Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Aidensfield skrev (8 timer siden):

Jeg blir så irritert på at folk drar misunnelsekortet hver gang man er kritisk mot en influencer. Jeg har ikke ett snev av misunnelse i kroppen. Men når en influencer ikke gidder og svare folk på kritiske spørsmål men heller velger og blokkere folk så gidder jeg ikke å bruke 5 øre på hennes samarbeidspartnere. Men ikke si vi er misunnelig 

👏👏👏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EtLiteTroll skrev (3 timer siden):

Går hvertfall virkelig inn for at folk skal tro hun planlegger barn i nærmeste framtid😂 

Asså... hun er bare en klovn !

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (5 timer siden):

Går hvertfall virkelig inn for at folk skal tro hun planlegger barn i nærmeste framtid😂 

Gud som jeg krysser nebb å klør🤣

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (21 minutter siden):

Gud som jeg krysser nebb å klør🤣

Ja skulle likt å sett hvordan de skulle løst all den pendlinga da😂😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig uansvarlig å slutte på prevensjon og hinte om barn når de ikke en gang bor sammen eller har prøvd å leve i en normal hverdag sammen??? De bor jo ikke en gang i samme land. Er latterlig. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

deedee_ skrev (1 time siden):

Så utrolig uansvarlig å slutte på prevensjon og hinte om barn når de ikke en gang bor sammen eller har prøvd å leve i en normal hverdag sammen??? De bor jo ikke en gang i samme land. Er latterlig. 

Ja og hun klager på at det går rykter om henne? Det er jo noe hun skaper med vilje selv. Så skal hun late som hun blir så sliten av det og at det går så innpå henne etterpå, og at elsklingene krever for mye privat info av henne. Og at hun plutselig da ikke årker å være så mye online og trenger tid for seg selv. Tull og tøys 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (Akkurat nå):

alt dette heeeelt ufattelige hun ska være med på i år???noen forslag??

Er vel en bikinikolleksjon det hun driver med nå tror jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (1 time siden):

Er vel en bikinikolleksjon det hun driver med nå tror jeg. 

Sikkert noe sånt men er det et helt utroligt prosjekt som folk kommer til å få sjokk når de oppdager???ikke i min verden men elskligene blir garantert mektig imponert🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sucasamicasa skrev (22 minutter siden):

Hva var det hun ville vise frem i dag?

Usikker… kanskje noe hår-greier? Slang mye på håret i den videoen hvertfall 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sucasamicasa skrev (30 minutter siden):

Hva var det hun ville vise frem i dag?

Vise seg selv, åh se på meg, jeg er deilig.. meg meg meg meg 🤡

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor reklamerer hun for nelly og andre billig butikker når hun ska lansere sitt eget merke???den teaseren hun la ut var helt latterlig dårlig....har hun ingen rådgiverere

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (38 minutter siden):

Hvor reklamerer hun for nelly og andre billig butikker når hun ska lansere sitt eget merke???den teaseren hun la ut var helt latterlig dårlig....har hun ingen rådgiverere

Virker ikke sånn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bladde nettopp gjennom storyene på Instagram og hun snakker om at siden til merket hennes ikke får godkjent alle som ønsker å følge. 

Nå følger jeg ikke veldig mange influensere og deres egne kolleksjoner og merker, men er det vanlig at brands og firmaer godkjenner følgerene sine? Bør det ikke være åpent for allmennheten?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plengionika skrev (25 minutter siden):

Jeg bladde nettopp gjennom storyene på Instagram og hun snakker om at siden til merket hennes ikke får godkjent alle som ønsker å følge. 

Nå følger jeg ikke veldig mange influensere og deres egne kolleksjoner og merker, men er det vanlig at brands og firmaer godkjenner følgerene sine? Bør det ikke være åpent for allmennheten?

Når influencere lanserer ting så er dette normalt.

For alle andre? Nei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Velinda skrev (17 timer siden):

Hvor reklamerer hun for nelly og andre billig butikker når hun ska lansere sitt eget merke???den teaseren hun la ut var helt latterlig dårlig....har hun ingen rådgiverere

Er det noen influensere som har rådgivere? De burde absolutt hatt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...