Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Blir uvel av alle snappene der hun skryter av den store kleseska og alle klærne som hun bevisst har lagt utover gulvet. Orket ikke å høre på alt vrålet hennes på snappene. Trykte meg raskt videre. 

 

Gud bedre, for en kjip hverdag hun må ha, når det å få en pakke er dagens høydepunkt. 

Og å få skryte av det på snap til sine følgere. 

Nå kommer det nok snart masse clickbaits av alle klærne hun har kjøpt. Og bilde med henne med klærne på, på snap. Der hun bevisst passer på at kløfta vises godt på alle bildene.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kaktuspotte

- ikke glem beina i kryss og på tå. 

Intetsigende liv, som  hun til slutt må få nok av. Når alle jevnaldrende går fordi, så lever hun plastlivet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun handler noe vilt mye på Nelly! Helt hinsides! :sjokkbla:Livet hennes er jo skikkelig kjedelig og hun blogger jo bare om det samme hele tiden. Boooooring... :Gjesp: At folk orker å klikke seg inn på bloggen er en gåte for meg 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Putti skrev:

Blir uvel av alle snappene der hun skryter av den store kleseska og alle klærne som hun bevisst har lagt utover gulvet. Orket ikke å høre på alt vrålet hennes på snappene. Trykte meg raskt videre. 

 

Gud bedre, for en kjip hverdag hun må ha, når det å få en pakke er dagens høydepunkt. 

Og å få skryte av det på snap til sine følgere. 

Nå kommer det nok snart masse clickbaits av alle klærne hun har kjøpt. Og bilde med henne med klærne på, på snap. Der hun bevisst passer på at kløfta vises godt på alle bildene.

Du kan jo bare slutte å følge henne, når hun irriterer deg så mye som hun tydeligvis gjør. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, lillehammeren skrev:

Du kan jo bare slutte å følge henne, når hun irriterer deg så mye som hun tydeligvis gjør. 

Nei jeg liker å se henne drite seg ut i tide og utide😂😂😂

Lagde du deg en profil kun for å kommentere meg eller?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Liima said:

Det er jo helt latterlig hvor mye hun handler på Nelly. Hele stuegulvet hennes er jo fullt av klær!

 

Livet handler bare om sminke, klær shopping og selfies. Noe så trist.

 

Hun handler ikke på Nelly, hun blir sponset av Nelly. Over hvert innlegg det står om klær hun har på seg fra Nelly så står det merket "annonse". Det som er spess er at hun nå har opprettet en egen nettbutikk der hun selger disse klærne hun har mottatt gratis, og jeg lurer på om det egentlig er lov å tjene penger på sponsorklær utover de pengene hun får i lønn fra de, altså om hun har lov til å selge de?

Hmm Men uavhengig om det er lov eller ikke så sier det vel sitt om at inntekten hennes begynner å dale når hun den ene uken skryter av hvor fornøyd hun er med antrekket og det uken etter ligger til salgs... Er som Pierre sa , dagene handler kun om å gå ut å finne location å posere på bilder i forskjellige klær og leke glam, og gå inn igjen... (Og festing og drama, da!)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår ikke hvordan hun klarer å leve et så fattig liv. Det virker som om hun kun er interessert i seg selv og ikke det som foregår i verden omkring henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
18 timer siden, Filippa skrev:

 

Hun handler ikke på Nelly, hun blir sponset av Nelly. Over hvert innlegg det står om klær hun har på seg fra Nelly så står det merket "annonse". Det som er spess er at hun nå har opprettet en egen nettbutikk der hun selger disse klærne hun har mottatt gratis, og jeg lurer på om det egentlig er lov å tjene penger på sponsorklær utover de pengene hun får i lønn fra de, altså om hun har lov til å selge de?

Hmm Men uavhengig om det er lov eller ikke så sier det vel sitt om at inntekten hennes begynner å dale når hun den ene uken skryter av hvor fornøyd hun er med antrekket og det uken etter ligger til salgs... Er som Pierre sa , dagene handler kun om å gå ut å finne location å posere på bilder i forskjellige klær og leke glam, og gå inn igjen... (Og festing og drama, da!)

