Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Havnefogden skrev (10 timer siden):

Jeg tror at selv om hun har vært i rampelyset i mange år etter hvert, kan det være vanskelig å ta inn at interessen er så enorm. Det kan være vanskelig å tenke konsekvenser. Når hun har vist mye av kjærestelivet, vil det være det aller viktigste folk lurer på. Spesielt når man oppfatter at det er ugreier i paradis. Lang erfaring, men dårlig på medietrening. Ingen rådgivere. Blir slitsomt. Jeg håper hun får noen å sparre med, som kan gi henne noen gode råd.

Hun har fremstilt forholdet som perfekt, med roser, gavedryss, romantiske turer osv. Med egne tiktok videoer som gikk internationalt for å vise deres perfekte forhold. Andre har laget videoer om hvor perfekte de to er og som de drømmer om å ha et slikt forhold, hun har stolt delt disse. 

det er helt naturlig at folk blir nysgjerrig når ting plutselig ikke er så perfekt likevel. Vi som har levd litt vet jo at alle forhold har skjær i sjøen og at ingenting er som det blir fremstilt, men det gjør kanskje ikke de unge følgerne hennes som drømmer om en romantisk fyr som Jack. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Offentlig person eller ei - man har faktisk ikke krav på å vite en dritt.

Flott at hun velger å holde hva enn det er,privat.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (14 minutter siden):

Offentlig person eller ei - man har faktisk ikke krav på å vite en dritt.

Flott at hun velger å holde hva enn det er,privat.

Lurer på om influencere vet hva ordet PRIVAT er

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Offentlig person eller ei - man har faktisk ikke krav på å vite en dritt.

Flott at hun velger å holde hva enn det er,privat.

Ingen som har krevd....

Endret av Cocogirl
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (20 minutter siden):

Offentlig person eller ei - man har faktisk ikke krav på å vite en dritt.

Flott at hun velger å holde hva enn det er,privat.

Hvem har krevd det? 
Poenget er vel at hun går ut mot de som lager rykter. Rykter som ikke hadde oppstått hvis hun enten ikke hadde lagt ut alle hintene hun gjorde (holdt ting for seg selv) eller hadde fortalt sannheten med en gang. Det er veldig vanskelig å tro at hun ikke forstår dette så lenge som hun har holdt på med denne jobben. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (5 timer siden):

Hvem har krevd det? 
Poenget er vel at hun går ut mot de som lager rykter. Rykter som ikke hadde oppstått hvis hun enten ikke hadde lagt ut alle hintene hun gjorde (holdt ting for seg selv) eller hadde fortalt sannheten med en gang. Det er veldig vanskelig å tro at hun ikke forstår dette så lenge som hun har holdt på med denne jobben. 

👏🏻👏🏻

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har full forståelse for at hun går igjennom noe og ønsker å holde dette privat. Det kan være ubehagelig å dele absolutt alt når stormen står på som værst. Dessverre er dette en ulempe ved å være en kjent offentlig person…som hun har valgt helt selv. Følgerne hennes er årsaken til at hun tjener penger. Det er de som gjør at hun i det hele tatt har inntekt og kan leve det livet hun gjør. Ingen kan kreve noe av henne, MEN hun må forstå hvorfor noen gjør det. I tillegg skulle hun legge ballen dø, men la ut  info om hendelsen/innlegg hele 3 ganger på rad i storyen for å få klikk til YouTube videoen etter videoen var lagt ut. 

Hun i dag ut på story noe hun delte fra en annen konto om at «livet er ikke så perfekt som det fremstilles alltid» og «husk det neste gang du ser et perfekt liv på insta..». Men er det ikke da viktig å dele også sorgene? For å vise at livet ikke er perfekt? Ikke gjemme det bak fasaden som hun ønsker å gjøre. Budskapet her er forvirrende og feil når hun gjentatte ganger sier at hun ønsker å være ærlig og oppriktig med følgerne sine. 
 

jeg tror nok også at hun vet nøyaktig hva hun driver med i dette tilfellet hvis ikke bør hun faktisk gå litt inn i seg selv å vurdere om dette er rett karrierevalg for henne. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes nye kolleksjon kommer vel snart ut, har noen planer om å kjøpe det hvis hun ikke overpriser det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (32 minutter siden):

Hennes nye kolleksjon kommer vel snart ut, har noen planer om å kjøpe det hvis hun ikke overpriser det?

Nei.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å da var det bilde ute av det lykkelige paret... Forundrer meg ikke om dette var pr stunt😔 isåfall skal jeg ikke støtte noen av de firma hun har samarbeidet med 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (42 minutter siden):

Å da var det bilde ute av det lykkelige paret... Forundrer meg ikke om dette var pr stunt😔 isåfall skal jeg ikke støtte noen av de firma hun har samarbeidet med 

Ganske sikkert,kjenner få eller ingen som har så alvorlige krangler etter bare ett år sammen,ønsker sp.på engelsk så alle får det med seg....what to say🤮

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (3 timer siden):

Å da var det bilde ute av det lykkelige paret... Forundrer meg ikke om dette var pr stunt😔 isåfall skal jeg ikke støtte noen av de firma hun har samarbeidet med 

Unfollow IR

Hun fronter kun egoistiske, miljøskadelige verdier. For ikke å snakke om måten hun ga f... i pandemien. Dama er et virkelig dårlig forbilde for ungdommen vår ❤

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aidensfield skrev (3 timer siden):

Å da var det bilde ute av det lykkelige paret... Forundrer meg ikke om dette var pr stunt😔 isåfall skal jeg ikke støtte noen av de firma hun har samarbeidet med 

Snakk om å dra konklusjoner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (9 timer siden):

Unfollow IR

Hun fronter kun egoistiske, miljøskadelige verdier. For ikke å snakke om måten hun ga f... i pandemien. Dama er et virkelig dårlig forbilde for ungdommen vår ❤

👌🏻 Til eksempel.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

spirå12 skrev (9 timer siden):

Unfollow IR

Hun fronter kun egoistiske, miljøskadelige verdier. For ikke å snakke om måten hun ga f... i pandemien. Dama er et virkelig dårlig forbilde for ungdommen vår ❤

Signerer denne!!! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (10 timer siden):

Unfollow IR

Hun fronter kun egoistiske, miljøskadelige verdier. For ikke å snakke om måten hun ga f... i pandemien. Dama er et virkelig dårlig forbilde for ungdommen vår ❤

Neitakk, jeg følger hvem jeg vil. Jeg liker IR. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg forstår det, når hun sakker om problemer på privaten så handler det ikke bare om han, men at hun og kusina (susy og konnie) ikke er venner lenger. Vi ser i den nye videoen at hun henger med andre venner og at lillesøsteren er hennes personlige assistent. Så aner ikke hva som har skjedd der, men skjønner egentlig at det er personlige ting hun ikke vil snakke om. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...