Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Hvorfor all denne snikskrytinga av seg selv....dette året kommer til å bli helt utroligt busnissmessig,det samme sa hun i fjor på denne tid og året før,kan ikke se at det store har skjedd enda men den som lever får se...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå prøver Isabel å få Elsklingene til å tro at hun prøver å bli gravid. På spørrerunden på storyen sin. Den dama er så slu at hun skremmer meg. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (17 timer siden):

Nå prøver Isabel å få Elsklingene til å tro at hun prøver å bli gravid. På spørrerunden på storyen sin. Den dama er så slu at hun skremmer meg. 

Håper hun blir gravid jeg.....kommer fort ned på jorda igjen da,er ikke helt som å få en hund🤣

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (4 minutter siden):

Håper hun blir gravid jeg.....kommer fort ned på jorda igjen da,er ikke helt som å få en hund🤣

Når hun trenger en ferie eller to så kan hun plassere babyen hos søstra som hun gjør med hunden...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er hun nå egentlig? Blitt 25 eller? 
Jeg var innom en YouTube-video, og tar meg slettes ikke nær av banning, men alt til sin plass og tid tenker jeg også. Jeg blir litt sliten av å prøve å høre budskapet gjennom språkbruken a’la  «dette er legit føkkings jævlig, heilt seriøst folkens ». 
 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (2 timer siden):

Når hun trenger en ferie eller to så kan hun plassere babyen hos søstra som hun gjør med hunden...

Gucci og lille dior...

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (3 timer siden):

Hvor gammel er hun nå egentlig? Blitt 25 eller? 
Jeg var innom en YouTube-video, og tar meg slettes ikke nær av banning, men alt til sin plass og tid tenker jeg også. Jeg blir litt sliten av å prøve å høre budskapet gjennom språkbruken a’la  «dette er legit føkkings jævlig, heilt seriøst folkens ». 
 

Blir 28 i april 😜

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iansak skrev (1 minutt siden):

Blir 28 i april 😜

Ganske umoden for å si det sånn … Menmen, vi er jo alle forskjellige 😊

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (På 10.1.2022 den 20.28):

Å da var det bilde ute av det lykkelige paret... Forundrer meg ikke om dette var pr stunt😔 isåfall skal jeg ikke støtte noen av de firma hun har samarbeidet med 

👏👏👏 Det vil ikke jeg heller ! Dropper alle firma hun har samarbeidet med.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (2 timer siden):

👏👏👏 Det vil ikke jeg heller ! Dropper alle firma hun har samarbeidet med.

Har du en liste over disse firmaene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (22 minutter siden):

Har du en liste over disse firmaene?

Vi kan lage en? Nelly,coverbrands...trenigstøy som jeg ikke husker navnet på og den derre bli brun greia(er drit dårlig,blir flekkete)har jeg hørt fra flere🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (1 time siden):

Vi kan lage en? Nelly,coverbrands...trenigstøy som jeg ikke husker navnet på og den derre bli brun greia(er drit dårlig,blir flekkete)har jeg hørt fra flere🙊

We are fit ? Er ikke det treningstøyet ? Og no vippeserum. For ikke å snakke om betskaroten. Et shavingkit. Det er det jeg kommer på i farten.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (5 timer siden):

👏👏👏 Det vil ikke jeg heller ! Dropper alle firma hun har samarbeidet med.

Så man skal droppe firmaene hun samarbeider pga ett påstått PR rykte som er startet? Uten noen form for bevis? Okei🤪

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iso1 skrev (På 11.1.2022 den 10.03):

Neitakk, jeg følger hvem jeg vil. Jeg liker IR. 

"Nei takk" hva da? Brukeren spurte ikke om noe. 

Forøvrig helt enig, hun fronter en egoistisk livsstil og jeg har aldri likt hun. Hun er ganske så overfladisk og merkelig karakter.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (På 14.1.2022 den 18.46):

Så man skal droppe firmaene hun samarbeider pga ett påstått PR rykte som er startet? Uten noen form for bevis? Okei🤪

Jeg dropper fordi jeg ikke liker hva hun står for. Hun ga f... i pandemien og reiserestriksjoner fra dag 1. Hun er en miljøversting og fronter et forbruk som er hinsides. Hun startet en nettbutikk der hun pusher billig dritt til fangirls. Hun nekter å svare på kritikk. Jeg ser rett og slett ingenting positivt.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge boikottet de som samarbeider med bla IR og andre fordi jeg nekter å være med på dette overforbruket men jeg tror av alle bloggerene så er hun den verste i sitt overforbruk. Tror at det er den eneste måten man får satt ned foten sik at de som pusher på oss slike ting via bloggere ser at folk bryr seg om miljøet

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sucasamicasa skrev (29 minutter siden):

Jeg har lenge boikottet de som samarbeider med bla IR og andre fordi jeg nekter å være med på dette overforbruket men jeg tror av alle bloggerene så er hun den verste i sitt overforbruk. Tror at det er den eneste måten man får satt ned foten sik at de som pusher på oss slike ting via bloggere ser at folk bryr seg om miljøet

Helt enig og gjør det samme, men litt vanskelig å vite med sikkerhet da jeg ikke følger henne. Hadde vært fint å fått hjelp til å laget en liste.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heilt umulig å henge med på elsk/hat Isabel. Hun er på mange måter så mye bedre enn mange andre influensere men også blir jeg overgitt over at hun stadig lager unødig dårlig pr rundt seg. Hun burde først og fremst kuttet ut Pierre heilt og holdent, mye snuskete med den mannen. Hun kunne også vurdert å ikke bruke forholdet som clickbait, og enten si alt eller inget. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janis1980 skrev (1 minutt siden):

Det er heilt umulig å henge med på elsk/hat Isabel. Hun er på mange måter så mye bedre enn mange andre influensere men også blir jeg overgitt over at hun stadig lager unødig dårlig pr rundt seg. Hun burde først og fremst kuttet ut Pierre heilt og holdent, mye snuskete med den mannen. Hun kunne også vurdert å ikke bruke forholdet som clickbait, og enten si alt eller inget. 

Oppriktig spørsmål: Hva gjør henne mye bedre enn andre influensere ?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (5 minutter siden):

Oppriktig spørsmål: Hva gjør henne mye bedre enn andre influensere ?

Det var kanskje litt overdrevet å skrive mye, syns hun er litt bedre enn andre. Hun virker mer ærlig på godt og vondt, synes ikke hun reklamerer for så mye som er usunt for oss unge og det virker som om hun har vokst siden når hun var sammen med Pierre! 
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...