Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

1 time siden, Breakeven skrev:

Jeg skjønner ikke, hun har lagt ut video og i overskriften står det at hun sjekker inn på Paradise Hotel, og link til og stemme på henne. Men da er hun jo ikke bekreftet enda om det fortsatt er avstemning? Er jo ikke sikkert hun blir valgt. 

Sånn at folk blir nysgjerrig og klikker seg inn på bloggen hennes. Sånn at de får med seg de kan stemme på henne. Jeg skal stemme på Ann Mariell hver dag 😁

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folkens. Alle sjekker inn. Avstemmingen er hvem som får sjekke inn 1. Uke, en gutt og en jente. Resten kommer fallende inn etter hvert

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabell kommer til å trekke seg etter 1 uke: "Herreguuuud, eg har isje vært på frisøren på ei uka, eg ser isje ud, heilt krise! Eg trekke meg, Bella må sta og fiksa seg" 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nytt å se henne på kamera i bikini hvor det ikke er slow motion av rumpa hennes og at hun stryker seg over brystene. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lilletrilleline skrev:

Tenk å ha det å være med på PH (igjen) som sitt store mål her i livet. Givende. 

Utrolig fascinerende! Som for meg sier ganske mye om verdier de evt er vokst opp med..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Sånn at folk blir nysgjerrig og klikker seg inn på bloggen hennes. Sånn at de får med seg de kan stemme på henne. Jeg skal stemme på Ann Mariell hver dag 😁

Tenkte det samme! 😂 Har hun operert seg hun også? (Ref Instagram) Ser hun har blitt tagget av en tyrkisk (?) kosmetisk salong..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Isabell kommer til å trekke seg etter 1 uke: "Herreguuuud, eg har isje vært på frisøren på ei uka, eg ser isje ud, heilt krise! Eg trekke meg, Bella må sta og fiksa seg" 

🙊🙊🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AneKS skrev:

Folkens. Alle sjekker inn. Avstemmingen er hvem som får sjekke inn 1. Uke, en gutt og en jente. Resten kommer fallende inn etter hvert

Hvor står det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Christy89 skrev:

Hvor står det?

Isabell sier det i videoen, på tv3 står det også «stem på hvem som skal bli de første inn»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, smalls skrev:

Isabel og Pierre skal være med. Vi bestemmer kun hvem som sjekker inn første uken

Åååh....:dry:

Jaja, håper de ryker fort ut igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til, nå har vel egoet til de begge skytt opp i himmelen. Nå blir de jo relevante i LANG tid fremover 😯

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
39 minutter siden, LeilaS skrev:

En ting til, nå har vel egoet til de begge skytt opp i himmelen. Nå blir de jo relevante i LANG tid fremover 😯

Kriiise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han skal lure oss så må han ikke vise hva teleoperatøren hans er. Lol Dubai på han ja, 100%

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

Hvis han skal lure oss så må han ikke vise hva teleoperatøren hans er. Lol Dubai på han ja, 100%

IMG_5608.thumb.PNG.17a2b97bea5d0620b460bf1fcc238985.PNG😂😂 Smart de to. Hjerneceller som slåss om kommando😂

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Endelige skrev:

IMG_5608.thumb.PNG.17a2b97bea5d0620b460bf1fcc238985.PNG😂😂 Smart de to. Hjerneceller som slåss om kommando😂

Ja de er virkelig gode på å holde det skjult 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, ingeniørfrue skrev:

Hvis han skal lure oss så må han ikke vise hva teleoperatøren hans er. Lol Dubai på han ja, 100%

Pierre er i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AneKS skrev:

Folkens. Alle sjekker inn. Avstemmingen er hvem som får sjekke inn 1. Uke, en gutt og en jente. Resten kommer fallende inn etter hvert

Stakkars de "ordinære" folka som skal være med på PH, som må hanskes med så mange kvalme mennesker, aka tidligere deltakere i sin sesong.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...