Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Reisegarantifondet er ikke en del av dette, men det er kanskje ikke viktig dette med trygghet? Da er det OK å ikke publisere min kommentar? Seriøse Bella..

(min kommentar)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Jordbærogfløte skrev:

Reisegarantifondet er ikke en del av dette, men det er kanskje ikke viktig dette med trygghet? Da er det OK å ikke publisere min kommentar? Seriøse Bella..

(min kommentar)

 

Skulle til å tipse om at Bloggomtoppbloggere har skrevet om dette i dag. Veldig bra innlegg faktisk😊At hun gidder å selge sjela si 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Liima skrev:



IKEA antrekket hennes! Og hun forstår ikke hvorfor folk reagerer og glor. 

img_1746-1517893-9-1506446356452.jpg

:hoho:

Det er virkelig ikke meningen og være uforskammet eller en mobber, men please..., ha litt verdighet.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Liima skrev:



IKEA antrekket hennes! Og hun forstår ikke hvorfor folk reagerer og glor. 

img_1746-1517893-9-1506446356452.jpg

😂😂😂😂

Stakkars

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun flyr rundt på IKEA med sprtsbh og en slags tights. Ser ut som hun har glemt genseren hjemme. Hadde sett mye bedre ut hvis hun hadde hatt på en litt lang genser over. Det hun går med er noe jeg kunne gått med hjemme på en daffedag, ikke i offentligheten. Kanskje på et treningssenter 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, LeilaS skrev:

Hun flyr rundt på IKEA med sprtsbh og en slags tights. Ser ut som hun har glemt genseren hjemme. Hadde sett mye bedre ut hvis hun hadde hatt på en litt lang genser over. Det hun går med er noe jeg kunne gått med hjemme på en daffedag, ikke i offentligheten. Kanskje på et treningssenter 

Buksen ser gjennomsiktig ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Liima skrev:



IKEA antrekket hennes! Og hun forstår ikke hvorfor folk reagerer og glor. 

img_1746-1517893-9-1506446356452.jpg

Hun må jo vise frem det hun har kjøpt og betalt for.. kroppen altså.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte

At ikke mor eller annen i familien sier: sånn kan du faktisk ikke gå, det tar seg ikke ut. Har hun ingen som gir henne kritiske og gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kaktuspotte skrev:

At ikke mor eller annen i familien sier: sånn kan du faktisk ikke gå, det tar seg ikke ut. Har hun ingen som gir henne kritiske og gode råd.

Tror ikke Isabel bryr seg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
1 time siden, Kaktuspotte skrev:

At ikke mor eller annen i familien sier: sånn kan du faktisk ikke gå, det tar seg ikke ut. Har hun ingen som gir henne kritiske og gode råd.

Hun er da en voksen dame. Får vel ta ansvar for hvordan hun kler seg selv og hun vet nok innmari godt at mange ler av henne. Hun bar bryr seg ikke. Penger får hun uansett inn i kassa.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun klaget i flere innlegg over hvor mye klær hun har og sier seg overrasket. For det første er det fryktelig rart at hun er overrasket men mer vesentlig er det hvorvidt hun lærer noe av dette og ved neste korsvei reflekterer noe over ekstremforbruket sitt. 

Tror forøvrig hun glemmer det fort for en god del av inntektene hennes genereres jo av affiliatelenkene knyttet til "innkjøpene". 

Hun er virkelig en miljøversting.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Ms. Daisy skrev:

Hun er da en voksen dame. Får vel ta ansvar for hvordan hun kler seg selv og hun vet nok innmari godt at mange ler av henne. Hun bar bryr seg ikke. Penger får hun uansett inn i kassa.

 

Voksen? 🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så synd hun ikke forstår at det er hun som har «feil» ang det Ikea-antrekket, og ikke de 100 personene som legger igjen kommentar om at det ikke passer seg 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det vel opp til enhver hva de velger å ha på seg på IKEA eller hjemme, passende eller ei. "People of Walmart" er et kapittel for seg selv i så måte.

Det frk. Raad driver med her, er å skape sin egen storm i vannglass fordi hun vet det skaper reaksjoner og genererer klikk. Ingen i den alderen med en slik jobb er så tette i pappen at de er fullstendig forbløffet over hvorfor folk glaner. Det pleier å ha sin årsak i: 1) Oppsiktsvekkende pen og veldreid, eller 2) Ovenstående samt iscenesettelse av situasjonen, heri ligger full kontroll over regien.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Honey Dew skrev:

Ja, hun er godt over 18

Ok. Da har vi forskjellig syn på hva det vil si å være voksen 😉

For min del er ikke 18 en alder jeg karakteriserer som voksen. 

Og hvordan personen er, har også mye å si. 

Så i mine øyne er hun langt fra voksen😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, for et antrekk! :hoho: Og så teit å stå på IKEA og posere på den måten der. Det er teit uansett hvor man er, men ekstra teit i offentligheten. Hadde ledd uansett hvem det var som sto på noen esker på IKEA og poserte. Ser ut som hun har på seg ullundertøybukse og har glemt både bukse og genser hjemme. :fnise: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...