Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Isvann skrev (7 timer siden):

Jeg blir flau på hennes vegne. Driver å sender ut annonser når det er krig ikke langt utenfor skandinavia er ganske kynisk… så elsklingene, bruke heller pengene deres på å hjelp flyktninger! 

Er det ikke lov å legge ut annonser lengre fordi det er krig? Jeg forstår ikke helt hva du mener her.

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LysOgVarme
Velinda skrev (15 timer siden):

🙏

Skal vi slutte å leve normalt fordi det er krig i Europa? Er det kynisk av Isabel å legge ut annonser fordi det er krig i Europa? Makan til dummere argumentasjon skal jeg måtte lete lenge etter. 

@VelindaDu kan ikke kjøpe deg noe nytt i disse dager, du må sende pengene til krigsofrene. Hører du selv hvor dumt det var?  

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (8 timer siden):

Isabel har jo sagt akkurat det samme selv da. Under corona lock down. 

Ok, så da er det fritt frem for oss alle å kritisere og analysere hver bevegelse dama gjør? Jeg selv har sikkert i løpet av de siste årene sagt noe lignende, det betyr jo ikke at det er sånn 24/7 gjennom flere år. Og OM hun føler det sånn, så burde man vel tenkt seg litt om før man kritiserer noen nedenom og hjem. Psykisk helse bør man ta på alvor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isvann skrev (14 timer siden):

Jeg blir flau på hennes vegne. Driver å sender ut annonser når det er krig ikke langt utenfor skandinavia er ganske kynisk… så elsklingene, bruke heller pengene deres på å hjelp flyktninger! 

Du får gi beskjed til TV2 og alle de andre TV -og radiokanalene som spyr ut reklame. For ikke å snakke om alle bedriftene som har annonser på fb og andre sosiale medier…

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravlehøna skrev (8 minutter siden):

Du får gi beskjed til TV2 og alle de andre TV -og radiokanalene som spyr ut reklame. For ikke å snakke om alle bedriftene som har annonser på fb og andre sosiale medier…

Livet og hverdagen stopper ikke opp fordi det er krig. Til og med under 2. verdenskrig var det reklame for varer og tjenester :laugh:

Kanskje vi skal slutte å leve også fordi ett land i Europa er i krig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Velinda skrev (18 timer siden):

Du har din mening jeg har min....Jeg ser på Isabel som en kynisk gold digger som hadde solgt sin egen mor om det så var....da kan man jo i teorien legge ut hva man vil da???

Gold digger? Vet du hva gold digger betyr? Igjen et argument som blir for dumt. Isabell har penger så det rekker og klarer seg fint. Skal du kritisere henne, kritiser henne for noe det er sannhet i. Isabel kynisk? Fortell meg hva hun er kynisk med, så jeg kan prøve å forstå. 

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honey Dew skrev (1 time siden):

Livet og hverdagen stopper ikke opp fordi det er krig. Til og med under 2. verdenskrig var det reklame for varer og tjenester :laugh:

Kanskje vi skal slutte å leve også fordi ett land i Europa er i krig.

Ehhh…. nettopp? Det var kanskje poenget mitt?

Endret av Skravlehøna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravlehøna skrev (47 minutter siden):

Ehhh…. nettopp? Det var kanskje poenget mitt?

Jeg er jo enig med deg 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så video fra hu nå. De har jo mistet all oppførsel og oppførte seg kvalmenes i den vin butikken. Skulle tro at de var drittungene som aldri hadde drukket før.

jeg er glad jeg valgte å avfølge 

Endret av sucasamicasa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sucasamicasa skrev (3 timer siden):

Så video fra hu nå. De har jo mistet all oppførsel og oppførte seg kvalmenes i den vin butikken. Skulle tro at de var drittungene som aldri hadde drukket før.

jeg er glad jeg valgte å avfølge 

Fortell mer da :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (1 time siden):

Fortell mer da :hoppe:

Ordet rølpete. Vinflaske gikk i gulvet men de bare flirte og lo. Tenåringene på fylla liksom

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sucasamicasa skrev (1 time siden):

Ordet rølpete. Vinflaske gikk i gulvet men de bare flirte og lo. Tenåringene på fylla liksom

Betalte de ikke for flasken de knuste? Håper de ikke får komme tilbake. Slikt er så barnslig at femåringer vet bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (1 time siden):

Betalte de ikke for flasken de knuste? Håper de ikke får komme tilbake. Slikt er så barnslig at femåringer vet bedre.

Den ble vel ikke knust( hvis ikke jeg tar feil) men kan ikke glemme det blikket til den ansatte. Han så oppgitt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 timer siden):

Betalte de ikke for flasken de knuste? Håper de ikke får komme tilbake. Slikt er så barnslig at femåringer vet bedre.

De mista flasken og ansatte plukka den opp... han så virkelig utålmodig ut på den enne lille video klippen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sucasamicasa skrev (46 minutter siden):

Den ble vel ikke knust( hvis ikke jeg tar feil) men kan ikke glemme det blikket til den ansatte. Han så oppgitt ut

Av og til er det flaut å være nordmann når man ser slik oppførsel.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (58 minutter siden):

Av og til er det flaut å være nordmann når man ser slik oppførsel.

Hun er ikke nordmann

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isvann skrev (1 time siden):

Hun er ikke nordmann

Det er hun da.

Hun er da født og oppvokst her.

Skjerp deg.

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...