Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

15 hours ago, Lunaris said:

Inntrykk av at han så en litt pinlig story hun glemte å skjule for han og hun sendte han melding rett etterpå og han leste men svarte ikke. Han kunne jo ha trygga henne i det minste.

Tror det var han som sendte henne melding, og så ikke starte da hun ringte. Men vi fikk jo aldri vite om han ringte opp igjen 5 min etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lunaris skrev (21 timer siden):

Ja, hu syntes jo tydelig at det ikke var noe kjekt å bli holdt on read. Skjønner det godt jeg.

 

Lunaris skrev (19 timer siden):

Inntrykk av at han så en litt pinlig story hun glemte å skjule for han og hun sendte han melding rett etterpå og han leste men svarte ikke. Han kunne jo ha trygga henne i det minste.

Jeg oppfattet det som at hun tulla jeg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Designer haul? Syns virkelig folk dette er interessant?😂

Jens skrev (2 timer siden):

Gud å deilig å følge med på storyene hennes! Drømme seg bort😍

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (På 24.11.2021 den 20.17):

 

Jeg oppfattet det som at hun tulla jeg. 

Kanskje kanskje ikke, gikk sikkert uansett over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh....Dubai,er ikke det bare veldig harry folk som drar dit???og det evig maset om penger,penger....ganske harry det også når jeg tenker meg om🙈

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velinda skrev (3 timer siden):

Eh....Dubai,er ikke det bare veldig harry folk som drar dit???og det evig maset om penger,penger....ganske harry det også når jeg tenker meg om🙈

 

Det er alt hun tenker på, penger,penger og enda mer penger...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (1 time siden):

Hva jobber søsteren med?må ha en veldig snill arb.giver,har jo fri hele tiden🤷‍♂️

Reagerte på det også, OG hvor er såkalte mannen hennes?! Drar på ferier uten han.. stakkars mann 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (4 timer siden):

Reagerte på det også, OG hvor er såkalte mannen hennes?! Drar på ferier uten han.. stakkars mann 

såkalte😂🤣tror han er med,sitter vel å gremmes på rommet,ref siste insta da søstrene hoia på i bassenget💃

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heiapådeiq
Cocogirl skrev (4 timer siden):

Reagerte på det også, OG hvor er såkalte mannen hennes?! Drar på ferier uten han.. stakkars mann 

Han er med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heiapådeiq
Cocogirl skrev (11 minutter siden):

Og hvordan vet du dette?

Cocogirl skrev (12 minutter siden):

Og hvordan vet du dette?

Det ble nevnt i Isabel’s SoMe kanal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ikke ofte jeg blir provosert men nå har jeg denne dama langt oppe i halsen. Hun drar avgårde til varmere strøk og lever meget godt der. Nå måtte hun haste hjem og jobbe, jobbe, jobbe før det er nok en tur på gang. Å da tidenes drømmeferie. Så er det poser med gucci og Dior og da starter problemet.. Hun måtte betale 18 tusen kroner i toll🙃🤔🙃 å for åå ikke snakke om den rææææva kundeservice hun møter hos fodora i Oslo. 

Jeg har ikke ett snev av sjalusi. Er bare og dra til varmere strø men slutt og klag på at du må betale toll på varer. Det har du jammen råd til eller prøv og Google ordet gjenbruk.. Så slipper du å bli 18 laken fattigere

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde tv2 hadde avlyst julebordet sitt for ei uke siden, hvorfor reiser da IR hjem for å delta på julebord med tv2?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (1 time siden):

Jeg trodde tv2 hadde avlyst julebordet sitt for ei uke siden, hvorfor reiser da IR hjem for å delta på julebord med tv2?

Fordi hun ikke er så smart ? 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...