Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Anonyym97 skrev (1 minutt siden):

Hufff vondt å bli så nysgjerrig😂 Sitter nesten igjen med flere spørsmål. Må jo være en ganske stor greie, når hun frivillig, på nyttårsaften og et års dagen dems velger å være alene. Og velger å reise hjem alene.. hmmm. Stakkars 😕

skjønner ikke helt hva hun mener med privatliv, satt på serien sin og snakket om størrelsen på k** hans i lamme venninnene sine, men nå skal alt holde privat.😅 Hun filmet jo til tvserien sin også de kranglet og fikk han i et dårlig lys. Kanskje vi får se det til høsten om det kommer ny sesong av serien hennes. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonyym97 skrev (Akkurat nå):

Men hvorfor slette bilder fra jul/julegaver o.l?? 

Ifølge hun, hun ble full på champagne og sletta bilder 🤡

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (4 minutter siden):

skjønner ikke helt hva hun mener med privatliv, satt på serien sin og snakket om størrelsen på k** hans i lamme venninnene sine, men nå skal alt holde privat.😅 Hun filmet jo til tvserien sin også de kranglet og fikk han i et dårlig lys. Kanskje vi får se det til høsten om det kommer ny sesong av serien hennes. 

Det er faktisk forskjell på å snakke om visse ting og det å dele absolutt alt. Hadde noen VELDIG nære kollegaer en gang i tiden der vi ikke hadde grenser på samtaleemner under pauser, men betyr ikke at vi snakket om hver minste kjæreste- og familiekrangel heller akkurat. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (3 minutter siden):

Ifølge hun, hun ble full på champagne og sletta bilder 🤡

Åååå, så resten av videoen nå😂🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

delias skrev (Akkurat nå):

Det er faktisk forskjell på å snakke om visse ting og det å dele absolutt alt. Hadde noen VELDIG nære kollegaer en gang i tiden der vi ikke hadde grenser på samtaleemner under pauser, men betyr ikke at vi snakket om hver minste kjæreste- og familiekrangel heller akkurat. 

 

Nei men tenker ville hun holdt dette helt privat hadde hun ikke laget en 30 min langvideo stappet med reklame pauser.. Da hadde hun skrevet på story 1. januar har ingen kommentar til hva som har skjedd, men har det okei og tar en pause eller no. istede for de bildene hun har lagt ut og holdt det gående i snart en uke. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper ikke ett ord av det hun sier, bilder lagt ut er nettopp til for spekulasjoner, plantet.

Forsvarer ikke rykter&baksnakking i det hele tatt, likevel kan jeg forstå at folk stiller spørsmål, hun hadde ikke fått så mye pes uten å slette bilder eller "alene på nyttårsaften ".... 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (3 timer siden):

På TikTok sies det at Jack har vært utro, og at det finnes bevis på Twitter. Altså jeg aner ikke om dette også bare er vilt oppspinn, men jeg synes hun melker dette for hva det er verdt. Dama er slu.

Bevis på Twitter😂😂😂 for en kildekritikk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro at hun ikke trengte å holde på sånn her, så mye penger som hun har. Har kanskje gått litt mye i det siste da, så nå var det på tide med klikk og oppmerksomhet igjen. Nå har hun fått det og vil ikke høre et ord mer om saken..haha, klassisk!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om hun faktisk ikke gjøre dette med vilje for oppmerksomhet, jeg tror hun er så off og distansert fra virkeligheten at dette har blitt hennes måte å reagere og oppføre seg på. Det er trist.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at selv om hun har vært i rampelyset i mange år etter hvert, kan det være vanskelig å ta inn at interessen er så enorm. Det kan være vanskelig å tenke konsekvenser. Når hun har vist mye av kjærestelivet, vil det være det aller viktigste folk lurer på. Spesielt når man oppfatter at det er ugreier i paradis. Lang erfaring, men dårlig på medietrening. Ingen rådgivere. Blir slitsomt. Jeg håper hun får noen å sparre med, som kan gi henne noen gode råd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke forstår at det er veldig lett for følgere å være nysgjerrig. Det er naturlig når hun har delt såpass mye. 

Forstår hun vil ha et privatliv, men det er kanskje litt sent å komme med når hun deler så vanvittig mye annet.

Men... Jeg har levd noen år. Jeg forstår at det som har skjedd ikke kan komme ut i "offentligheten" og at hun derfor legger legger ballen død etter å ha sagt de ikke har vært utro. Det er mye som kan svekke de begge hvis det kommer ut og det trenger ikke være utroskap, som hun har avkreftet. 

Jaja. Jeg bare synes det blir dumt å dra privatliv-kortet nå når det tydeligvis har skjedd noe drøyt, men ellers dele alt. 

Endret av Ugresset
Måtte endre ei setning
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Det er bare to mulige forklaringer:

- Hun vet hvordan hun skal skape engasjement

- Hun er er blank på elementære deler av den bransjen hun jobber i. 
 

