Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Isvann skrev (1 minutt siden):

Man har ikke lov å fly fra man er 7 måneder på vei så det stemmer ikke

Joda,det har man.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Isvann said:

Man har ikke lov å fly fra man er 7 måneder på vei så det stemmer ikke

Man har lov å fly så lenge man kjøper billetter, men det har ikke vært  anbefalt å fly i siste trimester.  Om de har endra anbefalingene nå det vet jeg ikke, men du har lov å fly selv om du er 8mnd gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isvann skrev (1 time siden):

Blir spennende dette! Å se henne uten vippeextensions, brow lamination, fillers siden du ikke kan gjøre dette når man er gravid. 

Man kan da fint ta vippe extentions og brow lamination vet om flere så har gjort det når de var gravide.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at forholdet deres er litt avhengig av luksusen, reisingen og mye gaver. Vet ikke helt hvordan det blir når en mer vanlig hverdag med feks en baby kicker inn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest heiapådeiq
Isvann skrev (12 timer siden):

Det skaper stress som igjen ikke er bra for barnet.   Når man bikker 7 måneder gravid får man ikke fly. Og for veldig mange er svangerskap tøft. 

Flydde til termin😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mummikoppp skrev (1 time siden):

Vet ikke helt hvordan det blir når en mer vanlig hverdag med feks en baby kicker inn.

Dette kan man faktisk si om alle forhold fordi det er en omveltning man ikke forstår før man står i det selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (3 timer siden):

Dette kan man faktisk si om alle forhold fordi det er en omveltning man ikke forstår før man står i det selv.

Helt sant,livet blir ikke lyserosa eller lyseblått som jordmora sa til meg....fikk et lite sjokk med kolikkbaby😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elevbruker skrev (17 timer siden):

Man kan da fint ta vippe extentions og brow lamination vet om flere så har gjort det når de var gravide.

Nope, det skal man absolutt ikle gjøre! Min hudpleier gjør ikke dette på gravide for det første inneholder stoffer som er skadelig for baby og for det andre så blir huden ekstremt sensitiv når man er gravid så sjansen for at man får allergisk reaksjon er stor så profesjonelle vil ikke gjøre dette. Jeg kunne ikke engang bruke sminke som gravid for huden min ble så sensitiv. 
 

jeg fikk ikke fly etter 7 mnd. Skjønner ikke hvilken lege som ville godkjent det heller men de fleste er alt for dårlig form til det. Ja det virker som forholdet er avhengig av gaver og lukses og det er ikke kjærlighet i litt hode? Man viser kjærlighet forskjellig men syns Javk overdoser veldig og jeg personlig ville vært skeptisk. Syns det også rart at han tar henne med til Paris og fortsatt ikke har fridd til henne… 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (4 timer siden):

Dette kan man faktisk si om alle forhold fordi det er en omveltning man ikke forstår før man står i det selv.

Yes, det er noe helt annet. Mn får lite privatliv og er trøtt og sliten, lite «glam». Bare det og gå gravid er jo veldig tøft. Jeg tror desverre at forholdet kommer til å ryke

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia her at,klærene hennes ska lanseres.....smikk,smakk Elsklingene handler som gal og får sendt Isabell til Maldivene hvor hun kan leve i luksus og skryte uhemma over,kosta ditt kosta datt.....kjære Elsklinger støtt ikke denne billige uetiske og lite bærekraftige produsjonen hennes....hun fortjente å ha en mnd ferie siden året hadde vert så tøfft for ho🙊i følge henne selv🙈

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/17/2021 at 5:18 PM, Dupers said:

Og det at han omtrent aldri faktisk sier navnet hennes i verken storbyene hennes eller i serien. Kjelenavn som "Babe" og "honey" var kanskje et ord ment med kjærlighet på 50tallet, men i dagens verden brukes det mye av folk som er redde for å forveksle navn

Samboeren min og jeg lever livene våre på andre språk enn norsk, og vi har (pinlig nok, kanskje, nå som mitt norske hjerte tenker over det) tendensen til akkurat det samme. Når han bruker navnet mitt legger han til seg en hysterisk morsom norsk aksent som får meg til å skrattle 😅

