Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Jeg er glad hun ikke skal være med på Bloggerne i alle fall. Hadde nok blitt kjedelig å følge henne. Får se hun ta ørten selfies, få pakker fra Nelly, vise frem de nye klærne, snakke litt om haters, på restaurant med søsteren, drar til Sverige, kanskje fylletur til Rhodos og sånn 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest thejohan
56 minutter siden, orfeus skrev:

Disse er med i neste runde av Bloggerne: 

Pilotfrue - Julianne Nygård og ektemannen Ulrik Nygård

Funkygine – Jørgine Massa Vasstrand.

Marna «Komikerfrue» og Ørjan Burøe

Anniken «Annijor» Jørgensen

Anna «Mamma til Michelle» Rasmussen 

Anne-Brith Davidsen

Kristine «Krisssy» Ullebø 

http://www.side2.no/underholdning/disse-profilene-er-med-i-den-nye-sesongen-av-bloggerne/3423393527.html

Aaah! Ser der ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Putti skrev:

Ser ut som hun prøver å gi bedre inntrykk av Dubai denne gangen enn sist gang. 😉

Bra. Hun trenger å få noen voksenpoeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, neon_sun skrev:

Sorry sitatet, får det ikke bort :/

Hvem er hun i Dubai med?? 

Hun har sagt at hun reiser med et søskenbarn. Et sjenert søskenbarn som foreløpig er helt usynlig på snap, instagram og blogg :)

PS Du blir kvitt sitatet ved å trykke på returpilen i menyen, til høyre for smiley-merket.

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vi ikke snart få "hilse" på kusina hennes som er med på turen? Hun er da svært så glad i å legge ut bilder av seg selv og da ser jeg det som naturlig at vi får et bilde av reisefølget også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Oppland skrev:

Kan vi ikke snart få "hilse" på kusina hennes som er med på turen? Hun er da svært så glad i å legge ut bilder av seg selv og da ser jeg det som naturlig at vi får et bilde av reisefølget også.

Kanskje hun ikke vil at så mange skal vite hvem hun er? Hun vil kanskje være anonym og da må Isabel respektere det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aurora** skrev:

Kanskje hun ikke vil at så mange skal vite hvem hun er? Hun vil kanskje være anonym og da må Isabel respektere det.

Tenker at dette er svært tvilsomt. Alle snapene er kun Isabell og hennes stemme, hvis ikke er det ingen prat i det hele tatt. Men kan selvsagt hende, men jeg mener det er svært tvilsomt.

Men i morgen kommer det jo en STOR nyhet som hun har gledet seg til å dele, kanskje vi får se reisefølget i de påfølgende dagene også?;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemorbare skrev:

Tenker at dette er svært tvilsomt. Alle snapene er kun Isabell og hennes stemme, hvis ikke er det ingen prat i det hele tatt. Men kan selvsagt hende, men jeg mener det er svært tvilsomt.

Men i morgen kommer det jo en STOR nyhet som hun har gledet seg til å dele, kanskje vi får se reisefølget i de påfølgende dagene også?;)

Svært tvilsomt at hun vil være anonym?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

Frøkna skal altså prøve å komme seg med på Paradise Hotel, sesong 10. Her skal folk stemme frem sin favoritt. (Pierre er også med i avstemningen). Om jeg skal stemme så kommer jeg til å stemme på alle andre enn de der to 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, thejohan skrev:

Frøkna skal altså prøve å komme seg med på Paradise Hotel, sesong 10. Her skal folk stemme frem sin favoritt. (Pierre er også med i avstemningen). Om jeg skal stemme så kommer jeg til å stemme på alle andre enn de der to 🙈

Ser ut somme alle de er med på den kommende ph. Avstemmingen er på hvem som sjekker inn første uke tror jeg? 

Avstemming er på tv3.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, thejohan skrev:

Frøkna skal altså prøve å komme seg med på Paradise Hotel, sesong 10. Her skal folk stemme frem sin favoritt. (Pierre er også med i avstemningen). Om jeg skal stemme så kommer jeg til å stemme på alle andre enn de der to 🙈

Gud bedre! Håper IKKE vi får se Isabel i en ny sesong av Paradis Hotel :haar:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, hobbykokken skrev:

Hvor er avstemmingen? 

http://www.tv3.no/paradise-hotel/stem-frem-din-favorittdeltaker

Er planen at P & I skal "finne tilbake til hverandre" i denne sesongen? De er jo "single", begge to ... Men nå ble jeg litt forvirret her, skulle hun ikke være med i Ex on the beach?

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, orfeus skrev:

http://www.tv3.no/paradise-hotel/stem-frem-din-favorittdeltaker

Er planen at P & I skal "finne tilbake til hverandre" i denne sesongen? De er jo "single", begge to ...

De kaster seg på alt som er tydeligvis. Alt for å spe på egoet! Kan de ikke bare ta seg en exclusive burger på exclusive Fridays etterfulgt av exclusive drinker også holde resten av Norge utenfor det pr-forholdet der? 

En annen ting: Når har hun plutselig begynt å ta hensyn til at søskenbarnet ikke vil bli filmet? Hun har jo filmet familiemedlemmer osv tidligere uten form for hensyn eller filter. Om hun ikke juger om hvem hun er med, så er det jo håp og fremskritt for frøkna👏🤓

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle på den lista allerede med? De må jo ha takket ja før folk skal stemme, eller? 

Ser for meg samtlige er passe høy på seg selv nå siden de har blitt "valgt" ut som favoritter som "folk vil se igjen.."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Endelige skrev:

De kaster seg på alt som er tydeligvis. Alt for å spe på egoet! Kan de ikke bare ta seg en exclusive burger på exclusive Fridays etterfulgt av exclusive drinker også holde resten av Norge utenfor det pr-forholdet der? 

En annen ting: Når har hun plutselig begynt å ta hensyn til at søskenbarnet ikke vil bli filmet? Hun har jo filmet familiemedlemmer osv tidligere uten form for hensyn eller filter. Om hun ikke juger om hvem hun er med, så er det jo håp og fremskritt for frøkna👏🤓

Først sa hun at hun skulle reise med søskenbarnet, plutselig er det hemmelig hvem hun reiser sammen med. Det henger ikke på greip. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, orfeus skrev:

Først sa hun at hun skulle reise med søskenbarnet, plutselig er det hemmelig hvem hun reiser sammen med. Det henger ikke på greip. 

Nei, ikke sant.. Selvfølgelig er det eksen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...