGEN, får hun noen kroner inn på egen konto. 

Klær fra Nelly som Isabel viser frem handler ikke om at hun elsker klærne, men om at hun ved å legge ut slike lenker får relativt store inntekter. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, CecilieX skrev:

Isabel er en råtass på affiliatelenker. Jeg tror en god del av inntekten kommer derfra. Det er derfor hun har massivt med inlegg på ting hun "har lyst på". 

En ting er det at hun tjener prosenter på produkter hun viser frem og som lesere trykker seg inn på gjennom affiliatelenkene. Men en slik lenke planter jo cookies i datamaskinen din og hver gang du kjøper noe fra Nelly SELV OM DU IKKE KOMMER VIA BLOGGEN, får hun noen kroner inn på egen konto. 

Klær fra Nelly som Isabel viser frem handler ikke om at hun elsker klærne, men om at hun ved å legge ut slike lenker får relativt store inntekter. 

Ja, hun legger jo ute lenker fra Nelly hele tiden :P SÅÅÅÅ mye som hun har lyst på gitt "du kan kjøpe klærne her. Trykk på linkene"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg merker at det kommer sponsede linker fra Nelly både på facebooken og instagrammen min etter jeg har besøkt bloggen til Isabell, mistenker at cookies derfra også gjør at annonsene dukker opp på andre plattformer, og at Isabell muligens får penger for antall annonsevisninger + klikk, og ikke bare klikk og kjøp. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2017 den 19.45, Donout skrev:

Hun tjente 350 000 i forrige mnd. Sykt 

Klarer liksom ikke helt å tro på det

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...