Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Aidensfield skrev (1 time siden):

Ikke ofte jeg blir provosert men nå har jeg denne dama langt oppe i halsen. Hun drar avgårde til varmere strøk og lever meget godt der. Nå måtte hun haste hjem og jobbe, jobbe, jobbe før det er nok en tur på gang. Å da tidenes drømmeferie. Så er det poser med gucci og Dior og da starter problemet.. Hun måtte betale 18 tusen kroner i toll🙃🤔🙃 å for åå ikke snakke om den rææææva kundeservice hun møter hos fodora i Oslo. 

Jeg har ikke ett snev av sjalusi. Er bare og dra til varmere strø men slutt og klag på at du må betale toll på varer. Det har du jammen råd til eller prøv og Google ordet gjenbruk.. Så slipper du å bli 18 laken fattigere

Det er så totalt virkelighetsfjernt ! 

Jeg skammer meg på hennes vegne.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spirå12 skrev (1 minutt siden):

Fordi hun ikke er så smart ? 😂

Kom ikke å skrik i ettertid om hun drar på julebord, blir smittet også må drømmeturen avlyses 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (1 minutt siden):

Det er så totalt virkelighetsfjernt ! 

Jeg skammer meg på hennes vegne.

Her roper mange alenemødre om hjelp for å ha råd til og kjøpe en julegave til barna fordi all inntekt går til skyhøye strømregninger... Å hun stakkar må ut med 18 tusen i moms på helt unødvendige ting. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (24 minutter siden):

Her roper mange alenemødre om hjelp for å ha råd til og kjøpe en julegave til barna fordi all inntekt går til skyhøye strømregninger... Å hun stakkar må ut med 18 tusen i moms på helt unødvendige ting. 

Fullstendig blåst.....skjønner heller ikke forskjell på moms og skatt

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (40 minutter siden):

Fullstendig blåst.....skjønner heller ikke forskjell på moms og skatt

Hun må jo kunne forskjellen som jobber for seg selv? Men det virket ikke sånn nei. 
Forøvrig utrolig lite sympatisk story fra henne i dag. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (3 timer siden):

Her roper mange alenemødre om hjelp for å ha råd til og kjøpe en julegave til barna fordi all inntekt går til skyhøye strømregninger... Å hun stakkar må ut med 18 tusen i moms på helt unødvendige ting. 

Og hva betaler mora sin trygd, søsknene sin skolegang, tannlegeregninger ol ?

Jo, skatt ! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velinda skrev (53 minutter siden):

Blir gøy å se hva hun deler ut på Julaften i år,i fjor var det vel Lv på alle inkludert hunden🤑

🤑🤑🤑

Så glad jeg slipper å utlevere hele livet mitt og gaver til mine...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (56 minutter siden):

Blir gøy å se hva hun deler ut på Julaften i år,i fjor var det vel Lv på alle inkludert hunden🤑

Og nei, jeg følger ikke. Vil ikke støtte hennes, etter min mening, dårlige holdninger.

Får jo alt med meg her eller på Jodel

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Aidensfield said:

Ikke ofte jeg blir provosert men nå har jeg denne dama langt oppe i halsen. Hun drar avgårde til varmere strøk og lever meget godt der. Nå måtte hun haste hjem og jobbe, jobbe, jobbe før det er nok en tur på gang. Å da tidenes drømmeferie. Så er det poser med gucci og Dior og da starter problemet.. Hun måtte betale 18 tusen kroner i toll🙃🤔🙃 å for åå ikke snakke om den rææææva kundeservice hun møter hos fodora i Oslo. 

Jeg har ikke ett snev av sjalusi. Er bare og dra til varmere strø men slutt og klag på at du må betale toll på varer. Det har du jammen råd til eller prøv og Google ordet gjenbruk.. Så slipper du å bli 18 laken fattigere

"Artig" at hun etter å ha klagd på Foodora da ikke klarer å gjøre jobben sin skikkelig selv. Skal ikke boots og jakken merkes som reklame på alle bilder?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (På 26.11.2021 den 20.13):

Og hvordan vet du dette?

Søsteren har lagt ut maaaaange stories under hele oppholdet og mannen er med på de aller fleste, både middager og feiringer. I tillegg hadde han spandert tur i helikopter over Dubai på dem. Alt ref shehedjr instastory de siste dagene/uken(e).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nana skrev (9 minutter siden):

Søsteren har lagt ut maaaaange stories under hele oppholdet og mannen er med på de aller fleste, både middager og feiringer. I tillegg hadde han spandert tur i helikopter over Dubai på dem. Alt ref shehedjr instastory de siste dagene/uken(e).

Ja skjønte det.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sitte der å klage på Foodora dag etter dag når du kan gidde å gå å kjøpe maten din selv....

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går hengte hun ut fodora for så ræææva kundeservice... Også bestiller hun fra de på nytt i dag for å igjen henge de ut. 