Jeg tror definitivt det er lov å selge klærne. Alt hun får tilsendt av klær må hun skatte av, det finnes ikke noe som i så måte er gratis. 

Hun har virkelig funnet en nisje her. Hun tjener jo penger på disse klærne opptil flere ganger. Om Nelly betaler for samarbeidet vet jeg ikke, men hun legger jo ut annonselenker som hun tjener på hver gang noen klikker seg inn på det aktuelle plagget, i tillegg plantes jo cookies som "lever" i flere uker selv om du ikke kommer via bloggen. Deretter selger hun plagget. 

At hun fremstår som et snevert forbruksmonster og miljøsvin tror jeg ikke hun tenker over et øyeblikk der hun ler hele veien til banken,

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Liima skrev:

Nå er hun nede på 13 plass på http://blogglisten.no/. Ser ut som hun synker.

Jepp og god er det. Husker hvor cocky hun var da hun lå på 1 plass en gang i fjor. Da var ikke annet enn å skryte hemningsløst overalt 🙄 bra folk endelig begynner å gå lei dama

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Putti skrev:

Men nå har hun kommet med en clickbait ang gårdagen, for å få lesere. 

Så i morgen er hun nok lengre opp igjen

Hva går den clickbaiten ut på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kom for sent til flyplassen, gikk til feil gate og måtte ta et senere fly. Har fortsatt ikke fått kofferten med bl.a. Macen i.

Det var hennes marerittdøgn, og hun får virkelig gjennomgå i eget kommentarfelt. Skulle nesten tro det var folk fra denne tråden som hadde kommentert.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, Milio said:

https://www.t-nation.com/opinion/the-kardashian-butt-must-die

Så det er sånn de opererte rumpene blir etterhvert :fnise:

 

Ja, helt jævlig stakkars... Det er jo bare fett de sprøyter inn og det siver ut av fasong etterhvert og gir naturligvis masse cellulitter.

Vet ikke om noen så videon hvor SE ble rumpedasket? I motsetning til en flott rumpe som er stor pga muskler, så så det ut som noen som slapp en bombe i en bolle vann. Er jo ikke noe "fast" der. Sikkert grei vannpute å sitte på da :erter:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forbanna sutrete hun er! Hun mistet flyet når hun skulle reise hjem igjen (som er hennes egen feil) og kofferten ble forsinket. Det var visst helt KRISE, siden sminken, hudprodukter, pc og det lå i kofferten. Hun ville bare legge seg ned i sofaen å dø når hun kom hjem. Dette hadde vært et mareritt 🙄

At hun får tyn i kommentarfeltet er virkelig på sin plass. Å miste flyet og kofferten blir forsinket er ikke uvanlig når man er ute å flyr. Skjønner det er kjipt, men å si det var et mareritt er bare tullete

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun ikke sier eller tenker på er at siden de sjekket inn koffertene og ikke møtte opp til avgang, så gjør de flyet de egentlig skulle være med forsinket. Baggasjen deres må fjernes fra flyet pga sikkerhet. Dermed sitter det veldig mange folk og er direkte berørt av Isabels krise. Hadde man bare hatt litt selvinnsikt liksom 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2017 den 15.01, CecilieX skrev:

Jeg tror definitivt det er lov å selge klærne. Alt hun får tilsendt av klær må hun skatte av, det finnes ikke noe som i så måte er gratis. 

Hun har virkelig funnet en nisje her. Hun tjener jo penger på disse klærne opptil flere ganger. Om Nelly betaler for samarbeidet vet jeg ikke, men hun legger jo ut annonselenker som hun tjener på hver gang noen klikker seg inn på det aktuelle plagget, i tillegg plantes jo cookies som "lever" i flere uker selv om du ikke kommer via bloggen. Deretter selger hun plagget. 

At hun fremstår som et snevert forbruksmonster og miljøsvin tror jeg ikke hun tenker over et øyeblikk der hun ler hele veien til banken,

Hun skatter nå ikke 100% av disse klærne, så jo, vil si de er gratis. Vi andre må også betale skatt for pengene vi tjener. Også kjøpe varer for det vi sitter igjen med etter skatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...