Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
J.. skrev (25 minutter siden):

Når influencere lanserer ting så er dette normalt.

For alle andre? Nei.

Vet du hvorfor det er vanlig blant influensere? Syns det er merkelig.

• Liker 1
Skrevet
Plengionika skrev (3 minutter siden):

Vet du hvorfor det er vanlig blant influensere? Syns det er merkelig.

Samme fremgangsmåte som deres "private" kontoer - skape spenning og snakkis rundt kontoen/produktet.

Gi det en "ekslusiv" og spennende følelse.

• Liker 2
Gjest LysOgVarme
Skrevet

Noen som vet hvor mange visninger Isabell Raad har daglig på snap? 

Skrevet
LysOgVarme skrev (11 minutter siden):

Noen som vet hvor mange visninger Isabell Raad har daglig på snap? 

Den infoen er jo kun tilgjengelig for eieren av kontoen.. så med mindre hun deler tallene,finner man ikke den infoen.

Gjest LysOgVarme
Skrevet
J.. skrev (23 minutter siden):

Den infoen er jo kun tilgjengelig for eieren av kontoen.. så med mindre hun deler tallene,finner man ikke den infoen.

Ok tenkte det. Det er en annen influencer som sier hun har mange millioner visninger pr dag, med kun 61 tusen følgere. Derfor var jeg så nysgjerrig på hva Isabell har ift sine over 250 tusen følgere. 

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin. 

Skrevet
Plengionika skrev (På 31.1.2022 den 14.20):

Jeg bladde nettopp gjennom storyene på Instagram og hun snakker om at siden til merket hennes ikke får godkjent alle som ønsker å følge. 

Nå følger jeg ikke veldig mange influensere og deres egne kolleksjoner og merker, men er det vanlig at brands og firmaer godkjenner følgerene sine? Bør det ikke være åpent for allmennheten?

Nei det et ikke vanlig. Profesjonelle merker/businesser har åpen konto. 

• Liker 5
Skrevet

« hand on my heart»😂 

om man skal gå internasjonalt å drive å skrive engelsk, så må man lære seg god engelsk og ikke direkte oversette, er litt morsomt. 

• Liker 6
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Isvann skrev (På 2.2.2022 den 11.03):

« hand on my heart»😂 

om man skal gå internasjonalt å drive å skrive engelsk, så må man lære seg god engelsk og ikke direkte oversette, er litt morsomt. 

Må man det? 

Selv synes jeg de som skriver norsk og ikke har lært seg bruken av og og å på de riktige stedene er minst like morsomme ;) 

Skrevet
Isvann skrev (På 2.2.2022 den 11.03):

« hand on my heart»😂 

Nei

Skrevet

Kolleksjonen hennes starter fra 399 til 999 kr... en bukse kun 999 kr folkens, løp og kjøp 🤣🤡

• Liker 6
Skrevet

Lurer på hvorfor hun har kalt merket ivorie. Ville vært kulere med ebony i og med at hun er mørk. Mer power og stolthet i det enn å kalle merket sitt for elfenbenshvit… Mulig jeg misforstår eller legger for mye i det. 

• Liker 1
Skrevet
Pølsevann skrev (17 minutter siden):

Lurer på hvorfor hun har kalt merket ivorie. Ville vært kulere med ebony i og med at hun er mørk. Mer power og stolthet i det enn å kalle merket sitt for elfenbenshvit… Mulig jeg misforstår eller legger for mye i det. 

The name Ebony is a girl's name of English origin meaning "deeply black wood". Word name favored by African-American parents because of its connotations of blackness and beauty, trending down since the eighties.

Skrevet
Cocogirl skrev (1 time siden):

Kolleksjonen hennes starter fra 399 til 999 kr... en bukse kun 999 kr folkens, løp og kjøp 🤣🤡

Det er jo reine røverkjøpet.....tror jeg heller kjøper en identisk bukse på Nelly...den shortsen hun selger har jeg kjøpt på Nelly,så dette er bare overprisa klær som du finner billigere overalt.....hun bruker ganske utspekulerte metoder for å selge

• Liker 2
Skrevet
Velinda skrev (9 minutter siden):

Det er jo reine røverkjøpet.....tror jeg heller kjøper en identisk bukse på Nelly...den shortsen hun selger har jeg kjøpt på Nelly,så dette er bare overprisa klær som du finner billigere overalt.....hun bruker ganske utspekulerte metoder for å selge

Fatter ikke hennes virkeligheten her...  dette er noe hun har "designet" selv?! 

• Liker 3
Skrevet
LysOgVarme skrev (2 minutter siden):

Hvor finner jeg denne nettbutikken? Link?

Sende på privat melding 😉

Skrevet
Pølsevann skrev (2 timer siden):

Det navnet minner meg om et vaskemiddel som var på markedet for en god del år siden. Det het Ivory.

• Liker 2
Skrevet

De der poseringene/ansiktsutrykkene hennes er litt kleine🙈 Må si det samme om kusinen hennes. Det er nesten litt fascinerende å se når de filmer diverse posering 

• Liker 2
Skrevet
EtLiteTroll skrev (52 minutter siden):

De der poseringene/ansiktsutrykkene hennes er litt kleine🙈 Må si det samme om kusinen hennes. Det er nesten litt fascinerende å se når de filmer diverse posering 

Akkurat som Sophie Elise....

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...