Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
EtLiteTroll skrev (7 timer siden):

Men den stemmen og trutmunnen på instgram er bare flaut å se på.

Ja, jeg skjønner aldri den greia med trutmunn, men det er vel in da 😛

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Medlem nr3
Skrevet (endret)

.

Endret av Medlem nr3
.
Skrevet

Blir hun ikke lei av same,same....fly,roser,hotellrom(ser ganske like ut de også)shopping og mat som er det samme som alltid....videoene hun legger ut er gørra kjedelig,kansje det tar seg opp de sku jo reise mer så muligt det blir litt mer spennende plasser ps.hvem kler seg som en tante i Paris,ref draktene hu tar med seg😂

• Liker 8
Skrevet
Velinda skrev (9 timer siden):

Blir hun ikke lei av same,same....fly,roser,hotellrom(ser ganske like ut de også)shopping og mat som er det samme som alltid....videoene hun legger ut er gørra kjedelig,kansje det tar seg opp de sku jo reise mer så muligt det blir litt mer spennende plasser ps.hvem kler seg som en tante i Paris,ref draktene hu tar med seg😂

Mulig hun blir lei, men hun må jo skape innhold til blogg/insta. Det er begrenset hvor interessant det er med regn og sludd i hverdagens Oslo 😂 så hun er nok mer eller mindre tvunget til å reise rundt og gjøre ting for å være «spennende» for følgerne sine.

• Liker 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Mulig hun blir lei, men hun må jo skape innhold til blogg/insta. Det er begrenset hvor interessant det er med regn og sludd i hverdagens Oslo 😂 så hun er nok mer eller mindre tvunget til å reise rundt og gjøre ting for å være «spennende» for følgerne sine.

Det har du rett i🤣er jo også ganske miljøvennlig og fly rundt 3-4 ganger i mnd men hva gjør man ikke for elsklinge🤣ne sine

• Liker 4
Skrevet

Håper han er trofast mot henne. Får litt rare vibber fra han…. De er mye borte fra hverandre, og han virker som en luring. Sorry to say.

• Liker 19
Skrevet
Thyiu skrev (4 timer siden):

Håper han er trofast mot henne. Får litt rare vibber fra han…. De er mye borte fra hverandre, og han virker som en luring. Sorry to say.

Får også de vibbene. Litt usikker på om hun er blendet av utseende…

• Liker 4
Skrevet
Thyiu skrev (4 timer siden):

Samme her,hadde blitt nervøs om kjæresten hadde kjøpt så mye blomster til meg,blir too mutch...

• Liker 3
Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

Samme her,hadde blitt nervøs om kjæresten hadde kjøpt så mye blomster til meg,blir too mutch...

Hmmm. Han gjør det nok fordi han har råd og mulighet, samt for å sjarmere henne. Men det er litt too much ja. 🥰 Får ikke håpe han er en dust. Hun fortjener jo en ekte mann som elsker henne!

• Liker 3
Skrevet
On 11/15/2021 at 10:23 PM, Twinkle~ said:

Får også de vibbene. Litt usikker på om hun er blendet av utseende…

Og det at han omtrent aldri faktisk sier navnet hennes i verken storbyene hennes eller i serien. Kjelenavn som "Babe" og "honey" var kanskje et ord ment med kjærlighet på 50tallet, men i dagens verden brukes det mye av folk som er redde for å forveksle navn

• Liker 7
Skrevet
On 11/15/2021 at 2:47 AM, Velinda said:

Jeg for min del skjønner ikke hvorfor de spiste på så mange halvårlige restauranter i Paris. Det var mye på nivå med Olivia og Egon i de storyene der. Og om du er i en av de byene med flest stjernerestauranter i verden, hvorfor velger du å spise thaimat på en restaurant som ikke engang er topp 15 på thai

• Liker 11
Skrevet
Dupers skrev (4 minutter siden):

Jeg for min del skjønner ikke hvorfor de spiste på så mange halvårlige restauranter i Paris. Det var mye på nivå med Olivia og Egon i de storyene der. Og om du er i en av de byene med flest stjernerestauranter i verden, hvorfor velger du å spise thaimat på en restaurant som ikke engang er topp 15 på thai

Har vel noe med å gjøre at Isabel er kresen på linje med en unge....pinlig å be om å fjerne det ene etter det andre fra en rett hvis restauranten er mer high end.

• Liker 8
Skrevet
Dupers skrev (21 minutter siden):

Og det at han omtrent aldri faktisk sier navnet hennes i verken storbyene hennes eller i serien. Kjelenavn som "Babe" og "honey" var kanskje et ord ment med kjærlighet på 50tallet, men i dagens verden brukes det mye av folk som er redde for å forveksle navn

Det der er også kulturelt..

I Norge er ikke kjælenavn like vanlig men det er det i utlandet.

• Liker 10
Skrevet
J.. skrev (3 timer siden):

Det der er også kulturelt..

I Norge er ikke kjælenavn like vanlig men det er det i utlandet.

I fks Usa så har man bare kjælenavn det er ikke vanlig å bruke navn det er for det meste «baby» «babe» osv. jeg har vært forlovet med to amerikanere og de kalla meg aldri for mitt eget navn var alltid «baby» eller «honey».

• Liker 5
Skrevet

Hun får nyte det mens hun kan! Blir det barn så blir det ikke mye hotel, champis og reising mer da kan hun jo ikke reise om hun skal gå gravid i 9 måneder.  Men syns Jack virker til å lovebombe litt mye? Syns det er rart hun skal ha det til at forholdet deres er sååå «perfekt» men det er det ikke akkurat som alle andre forhold. Men hun skal fremstille det slik, bare det at han ville eie hennes business syns jeg var veldig merkelig… samtidig syns jeg jack er litt mer moden enn henne. 

• Liker 6
Skrevet
Isvann skrev (3 minutter siden):

Hun får nyte det mens hun kan! Blir det barn så blir det ikke mye hotel, champis og reising mer da kan hun jo ikke reise om hun skal gå gravid i 9 måneder.  Men syns Jack virker til å lovebombe litt mye? Syns det er rart hun skal ha det til at forholdet deres er sååå «perfekt» men det er det ikke akkurat som alle andre forhold. Men hun skal fremstille det slik, bare det at han ville eie hennes business syns jeg var veldig merkelig… samtidig syns jeg jack er litt mer moden enn henne. 

Hvorfor kan hun ikke reise,når hun er gravid? Ikke noe problem det.

• Liker 4
Skrevet
Mina 2 skrev (1 time siden):

Hvorfor kan hun ikke reise,når hun er gravid? Ikke noe problem det.

Det skaper stress som igjen ikke er bra for barnet.   Når man bikker 7 måneder gravid får man ikke fly. Og for veldig mange er svangerskap tøft. 

• Liker 2
Skrevet

Blir spennende dette! Å se henne uten vippeextensions, brow lamination, fillers siden du ikke kan gjøre dette når man er gravid. 

• Liker 1
Skrevet
Isvann skrev (44 minutter siden):

Det skaper stress som igjen ikke er bra for barnet.   Når man bikker 7 måneder gravid får man ikke fly. Og for veldig mange er svangerskap tøft. 

Det kommer helt an på det da. Noen flyr ganske nærme fødsel.

• Liker 1
Skrevet
Mina 2 skrev (12 minutter siden):

Det kommer helt an på det da. Noen flyr ganske nærme fødsel.

Man har ikke lov å fly fra man er 7 måneder på vei så det stemmer ikke

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...