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velinda skrev (7 timer siden):

Greia her at,klærene hennes ska lanseres.....smikk,smakk Elsklingene handler som gal og får sendt Isabell til Maldivene hvor hun kan leve i luksus og skryte uhemma over,kosta ditt kosta datt.....kjære Elsklinger støtt ikke denne billige uetiske og lite bærekraftige produsjonen hennes....hun fortjente å ha en mnd ferie siden året hadde vert så tøfft for ho🙊i følge henne selv🙈

Tilhengerne hennes må da bli lei av disse reiseinnleggene hennes. Det er jo det samme om att og om att. Strand og luksushopping.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (8 timer siden):

Tilhengerne hennes må da bli lei av disse reiseinnleggene hennes. Det er jo det samme om att og om att. Strand og luksushopping.

Det er dritkjedelig å se ørten tusen like bilder tatt på en terrasse i Paris. Eller alle disse glassene med alkohol, middager, strender og ørten tusen roserbuketter som typen tar helt av med. Fint i små mengder en sjelden gang, men ikke heeele tiden. For ikke å snakke om all reklamen. Hun blir mer en selger enn noe annet. Synes Isabel begynner å miste det litt, det er så lite dybde i ting hun poster, og på et punkt så mister man interessen. Serien derimot synes jeg er koselig å følge med på, og håper litt på en tredje sesong. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isvann skrev (På 17.11.2021 den 21.02):

Det skaper stress som igjen ikke er bra for barnet.   Når man bikker 7 måneder gravid får man ikke fly. Og for veldig mange er svangerskap tøft. 

Jeg fløy alene med en 1 åring når jeg hadde 4 uker igjen til termin . Ingen brydde seg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest CecilieX
Cocogirl skrev (31 minutter siden):

Reiser, Nelly og bilder av drikker/mat that's it... så spennende altså 🙄

Jeg tror dessverre at det hun presenterer er drømmen for mange unge jenter. Kanskje særlig de som har vokst opp uten materiell velstand. For mange av dem er «klassereisen» hun har foretatt noe som gir dem håp om en dag å få til det samme. 

Det samme gjelder drømmen om «prinsen» som varter deg opp med gaver og blomster, måten dette skildres på på IG er jo som en Disney-film uten rot i virkeligheten (noe serien bekrefter til fulle). 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (1 time siden):

Jeg tror dessverre at det hun presenterer er drømmen for mange unge jenter. Kanskje særlig de som har vokst opp uten materiell velstand. For mange av dem er «klassereisen» hun har foretatt noe som gir dem håp om en dag å få til det samme. 

Det samme gjelder drømmen om «prinsen» som varter deg opp med gaver og blomster, måten dette skildres på på IG er jo som en Disney-film uten rot i virkeligheten (noe serien bekrefter til fulle). 

 

Det kan godt være at dette stemmer ja.

For meg virker influencerlivet utrolig tomt og overfladisk men det kan sikkert virke som et herlig liv på noen av de yngre. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (På 17.11.2021 den 16.18):

Og det at han omtrent aldri faktisk sier navnet hennes i verken storbyene hennes eller i serien. Kjelenavn som "Babe" og "honey" var kanskje et ord ment med kjærlighet på 50tallet, men i dagens verden brukes det mye av folk som er redde for å forveksle navn

Det er helt normalt i engelskspråkelige verden. Min engelskspråkelige samboer sier heller ikke navnet mitt. Eller barnet vårt sitt. Det går i massevis av kallenavn/kjælenavn

Dupers skrev (På 17.11.2021 den 16.20):

Jeg for min del skjønner ikke hvorfor de spiste på så mange halvårlige restauranter i Paris. Det var mye på nivå med Olivia og Egon i de storyene der. Og om du er i en av de byene med flest stjernerestauranter i verden, hvorfor velger du å spise thaimat på en restaurant som ikke engang er topp 15 på thai

Isabel er jo kjempekresen. Jack har jo tatt henne med på fancy restaurant, var det i Italia? Og hun kunne ikke spise noe, bare pirket og ville heller ha taco og pizza eller noe. Hun er som en 12 åring i matveien. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...