Isabell har hatt influencing som jobb i mange år. Hun har bygget en karriere på andres interesse for dramaet hennes. Hele fundamentet var Paradise Hotel der både dramaet på hotellet og trekantdramaet som fulgte. Det sies at «learning by doing» er et godt prinsipp, og det er ikke få ganger hun har erfart hvor stor interesse som genereres ved å bedrive antydningenes kunst. 
 

For meg som har fulgt bransjen utenfra er mekanismene ikke vanskelig å få øye på. Anna Rasmussen har mestret det til fingerspissene. AnneBrith Davidsen likeså. Alle vet etterhvert hvordan klikk-bait fungerer. Alle vet hvordan drama får folk til å gå amok. Den typen innhold har IR produsert mye av tidlig i karrieren. 
 

At Isabel liksom er helt himmelfallen over interessen nå, vil i så fall bety at alt hun har bygget opp er basert på flaks og ikke god teft. At hun beint ut er helt blank på det som er fundamentet for at hun tjener penger. Sjansen for det er lik 0. Selv den dummeste realitydeltaker vet hvordan dette funker. 
 

Jeg synes det er på grensen til frekt å fremstille det som om det er følgerne som er ufine og krevende, når hun er den som hiver ut agn på denne måten. Hun lever av at andre er interessert i livet hennes. Dersom hun ønsker privatliv så er det merkelig å utlevere seg via tv-serie, bok og IG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CecilieX skrev (1 time siden):

Det er bare to mulige forklaringer:

- Hun vet hvordan hun skal skape engasjement

- Hun er er blank på elementære deler av den bransjen hun jobber i. 
 

Isabell har hatt influencing som jobb i mange år. Hun har bygget en karriere på andres interesse for dramaet hennes. Hele fundamentet var Paradise Hotel der både dramaet på hotellet og trekantdramaet som fulgte. Det sies at «learning by doing» er et godt prinsipp, og det er ikke få ganger hun har erfart hvor stor interesse som genereres ved å bedrive antydningenes kunst. 
 

For meg som har fulgt bransjen utenfra er mekanismene ikke vanskelig å få øye på. Anna Rasmussen har mestret det til fingerspissene. AnneBrith Davidsen likeså. Alle vet etterhvert hvordan klikk-bait fungerer. Alle vet hvordan drama får folk til å gå amok. Den typen innhold har IR produsert mye av tidlig i karrieren. 
 

At Isabel liksom er helt himmelfallen over interessen nå, vil i så fall bety at alt hun har bygget opp er basert på flaks og ikke god teft. At hun beint ut er helt blank på det som er fundamentet for at hun tjener penger. Sjansen for det er lik 0. Selv den dummeste realitydeltaker vet hvordan dette funker. 
 

Jeg synes det er på grensen til frekt å fremstille det som om det er følgerne som er ufine og krevende, når hun er den som hiver ut agn på denne måten. Hun lever av at andre er interessert i livet hennes. Dersom hun ønsker privatliv så er det merkelig å utlevere seg via tv-serie, bok og IG. 

Dette,å snakker sånn som hun gjør om følgerene sine er så respektløst,ikke så mangen ukene siden hun ralla rundt om hvor mangen følgere på instagram tiktok genererte....slu dame

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....dere ska slutte å forlange noe som helst av meg,men gidder dere å kjøpe en joggebukse?følg link,kahching...🤮

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (6 timer siden):

Det er bare to mulige forklaringer:

- Hun vet hvordan hun skal skape engasjement

- Hun er er blank på elementære deler av den bransjen hun jobber i. 
 

Isabell har hatt influencing som jobb i mange år. Hun har bygget en karriere på andres interesse for dramaet hennes. Hele fundamentet var Paradise Hotel der både dramaet på hotellet og trekantdramaet som fulgte. Det sies at «learning by doing» er et godt prinsipp, og det er ikke få ganger hun har erfart hvor stor interesse som genereres ved å bedrive antydningenes kunst. 
 

For meg som har fulgt bransjen utenfra er mekanismene ikke vanskelig å få øye på. Anna Rasmussen har mestret det til fingerspissene. AnneBrith Davidsen likeså. Alle vet etterhvert hvordan klikk-bait fungerer. Alle vet hvordan drama får folk til å gå amok. Den typen innhold har IR produsert mye av tidlig i karrieren. 
 

At Isabel liksom er helt himmelfallen over interessen nå, vil i så fall bety at alt hun har bygget opp er basert på flaks og ikke god teft. At hun beint ut er helt blank på det som er fundamentet for at hun tjener penger. Sjansen for det er lik 0. Selv den dummeste realitydeltaker vet hvordan dette funker. 
 

Jeg synes det er på grensen til frekt å fremstille det som om det er følgerne som er ufine og krevende, når hun er den som hiver ut agn på denne måten. Hun lever av at andre er interessert i livet hennes. Dersom hun ønsker privatliv så er det merkelig å utlevere seg via tv-serie, bok og IG. 

Fantastisk godt skrevet 👏👏👏 Jeg bøyer meg i hatten ! 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...