Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest Trude 73
delias skrev (1 time siden):

Jeg vet og har tenkt den tanken selv. Men alt i alt er det Isabel som nevner noe også er det enkelt og greit alle andre som leser noe heeelt annet og twister det om til noe det ikke er.

Isabel har flere ganger gitt inntrykk til sine følgere at hun var gravid…fikk stor mave…går ikke på prevavsjon…mom and dad flere ganger… hun er jævlig god på å få sine følgere til å tro hva hun vil ….evil 🤪 Hun vet hvordan hun skal få med sine elsklinger 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

delias skrev (2 timer siden):

Jeg vet og har tenkt den tanken selv. Men alt i alt er det Isabel som nevner noe også er det enkelt og greit alle andre som leser noe heeelt annet og twister det om til noe det ikke er.

Som da er målet hennes, som vi synes blir for dumt. Legger ut litt her og der så folk skal bli nysgjerrige og klikke inn litt ekstra. Og folk går på gang på gang. 

Endret av EtLiteTroll
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude 73
EtLiteTroll skrev (1 minutt siden):

Som da er målet hennes, som vi synes blir for dumt. Hun er jo ikke dum. Legger ut litt her og der så folk skal bli nysgjerrige og klikke inn litt ekstra. Og folk går på gang på gang. 

Hun er ikke dum, hun bruker sine elsklinger og sine Sara, Joakim og Gud vet hvem…Isabel  gir ingenting til sine annet enn  fjolleri og annonnenser og filter…filer! Er det ingen som ser hva den dama driver med 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude 73

Men må Jeg spørre dere som har fulgt henne …hun har plutselig fått 100000 følgere,fra 239000 til 320000…. Er det ingen som reagerer? Det jeg reagerer på er at det er kun få som liker hennes historier …?. Skurrer litt?

Endret av Trude 73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trude 73
Trude 73 skrev (16 timer siden):

Har så vont av  hennes Golnaz og hennes søster ….

Jeg har så vondt å se hvor hvor vondt Golnas har det, jeg vet litt😞 Golnaz er kjempejente❤️ 

Endret av Trude 73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spammer du fælt her, Trude. Og du kan gjerne skrive noe konstruktivt istedenfor spekuleringer og halve rykter. 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude 73
Citha skrev (10 minutter siden):

Nå spammer du fælt her, Trude. Og du kan gjerne skrive noe konstruktivt istedenfor spekuleringer og halve rykter. 

Ja huff, natten ble lang 🙈 Skjerper seg 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trude 73 skrev (8 timer siden):

Jeg har så vondt å se hvor hvor vondt Golnas har det, jeg vet litt😞 Golnaz er kjempejente❤️ Søstera har sagt klart ifra alltid og denne gangen med TV 2  og moren som forbilde  ble nok for mye for She som er den som virkelig har hatt det vondt❤️

Siste sesongen av serien hennes var hun kjempe stygg med Golnaz,snakker nedsettende og latterliggjør henne hele tiden,Golnaz har det mye bedre uten et sånt menneske i livet,lyset ska jo skinne på Isabell hele tiden....virker ikke som om hun har så mangen venner igjen, det er også rart at de som par ikke omgås fler av hans venner feks...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/20/2022 at 4:56 PM, Velinda said:

Siste sesongen av serien hennes var hun kjempe stygg med Golnaz,snakker nedsettende og latterliggjør henne hele tiden,Golnaz har det mye bedre uten et sånt menneske i livet,lyset ska jo skinne på Isabell hele tiden....virker ikke som om hun har så mangen venner igjen, det er også rart at de som par ikke omgås fler av hans venner feks...

De prøvde jo å være med kompisen til Jack og kjæresten hans i Dubai for nyttårs feiring, men med den dårlige oppførselen  hennes gav det neppe mersmak for dem å treffe henne igjen 🤷

Endret av VEGAN forever
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, EtLiteTroll said:

Ikke mye likes på innleggene hennes. Hun har begynt å skjule antall likes, men når du trykker deg og scroller så er det særdeles få. Og hun hadde ikke komt tilbake fra New York enda, før en ny tur til bursdagen hennes var booket. Har hun ingen andre måter å få content på, enn å pose på lysekrone-hotell og legge ut bilder av dessertene hun spiser? 

Det er jo ikke noe annet i livet hennes  enn fly, hotel, mat og noen familie medlemmer, som også har et veldig rolig liv, så hvordan skal hun kunne lage interressant innlegg ?

Hun har (sett utenfra) et kjedelig og innholdsløst liv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trude 73 skrev (5 timer siden):

Drikker ikke så der tar du feil ! Johaug sin skyld !

Hva er det den damen har gjort nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (16 timer siden):

De prøvde jo å være med kompisen til Jack og kjeresten hans i Dubai for nyttårs feiring, men med den dårlige oppførselen  hennes gav det neppe mersmak for dem å treffe henne igjen 🤷

Tenk så flaut for Jack. Uansett (med unntak av vold etc) så prøver man å vise seg fra sin beste side når man møter venner av typen. Spesielt når det er første gang. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (17 timer siden):

De prøvde jo å være med kompisen til Jack og kjeresten hans i Dubai for nyttårs feiring, men med den dårlige oppførselen  hennes gav det neppe mersmak for dem å treffe henne igjen 🤷

Fortell, fortell :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Nana said:

Tenk så flaut for Jack. Uansett (med unntak av vold etc) så prøver man å vise seg fra sin beste side når man møter venner av typen. Spesielt når det er første gang. 

Men hun klarer ikke å oppføre seg normalt mer enn en kort stund, uansett hvor mye hun prøver. 

Det er vel klart siden vi aldri ser dem sammen med noen av Jacks venner, noen gang.

Hun velger å sitte alene på nyttårsaften når de drar på ferie sammen og drar hjem fra Dubai midt i oppholdet, det var nok flaut for Jack, ja. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...