Kjære isabel.. Hva med og dra rompa ut av sofaen og hente maten selv? Du bor jo sentralt med restauranter på hvert hjørne

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (På 3.12.2021 den 19.19):

Ikke ofte jeg blir provosert men nå har jeg denne dama langt oppe i halsen. Hun drar avgårde til varmere strøk og lever meget godt der. Nå måtte hun haste hjem og jobbe, jobbe, jobbe før det er nok en tur på gang. Å da tidenes drømmeferie. Så er det poser med gucci og Dior og da starter problemet.. Hun måtte betale 18 tusen kroner i toll🙃🤔🙃 å for åå ikke snakke om den rææææva kundeservice hun møter hos fodora i Oslo. 

Jeg har ikke ett snev av sjalusi. Er bare og dra til varmere strø men slutt og klag på at du må betale toll på varer. Det har du jammen råd til eller prøv og Google ordet gjenbruk.. Så slipper du å bli 18 laken fattigere

Trodde alle visste man måtte betale toll, uansett om man drar inn fem millioner, eller hva det var i fjor, eller veldig mye mindre. Hun er vel blant de siste som trenger å klage på det «lille» beløpet som har et så enormt forbruk 😊

Litt trist at hun enda ikke har vokst seg til bedre verdier.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (1 time siden):

Trodde alle visste man måtte betale toll, uansett om man drar inn fem millioner, eller hva det var i fjor, eller veldig mye mindre. Hun er vel blant de siste som trenger å klage på det «lille» beløpet som har et så enormt forbruk 😊

Litt trist at hun enda ikke har vokst seg til bedre verdier.

Er så enig. Jeg skjønner hun levde i en barndom uten overflod med penger. Men synes det er rart hun ikke er mer forsiktig med penger 

. Hun burde jo skjønne at hun må betale toll

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cocogirl skrev (På 26.11.2021 den 15.09):

Reagerte på det også, OG hvor er såkalte mannen hennes?! Drar på ferier uten han.. stakkars mann 

For når man er gift/samboer så kan man ikke gjøre ting på egenhånd? Hjelp. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns pengebruken er helt bisarr. Virker jo ikke som om hun gjøre annet enn å kaste penger rundt seg. Men det er vel sikkert sånn hun vil være. Desverre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (På 3.12.2021 den 20.55):

Det er så totalt virkelighetsfjernt ! 

Jeg skammer meg på hennes vegne.

Hvorfor det? Syns kommentarer som din er så lavmåls. Livsstilen hennes er helt uinteressant for min del, men hvorfor skal DU skamme deg fordi HUN lever det livet HUN ønsker seg? Hun har tydeligvis penger til å reise, bo fint og handle masse luksusartikler. Ja, det virker som en både påtatt og overfladisk livsstil, men hvis det skaper verdi for henne så syns jeg at hun skal gjøre det uten at vi med 9-16 jobb og en alminnelig inntekt skal sitte og dømme at hun ikke bruker pengene sine mer «fornuftig» slik som vi må med våre tilmålte midler.
 

Hun er åpen om at hun ikke er spesielt opptatt av miljøet. Ja, det er en holdning som er både egoistisk og utdatert, men på den andre siden så har hun i alle fall baller til å si det som det er istedenfor dette påtatte miljøengasjementet mange andre influencere påberoper seg. Som hun som blir sponset av Coop for å plukke plastikk et par ganger i året og bruker resten til å reklamere for -20% på Bubbleroom o.l.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (16 timer siden):

Hvorfor det? Syns kommentarer som din er så lavmåls. Livsstilen hennes er helt uinteressant for min del, men hvorfor skal DU skamme deg fordi HUN lever det livet HUN ønsker seg? Hun har tydeligvis penger til å reise, bo fint og handle masse luksusartikler. Ja, det virker som en både påtatt og overfladisk livsstil, men hvis det skaper verdi for henne så syns jeg at hun skal gjøre det uten at vi med 9-16 jobb og en alminnelig inntekt skal sitte og dømme at hun ikke bruker pengene sine mer «fornuftig» slik som vi må med våre tilmålte midler.
 

Hun er åpen om at hun ikke er spesielt opptatt av miljøet. Ja, det er en holdning som er både egoistisk og utdatert, men på den andre siden så har hun i alle fall baller til å si det som det er istedenfor dette påtatte miljøengasjementet mange andre influencere påberoper seg. Som hun som blir sponset av Coop for å plukke plastikk et par ganger i året og bruker resten til å reklamere for -20% på Bubbleroom o.l.

 

Klart man kan skamme seg på hennes vegne,når hun har valgt å leve som influencer så har man et enormt ansvar,Isabel har i hovedsak veldig unge følgere som ser det er kult å drite i miljø å overforbruk,kaste rundt seg med penger,feriere halve året og rakke ned på andre....kjenner jeg gremmes sjøl

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...